Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-03
Grabowo: Dostawa sceny podestowej o minimalnych wymiarach 3,56 x 6 m
w ramach zadania Remont i wyposażenie Gminnego Ośrodka Kultury i Biblioteki
współfinansowanego z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013, oś 3. Rozwój i odnowa wsi.
Numer ogłoszenia: 146313 - 2009; data zamieszczenia: 03.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Grabowo , ul. Wł. Sikorskiego 1, 18-507 Grabowo, woj. podlaskie, tel. 086 2790021, faks 086 2790021.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://epodlasie.wipb.pl/biptest/ug_grabow
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sceny podestowej o minimalnych wymiarach 3,56 x 6 m w ramach zadania Remont i wyposażenie Gminnego Ośrodka Kultury i Biblioteki współfinansowanego z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013, oś 3. Rozwój i odnowa wsi..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sceny podestowej o minimalnych wymiarach 3,56 x 6 m, Montaż oraz przeszkolenie osób w zakresie montażu i demontażu dostarczonych podestów, w terminie i miejscu wskazanym przez Zamawiającego, Udzielenie min. 24 - miesięcznej gwarancji liczonej od dnia następnego od daty dostarczenia przedmiotu zamówienia do Zamawiającego, i podpisania przez przedstawicieli obu stron protokołu odbioru ilościowo - jakościowego Autoryzowany przez producenta serwis gwarancyjny przedmiotu zamówienia na terenie RP.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.10.00.00 - Materiały konstrukcyjne i elementy podobne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki oraz złożą oświadczenie o ich spełnianiu: a. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień b. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d. Nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy zamawiający żąda następujących dokumentów : a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, 1. Zamiast dokumentów , o których mowa w pkt. a, składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że : - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) Rozdział VI: W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1. foldery/prospekty/informacje producenta oferowanego przedmiotu zamówienia, potwierdzające spełnianie wymagań techniczno - użytkowych opisanych przez Zamawiającego w załączniku nr 2..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://epodlasie.wipb.pl/biptest/ug_grabow.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Grabowo
ul. Gen. Wł. Sikorskiego 1
18-507 Grabowo
Pokój nr 11-Sekretariat.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.09.2009 godzina 10:30, miejsce: Gmina Grabowo ul. Gen. Wł. Sikorskiego 1 18-507 Grabowo Pokój nr 11-Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Współfinansowanie z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013, oś 3. Rozwój i odnowa wsi..
INNE PRZETARGI GRABOWO
więcej: przetargi GRABOWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Doposażenie bazy magazynowej w sprzęt niezbędny do realizacji zadań w sytuacjach kryzysowych w Gminie Jastrząb"
- Sukcesywna dostawa podwójnych grobowców prefabrykowanych, żelbetowych na potrzeby LPGK Sp. z o. o.
- Modernizacja budynku przy ul. Architektów 109- dobudowa windy zewnętrznej - zaprojektuj i wybuduj (2)
- Sukcesywna dostawa materiałów konstrukcyjnych i elementów podobnych.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





