To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-07-20
Kielce: DOSTAWA MATERIAŁÓW REKLAMOWYCH I ARTYKUŁÓW
INFORMACYJNO-PROMOCYJNYCH
Numer ogłoszenia: 146923 - 2016; data zamieszczenia: 20.07.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 54781 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego, al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 41 3421901, 3421677, 3421576, faks 41 3445265, 3445723.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA MATERIAŁÓW REKLAMOWYCH I ARTYKUŁÓW INFORMACYJNO-PROMOCYJNYCH.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów reklamowych i artykułów informacyjno-promocyjnych wraz z rozładunkiem przez Wykonawcę w siedzibie Zamawiającego (Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego, 25-002 Kielce ul. Sienkiewicza 63 - Departament Polityki Regionalnej). 2. Zamawiający podzielił niniejsze zamówienie na dwie części i dopuszcza składania ofert częściowych. 3. Zakres ilościowy dla każdej z części został określony w dalszej części ogłoszenia. 4. Opis zamówienia dla obu części zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ. 5. Do zadań wykonawcy (dotyczy części I i II zamówienia) należeć będzie naniesienie na materiały oznaczeń, tj. logotypów oraz odpowiednich napisów (według wymagań określonych w Załączniku nr 1 do SIWZ). 6. Wykonawca zobowiązany będzie do zastosowania, wskazanej przez zamawiającego w Załączniku nr 1 do SIWZ, metody nanoszenia oznaczeń lub metody równoważnej. Naniesione odpowiednią metodą oznaczenie musi być wysokiej jakości, tzn. być wyraźne, trwałe, bez śladów zarysowań czy ubytków farby lub kształtu, o wysokim nasyceniu kolorów. Zamieszczony nadruk musi być czytelny i estetyczny. 7. Do zadań Wykonawcy należeć będzie(dotyczy części I i II zamówienia) przygotowanie dwóch projektów graficznych do wyboru uwzględniających logotypy i treści zgodne z wymogami i wskazówkami Zamawiającego. 8. Wykonawca opracuje zestaw znaków do umieszczenia na materiałach wskazanych w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia, zgodnie z dokumentem Podręcznik wnioskodawcy i beneficjenta w zakresie informacji i promocji w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego (RPOWŚ) na lata 2014-2020, dostępny na stronie:www.rpo-swietokrzyskie.pl w zakładce Zasady promocji i oznakowania projektów. 9. Zamawiający wymaga, aby materiały reklamowe i informacyjno-promocyjne były wysokiej jakości, fabrycznie nowe i kompletne, a także odpowiadały wymaganiom zamawiającego. 10. Gwarancja na produkty oraz naniesione nadruki wynosi minimum 12 miesięcy od ich odbioru przez Zamawiającego (dotyczy części I i II zamówienia). 11. Wykonawca będzie zobowiązany współpracować z Zamawiającym na etapie realizacji zamówienia, w szczególności zobowiązany będzie konsultować wszelkie wątpliwości. 12. W przypadku stwierdzenia niezgodności dostarczonego przez Wykonawcę przedmiotu umowy z Jego ofertą, Wykonawca zobowiązany będzie do jego wymiany w ciągu 7 dni roboczych od dnia zgłoszenia tego faktu (telefonicznego, faksem, e-mailem). 13. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń dostarczonego przedmiotu umowy lub jego elementów składowych, Wykonawca zobowiązuje się na swój koszt do ich wymiany na nowe, wolne od wad, w ciągu 7 dni roboczych, licząc od dnia zgłoszenia (telefonicznego, faksem, e-mailem) przez Zamawiającego...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00 - Materiały reklamowe 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: DOSTAWA MATERIAŁÓW REKLAMOWYCH
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.07.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 14.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Inter Media, Media Tech Paweł Kędzierski, ul. Spółdzielcza 17, 09-407 Płock, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 103363,40 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 78531,81
Oferta z najniższą ceną: 78531,81 / Oferta z najwyższą ceną: 119703,60
Waluta: PLN .
Część NR: 2
Nazwa: DOSTAWA ARTYKUŁÓW INFORMACYJNO-PROMOCYJNYCH.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.07.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Inter Media, Media Tech Paweł Kędzierski, ul. Spółdzielcza 17, 09-407 Płock, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 43998,39 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 52688,84
Oferta z najniższą ceną: 52688,84 / Oferta z najwyższą ceną: 61869,00
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Zakup wraz z dostawą farmaceutyków scyntygraficznych dla Zakładu Medycyny Nuklearnej z Ośrodkiem PET ŚCO IZP.2411.116.2025.JM
- Dostawa osobowego samochodu z napędem 4x4 dla Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa Oddziału Terenowego w Kielcach
- Organizacja kursów i szkoleń dla Zespołu Szkół Elektrycznych w Kielcach w ramach projektu pn. "ELEKTRYK z nową jakością kształcenia"
- Modernizacja sieci sygnalizacji pożarowej w Domu Pomocy Społecznej im. Jana i Marysieńki Sobieskich w Kielcach.
- Wykonanie regulacji okien wraz z naprawą parapetów w Oddziale ZUS Kielce przy ul. Kolberga 2a oraz w Inspektoracie ZUS Starachowice, przy ul. Radomskiej 31a
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" przy Szkole Podstawowej Nr 27, ul. Marszałkowska 96 w Kielcach
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- U/27/2025 Sukcesywne wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Centrum Badań Epok Wczesnonowożytnych
- Dostawa artykułów promocyjnych na potrzeby WFOŚiGW w Łodzi - w podziale na 2 części.
- Wykonanie, oznaczenie i dostawa materiałów promocyjnych na rok 2025 wg indywidualnego projektu, z ologowaniem związanym z PS WPR 2023-2027
- Wykonanie i dostawa materiałów na potrzeby Młodzieżowego Domu Kultury w Opolu.
- Wykonanie i dostawa gadżetów promocyjnych, realizowana w 2 częściach: Wykonanie i dostawa kubków porcelitowych - część I Wykonanie i dostawa kart do gry oraz naklejek - część II
- Dostawa materiałów logowanych
więcej: Materiały reklamowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.