Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-03
Przeworsk: Budowa drogi gminnej w ciągu ulic Żytnia, Niepodległości i Witosa w Przeworsku wraz z infrastrukturą.
Numer ogłoszenia: 146845 - 2009; data zamieszczenia: 03.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Przeworska , ul. Jagiellońska 10, 37-200 Przeworsk, woj. podkarpackie, tel. 016 6487600, faks 016 6487600.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.przeworsk.um.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa drogi gminnej w ciągu ulic Żytnia, Niepodległości i Witosa w Przeworsku wraz z infrastrukturą..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres rzeczowy będzie obejmował wykonanie następujących rodzajów robót: - Kod CPV- 45.23.32.52-0 - roboty budowlane w zakresie nawierzchni ulic, w tym zakresie będzie wykonywana nawierzchnia z asfaltobetonu, warstwa wiążąca i ścieralna. - Kod CPV- 45.11.10.00-8 - roboty ziemne , wykonywanie koryta pod jezdnię , wykonywanie rowków pod krawężniki, wykonywanie wykopów dla kabli energetycznych i rurociągów kanalizacji deszczowej oraz separatora ścieków. - Kod CPV- 45.23.33.30-1 - fundamentowanie ulic, wykonywana będzie podsypka piaskowa , podbudowa z tłucznia kamiennego oraz betonowanie ław pod krawężniki. - Kod CPV- 45.23.32.22-1 - roboty budowlane w zakresie układania chodników, zakres obejmuje wykonanie nowej nawierzchni z kostki betonowej o grubościach 6 i 8 cm w kolorze szarym 80% i czerwonym 20%, montaż krawężników drogowych i zieleńcowych oraz zabezpieczenie skarp płytami ażurowymi. - Kod CPV- 45.23.24.10-9 - roboty budowlane w zakresie kanalizacji ściekowej , w tej grupie robót wykonywany będzie rurociąg zbiorczy z rur z tworzywa sztucznego, przykanaliki do krat ściekowych , studnie rewizyjne i kraty ściekowe oraz montaż separatora ścieków. - Kod CPV- 45.23.14.00-9 - roboty budowlane w zakresie linii energetycznych, grupa robót obejmuje montaż kabli ziemnych zasilających lampy oświetlenia ulicznego, montaż słupów oświetleniowych stalowych wraz z lampami diodowymi, W związku z tym , że projekt budowlany oświetlenia przewiduje zamontowanie lamp sodowych należy dokonać zmiany w trakcie opracowywania oferty cenowej i przyjąć do wyceny lampy z pojedynczą diodą typ LED o strumieniu świetlnym nie mniejszym niż 3000 lm i kącie świecenia nie mniejszym niż 65° . - Kod CPV - 45.23.12.20-3 - sieci gazowe , w zakresie tej grupy robót będzie wykonanie przełożenia kolidującego rurociągu gazowego wysokiego ciśnienia, Szacunkowa wartość zamówienia jest mniejsza od kwot ustalonych w przepisach wydanych na podstawie art 11 p. 8 ustawy Pzp.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.23.33.30 - Fundamentowanie ulic 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 45.23.12.20 - Roboty budowlane w zakresie gazociągów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 50 000 zł . Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą a termin na jego wniesienie upływa wraz z terminem składania ofert. Wadium może być wnoszone a) w pieniądzu - wpłata tylko przelewem na rachunek bankowy zamawiającego w Kredyt Bank S.A. O/Przemyśl nr 73 1500 1634 1216 3003 6644 0000 . W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu przelana kwota musi znaleźć się na koncie zamawiającego nie później niż termin składania ofert. b) w formach niepieniężnych: - w poręczeniach bankowych, - w gwarancjach ubezpieczeniowych, - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 42, poz. 275 z 2007r. Wyżej wyszczególnione formy wadium muszą się znaleźć w kasie zamawiającego ul. Jagiellońska 10 w terminie składania ofert.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie budownictwa drogowego i inżynieryjnego - wymagany dokument potwierdzający posiadane uprawnienia, 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.-wymagane co najmniej dwie brygady czteroosobowe z kwalifikacjami do wykonywania robót drogowych oraz po jednej brygadzie do robót kanalizacyjnych, energetycznych i sieci gazowych wysokiego ciśnienia, pracownicy z brygady energetycznej i gazowej muszą mieć świadectwo kwalifikacyjne klasy E , wymagana jedna osoba z uprawnieniami budowlanymi o specjalności drogi kołowe, jedna osoba z uprawnieniami o specjalności sieci zewnętrzne w-k i gazowe, jedna osoba z uprawnieniami w zakresie sieci energetycznych. Wszystkie osoby muszą się wykazać aktualną przynależnością do Izby Inżynierów Budownictwa, a specjalności energetyczne i gazowe dodatkowo świadectwem energetycznym klasy D lub K .,wykazać się doświadczeniem w budowie i remontach nawierzchni drogowych , wymagane zrealizowanie w okresie ostatnich pięciu lat a jeżeli okres działalności wykonawcy jest krótszy to w tym okresie co najmniej 2 zamówienia z zakresu budowy lub remontu dróg o nawierzchni asfaltowej i brukowej . Powyższe należy potwierdzić pisemnymi referencjami z podaniem adresu zamawiającego, kontaktu telefonicznego , terminu wykonania i wartości kontraktu. dysponują sprzętem: min. 2 samochody samowyładowcze o ład. 5-10 t , walec drogowy gładki i wibracyjny , koparka o poj. łyżki 0,25 m , ładowarka , równiarka , rozściełacz masy asfaltowej, wytwórnia mas asfaltowych. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: dysponują środkami finansowymi w wysokości nie mniejszej niż cena składanej oferty, lub posiadają możliwość uzyskania kredytu w tej wysokości. wykażą średni obrót roczny nie mniejszy niż wartość składanej oferty za ostatnie dwa lata rozliczeniowe, a jeżeli okres działalności jest krótszy to za ten okres. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień publicznych. 5. Wykonawcy mogą składać ofertę wspólnie. W tym przypadku warunki udziału w postępowaniu wykonawcy spełniają łącznie z wyjątkiem wymagań określonych w p. 4 gdzie wymagania musi spełnić każdy z wykonawców . 6. Wykonawcy składający ofertę wspólną załączają do oferty oświadczenie o solidarnej odpowiedzialności wykonawców oraz określają pełnomocnika upoważnionego do składania oferty i podejmowania decyzji w sprawie zamówienia. Ocena spełnienia warunków będzie się odbywać poprzez analizę dostarczonych dokumentów metodą spełnia- nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: aktualny wypis z rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji potwierdzający dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem. Data wystawienia dokumentu nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert; dokument potwierdzający uprawnienia budowlane i energetyczne pracownika przewidzianego do kierowania zamówieniem wraz z zaświadczeniem o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. W przypadku korzystania z osób udostępnianych przez inne podmioty dodatkowo pisemne zobowiązanie tych podmiotów do udostępnieniu pracowników do wykonania zamówienia; wykaz pracowników firmy odpowiedzialnych za realizację zamówienia wraz z udokumentowaniem oczekiwanych przez zamawiającego kwalifikacji, lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów które udostępnią osoby w celu wykonania zamówienia; wykaz posiadanego sprzętu przewidzianego do realizacji ww zamówienia, lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów które udostępnią sprzęt do wykonania zamówienia; wykaz ważniejszych robót zrealizowanych w ciągu ostatnich pięciu lat a jeżeli okres działalności wykonawcy jest krótszy to za ten okres;referencje od innych zamawiających potwierdzające , że zamówienie zostało wykonane z należytą starannością; potwierdzenie , że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - polisa lub inny dokument potwierdzający fakt ubezpieczenia; wykaz części zamówienia których wykonanie wykonawca zamierza zlecić podwykonawcom. W przypadku wykonywania zamówienia samodzielnie - bez zatrudniania podwykonawców, załączyć oświadczenie o samodzielnym wykonywaniu zamówienia; zaświadczenie z Urzędu Skarbowego , ZUS lub KRUS potwierdzające , że wykonawca nie zalega z płaceniem składek i podatków lub decyzję o odroczeniu lub umorzeniu płatności. Dokument wystawiony nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert; zaświadczenie z banku finansującego o wysokości środków finansowych jakimi dysponuje lub może dysponować wykonawca względnie informacja o zdolności kredytowej wykonawcy; informacja określająca wynik finansowy za ostatnie dwa lata a jeżeli okres działalności wykonawcy jest krótszy to za ten okres; potwierdzenie udzielenia gwarancji zgodnie z wymogami zamawiającego; oświadczenie o wyrażeniu zgody na zapłatę za wykonanie zadania na warunkach określonych przez zamawiającego; informacja z Krajowego Rejestru Karnego na zapytanie o karalność w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 3 - 8 ustawy P.z.p. Dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert; informacja z Krajowego Rejestru Karnego dotycząca podmiotów zbiorowych w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 9 ustawy Pzp. Dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert; oświadczenie , o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przeworsk.bip.info.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Przeworska , ul. Jagiellońska 10, 37-200 Przeworsk, pok 122..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Przeworska , ul. Jagiellońska 10, 37-200 Przeworsk, pok 124.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie dofinansowane ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego. Zamawiający dopuszcza zmiany w umowie dotyczące: zmniejszenia zakresu rzeczowego zamówienia, wykonania robót zamiennych i w związku z tym korekty wynagrodzenia oraz terminu wykonania zamówienia oraz zmiany osób kierujących i nadzorujących wykonaniem zamówienia. Warunkiem dokonania zmian będzie nieprzewidywalność sytuacji powodującej zmianę w chwili podpisywania umowy , lub zmiana będzie korzystna dla zamawiającego. Wszelkie zmiany będą dokonywane w formie pisemnych aneksów, za zgodą obydwu stron. W przypadku odmowy dofinansowania z funduszy RPO Województwa Podkarpackiego Zamawiający może unieważnić postępowanie lub przesunąć termin jego wykonania..
INNE PRZETARGI Z PRZEWORSKA
- Przeprowadzenie szkolenia "Bezpieczeństwo informacji - ISO 27001 Audytor wiodący" w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Remont drogi powiatowej P 1617R Kańczuga - Jarosław w km 5+822 - 6+456 w m. Rożniatów
- Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę chodników na terenie Miasta i Gminy Sieniawa
- "Przebudowa drogi powiatowej nr P 1617 R w m. Krzeczowice"
- Budowa chodników przy drogach powiatowych na terenie gminy Zarzecze
więcej: przetargi w Przeworsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przyszkolnej hali sportowej wraz z zapleczem sanitarno-szatniowym, łącznikiem ze szkołą oraz wyposażeniem w miejscowości Leszczyny
- Budowa sieci kanalizacyjnej wraz z przyłączami w miejscowości Maradki, Gmina Sorkwity
- Budowa kanalizacji sanitarnej w ul. Jerzego z Dąbrowy oraz sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w ul. Potockiego w Człuchowie
- "Budowa pompowni ścieków i kanalizacji grawitacyjnej metodą przewiertową z budową fragmentu sieci wodociągowej w miejscowości Pobiednik Mały"
- "Budowa budynku wielorodzinnego w Nowym Mieście Lubawskim".
- "Przebudowa drogi gminnej w ulicy Nadbzurzańskiej w Łowiczu - I etap"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.