eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskŚwiadczenie usług informatycznych w ramach projektu ICT INNOVA - Wzrost konkurencyjności i innowacyjności Pomorza poprzez rozwój klastra kluczowego branży ICT realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007- 2013

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-05-24

Gdańsk: Świadczenie usług informatycznych w ramach projektu ICT INNOVA - Wzrost konkurencyjności i innowacyjności Pomorza poprzez rozwój klastra kluczowego branży ICT realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007- 2013
Numer ogłoszenia: 146875 - 2011; data zamieszczenia: 24.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Gdańska Wydział Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki , ul. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. +48 58 348 61 52, faks +48 58 347 24 45.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pg.gda.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług informatycznych w ramach projektu ICT INNOVA - Wzrost konkurencyjności i innowacyjności Pomorza poprzez rozwój klastra kluczowego branży ICT realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007- 2013.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia dotyczy świadczenia usług informatycznych w ramach projektu ICT INNOVA - Wzrost konkurencyjności i innowacyjności Pomorza poprzez rozwój klastra kluczowego branży ICT realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Przedmiot zamówienia dotyczy świadczenia usług informatycznych w prowadzonym przez Zamawiającego projekcie ICT INNOVA - Wzrost konkurencyjności i innowacyjności Pomorza poprzez rozwój klastra kluczowego branży ICT realizowanym w ramach Działania 1.5.2 Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie w szczególności: - administracja serwerem w zakresie usług niezbędnych dla rozwoju Klastra (m.in. poczta, www, bazy danych, zasoby, tworzenie kopii zapasowych/bezpieczeństwa, itp.), - nadzór nad prawidłowym działaniem i konfiguracją serwera Klastra, - nadzór procesu rozbudowy serwisów www Klastra (weryfikacja i gromadzenie dokumentacji projektowej, testowanie wytworzonego oprogramowania), - implementacja nowych modułów serwisów www Klastra. - Prawidłowe wykonywanie przez Wykonawcę obowiązków wynikających z przedmiotu niniejszego zamówienia ma umożliwić prawidłowe działanie u Zamawiającego wszystkich usług, aplikacji i innych elementów serwera i systemów niezbędnych do prawidłowego rozwoju Projektu. - Wykonawca zobowiązany jest współdziałać z Zamawiającym w dobrej wierze, przejawiać inicjatywę w realizacji przedmiotu zamówienia - w tym proponować optymalne dla Zamawiającego rozwiązania w ramach świadczonych usług oraz stosować się do sugestii oraz wytycznych Zamawiającego przekazywanych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. - Wykonawca nie może powierzyć wykonania przedmiotu zamówienia osobom trzecim, ani też przenosić praw lub obowiązków wynikających z przedmiotu niniejszego zamówienia na osoby trzecie. - Zamawiający udostępni Wykonawcy wszystkie materiały dotyczące Projektu związane z realizacją zamówienia, niezbędne Wykonawcy do prawidłowego wykonania zamówienia. - Wykonawca będzie pozostawał dyspozycyjny w godzinach pracy Zamawiającego i stawiał się na każde jego wezwanie. - Wykonawca zobowiązuje się składać Zamawiającemu miesięczny raport z dokonanych w tym okresie czynności, według schematu wskazanego przez Zamawiającego, a także udzielać Zamawiającemu informacji oraz odpowiadać na zadawane przez Zamawiającego pytania - niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 3 dni..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.00.00.00 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 17.07.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że będzie dysponował co najmniej 1 osobą zdolną do wykonania zamówienia, posiadającą doświadczenie, wykształcenie i kwalifikacje zawodowe niezbędne do wykonania zamówienia tj. osobą, która łącznie spełnia następująca kryteria: - posiada wykształcenie wyższe magisterskie lub inżynierskie o profilu informatycznym, - posiada min. 4-letnie doświadczenie w administrowaniu serwerami oraz bazami danych, - posiada udokumentowane doświadczenie w instalacji oraz konfiguracji co najmniej jednego serwera oraz usług na nim dostępnych, - posiada doświadczenie w opracowaniu oraz wdrożeniu co najmniej jednego projektu polityki bezpieczeństwa serwera, - posiada udokumentowane opracowanie i wytworzenie co najmniej 3 modułów dla platformy GroupWare, - posiada umiejętności modyfikowania istniejących (standardowych) modułów platformy eGroupWare, - utworzyła samodzielnie od podstaw co najmniej 1 bazodanowy serwis internetowy z wykorzystaniem technologii AJAX, - posiada min półroczne doświadczenie w pracy z wielomilionowymi bazami danych MySQL i/lub Oracle, - posiada co najmniej dobrą znajomość PHP, MySQL oraz jQuery. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z podaniem informacji na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie). 2. Opcjonalnie: pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. 3. Opcjonalnie: pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Dokument należy złożyć, jeżeli Wykonawca polega na doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. 4. Jeżeli Wykonawcy, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. III.4.3.1 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Istotne dla stron postanowienia oraz warunki, które zostaną wprowadzone do treści umowy w sprawie zamówienia publicznego są określone we wzorze umowy w załączniku nr 4 do SIWZ. Zmiana umowy może być dokonana tylko za zgodą obu stron. Wszystkie zmiany umowy dokonywane są w formie pisemnej i muszą być podpisane przez upoważnionych przedstawicieli obu stron. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie i na warunkach wynikających z konsekwencji zmiany umowy o dofinansowanie Projektu zawartej przez Zamawiającego jako Beneficjenta lub zmiany warunków zapisanych w dokumentacji programowej Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007 - 2013 obowiązującej dla Projektu, w szczególności terminu wykonania niniejszej umowy, w okolicznościach uzasadnionych okresem trwania Projektu (wydłużenia lub skrócenia). Zamawiający dopuszcza także możliwość zmiany umowy w przypadku złożenia oferty przez osobę fizyczną nie prowadzącą działalności gospodarczej. W takim przypadku odpowiednie artykuły w treści umowy otrzymają następujące zapisy: 1. Par. 2, pkt. 1 Za wykonanie umowy Wykonawca otrzyma wynagrodzenie brutto w wysokości: , słownie złotych brutto: , przy czym należne Wykonawcy wynagrodzenie będzie uzależnione od rzeczywiście wykonanych zadań wymierzonych zapotrzebowaniem na usługi informatyczne w trakcie realizacji Projektu. 2. Par. 2, pkt. 4 Zapłata wynagrodzenia następować będzie w równych miesięcznych ratach płatnych z dołu, na podstawie wystawionego przez Wykonawcę rachunku na jego bankowy rachunek nr w terminie 15-tego dnia miesiąca następującego po miesiącu złożenia rachunku w siedzibie Zamawiającego wraz z przekazaniem raportu z podjętych czynności, o którym mowa w par. 3 ust. 4 Umowy. 3. W Par. 2 umowy zostanie dodany punkt o następującej treści: Wynagrodzenie umowne uwzględnia wszystkie koszty, jakie Wykonawca ponosi z tytułu realizacji przedmiotu umowy, w tym również składki na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne oraz zaliczkę na podatek dochodowy od osób fizycznych jakie Zamawiający jest zobowiązany zapłacić z tytułu niniejszej umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzp.pg.gda.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Politechnika Gdańska Wydział Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki ul. Narutowicza 11/12 80-233 Gdańsk pok. 114.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.06.2011 godzina 11:30, miejsce: Politechnika Gdańska Wydział Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki ul. Narutowicza 11/12 80-233 Gdańsk pok. 127.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt ICT INNOVA - Wzrost konkurencyjności i innowacyjności Pomorza poprzez rozwój klastra kluczowego branży ICT realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013, współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.