Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-05-24
Gdańsk: Świadczenie usług informatycznych w ramach projektu ICT INNOVA - Wzrost konkurencyjności i innowacyjności Pomorza poprzez rozwój klastra kluczowego branży ICT realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007- 2013
Numer ogłoszenia: 146875 - 2011; data zamieszczenia: 24.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Gdańska Wydział Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki , ul. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. +48 58 348 61 52, faks +48 58 347 24 45.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pg.gda.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług informatycznych w ramach projektu ICT INNOVA - Wzrost konkurencyjności i innowacyjności Pomorza poprzez rozwój klastra kluczowego branży ICT realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007- 2013.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia dotyczy świadczenia usług informatycznych w ramach projektu ICT INNOVA - Wzrost konkurencyjności i innowacyjności Pomorza poprzez rozwój klastra kluczowego branży ICT realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Przedmiot zamówienia dotyczy świadczenia usług informatycznych w prowadzonym przez Zamawiającego projekcie ICT INNOVA - Wzrost konkurencyjności i innowacyjności Pomorza poprzez rozwój klastra kluczowego branży ICT realizowanym w ramach Działania 1.5.2 Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie w szczególności: - administracja serwerem w zakresie usług niezbędnych dla rozwoju Klastra (m.in. poczta, www, bazy danych, zasoby, tworzenie kopii zapasowych/bezpieczeństwa, itp.), - nadzór nad prawidłowym działaniem i konfiguracją serwera Klastra, - nadzór procesu rozbudowy serwisów www Klastra (weryfikacja i gromadzenie dokumentacji projektowej, testowanie wytworzonego oprogramowania), - implementacja nowych modułów serwisów www Klastra. - Prawidłowe wykonywanie przez Wykonawcę obowiązków wynikających z przedmiotu niniejszego zamówienia ma umożliwić prawidłowe działanie u Zamawiającego wszystkich usług, aplikacji i innych elementów serwera i systemów niezbędnych do prawidłowego rozwoju Projektu. - Wykonawca zobowiązany jest współdziałać z Zamawiającym w dobrej wierze, przejawiać inicjatywę w realizacji przedmiotu zamówienia - w tym proponować optymalne dla Zamawiającego rozwiązania w ramach świadczonych usług oraz stosować się do sugestii oraz wytycznych Zamawiającego przekazywanych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. - Wykonawca nie może powierzyć wykonania przedmiotu zamówienia osobom trzecim, ani też przenosić praw lub obowiązków wynikających z przedmiotu niniejszego zamówienia na osoby trzecie. - Zamawiający udostępni Wykonawcy wszystkie materiały dotyczące Projektu związane z realizacją zamówienia, niezbędne Wykonawcy do prawidłowego wykonania zamówienia. - Wykonawca będzie pozostawał dyspozycyjny w godzinach pracy Zamawiającego i stawiał się na każde jego wezwanie. - Wykonawca zobowiązuje się składać Zamawiającemu miesięczny raport z dokonanych w tym okresie czynności, według schematu wskazanego przez Zamawiającego, a także udzielać Zamawiającemu informacji oraz odpowiadać na zadawane przez Zamawiającego pytania - niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 3 dni..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.00.00.00 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 17.07.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że będzie dysponował co najmniej 1 osobą zdolną do wykonania zamówienia, posiadającą doświadczenie, wykształcenie i kwalifikacje zawodowe niezbędne do wykonania zamówienia tj. osobą, która łącznie spełnia następująca kryteria: - posiada wykształcenie wyższe magisterskie lub inżynierskie o profilu informatycznym, - posiada min. 4-letnie doświadczenie w administrowaniu serwerami oraz bazami danych, - posiada udokumentowane doświadczenie w instalacji oraz konfiguracji co najmniej jednego serwera oraz usług na nim dostępnych, - posiada doświadczenie w opracowaniu oraz wdrożeniu co najmniej jednego projektu polityki bezpieczeństwa serwera, - posiada udokumentowane opracowanie i wytworzenie co najmniej 3 modułów dla platformy GroupWare, - posiada umiejętności modyfikowania istniejących (standardowych) modułów platformy eGroupWare, - utworzyła samodzielnie od podstaw co najmniej 1 bazodanowy serwis internetowy z wykorzystaniem technologii AJAX, - posiada min półroczne doświadczenie w pracy z wielomilionowymi bazami danych MySQL i/lub Oracle, - posiada co najmniej dobrą znajomość PHP, MySQL oraz jQuery. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z podaniem informacji na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie). 2. Opcjonalnie: pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. 3. Opcjonalnie: pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Dokument należy złożyć, jeżeli Wykonawca polega na doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. 4. Jeżeli Wykonawcy, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. III.4.3.1 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Istotne dla stron postanowienia oraz warunki, które zostaną wprowadzone do treści umowy w sprawie zamówienia publicznego są określone we wzorze umowy w załączniku nr 4 do SIWZ. Zmiana umowy może być dokonana tylko za zgodą obu stron. Wszystkie zmiany umowy dokonywane są w formie pisemnej i muszą być podpisane przez upoważnionych przedstawicieli obu stron. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie i na warunkach wynikających z konsekwencji zmiany umowy o dofinansowanie Projektu zawartej przez Zamawiającego jako Beneficjenta lub zmiany warunków zapisanych w dokumentacji programowej Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007 - 2013 obowiązującej dla Projektu, w szczególności terminu wykonania niniejszej umowy, w okolicznościach uzasadnionych okresem trwania Projektu (wydłużenia lub skrócenia). Zamawiający dopuszcza także możliwość zmiany umowy w przypadku złożenia oferty przez osobę fizyczną nie prowadzącą działalności gospodarczej. W takim przypadku odpowiednie artykuły w treści umowy otrzymają następujące zapisy: 1. Par. 2, pkt. 1 Za wykonanie umowy Wykonawca otrzyma wynagrodzenie brutto w wysokości: , słownie złotych brutto: , przy czym należne Wykonawcy wynagrodzenie będzie uzależnione od rzeczywiście wykonanych zadań wymierzonych zapotrzebowaniem na usługi informatyczne w trakcie realizacji Projektu. 2. Par. 2, pkt. 4 Zapłata wynagrodzenia następować będzie w równych miesięcznych ratach płatnych z dołu, na podstawie wystawionego przez Wykonawcę rachunku na jego bankowy rachunek nr w terminie 15-tego dnia miesiąca następującego po miesiącu złożenia rachunku w siedzibie Zamawiającego wraz z przekazaniem raportu z podjętych czynności, o którym mowa w par. 3 ust. 4 Umowy. 3. W Par. 2 umowy zostanie dodany punkt o następującej treści: Wynagrodzenie umowne uwzględnia wszystkie koszty, jakie Wykonawca ponosi z tytułu realizacji przedmiotu umowy, w tym również składki na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne oraz zaliczkę na podatek dochodowy od osób fizycznych jakie Zamawiający jest zobowiązany zapłacić z tytułu niniejszej umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzp.pg.gda.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Politechnika Gdańska
Wydział Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki
ul. Narutowicza 11/12
80-233 Gdańsk
pok. 114.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.06.2011 godzina 11:30, miejsce: Politechnika Gdańska Wydział Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki ul. Narutowicza 11/12 80-233 Gdańsk pok. 127.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt ICT INNOVA - Wzrost konkurencyjności i innowacyjności Pomorza poprzez rozwój klastra kluczowego branży ICT realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013, współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Zakup i dostawa tabletów z systemem operacyjnym Android do realizacji badań ankietowych przez Urząd Statystyczny w Gdańsku
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego w 5 pakietach
- 47/TP/2025 Sukcesywne dostawy substancji chemicznych z podziałem na zadania.
- Usługa wykonywania i dostarczania obiadów do Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 6 w Gdańsku
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla zadania pn.:"Nadmorska ścieżka pieszo-rowerowa z plaży Stogi do Górek Zachodnich-Etap II" realizowanego w ramach BO 2025
- Dostawa środków higienicznych i środków czystości dla Sądu Okręgowego w Gdańsku
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa rocznego wsparcia producenta dla urządzeń i oprogramowania - 3 części
- Dostawa i wdrożenie oprogramowania systemów cyberbezpieczeństwa w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd Gmina Krośnice"
- TP-41/25 Świadczenie usługi asysty technicznej oprogramowania SIMPLE ERP.
- "Dostawę, wdrożenie infrastruktury informatycznej w ramach projektu grantowego Cyberbezpieczny Samorząd - "Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa w Gminie Ożarów"
- Wsparcie techniczne dla obsługi systemu zbierania danych DACSYSTEM Enviro w okresie od 01.12.2025 r. do 30.11.2026 r.
- Dostawa, montaż oraz konfiguracja zintegrowanego systemu zarządzania siecią i systemu monitorowania bezpieczeństwa IT, wraz z przeprowadzeniem szkoleń dla personelu
więcej: Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





