eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piaseczno › przeprowadzenie modernizacji ewidencji gruntów i budynków w zakresie założenia ewidencji budynków dla terenu miasta Piaseczno



Ogłoszenie z dnia 2007-02-27

POZYCJA 14627

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Piaseczno: przeprowadzenie modernizacji ewidencji gruntów i budynków w zakresie założenia ewidencji budynków dla terenu miasta Piaseczno Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Powiat Piaseczyński - Starostwo Powiatowe w Piasecznie, do kontaktów: Anita Wierzejska - geodeta powiatowy, Jan Kobak-Nowacki -główny specjalista ds. zamówień publicznych, ul. Chyliczkowska 14, 05-500 Piaseczno, woj. mazowieckie, tel. 022 7371156, 7572741, fax 022 7371158, e-mail: bgp@piaseczno.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.piaseczno.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przeprowadzenie modernizacji ewidencji gruntów i budynków w zakresie założenia ewidencji budynków dla terenu miasta Piaseczno. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 12. Główne miejsce świadczenia usług: teren miasta Piaseczno. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przeprowadzenie modernizacji ewidencji gruntów i budynków w zakresie założenia ewidencji budynków dla terenu miasta Piaseczno. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1. oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 i art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2. oświadczenie, że przedmiot zamówienia będzie wykonywany bez udziału podwykonawców, 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, odpis musi być złożony przez każdego wykonawcę), 4. dowód wniesienia wadium, 5. wykaz osób, które będą realizować zamówienie wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadanie uprawnień w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia - potencjalni wykonawcy w celu potwierdzenia technicznych możliwości wykonania zadania powinni dysponować osobami do zrealizowania zamówienia, to jest minimum 2 osobami z uprawnieniami zawodowymi z zakresu 1 i 2, zgodnie z art. 43 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne z 17 maja 1989 r. (tekst jednolity w Dz.U. z 2000 r. Nr 100 poz. 1086 z późn. zm.), 6. wykaz podobnych zamówień wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców. Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał, że w ciągu ostatnich trzech lat wykonał co najmniej 3 podobne zamówienia, odpowiadające swoim rodzajem zadaniu stanowiącemu przedmiot zamówienia, to jest wykonał zamówienia polegające na pomiarach budynków i/lub badaniu ksiąg wieczystych i/lub pracach kameralnych związanych z zakładaniem ewidencji budynków, o łącznej wartości nie mniejszej niż 200 000 PLN, potwierdzone protokołami odbioru, 7. kopie zaświadczeń z Urzędu Skarbowego i ZUS o niezaleganiu z należnościami, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, dokumenty powyższe muszą być złożone przez każdego wykonawcę), 8. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (w przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, informacja musi być złożona przez każdego wykonawcę), 9. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (w przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, informacja musi być złożona przez każdego wykonawcę), 10. wykaz oprogramowania komputerowego, przy pomocy którego wykonawca będzie wykonywał zamówienie wraz z numerem licencji, 11. parafowany druk projektu umowy stanowiący załącznik do SIWZ oraz pisemne oświadczenie o gotowości do podpisania umowy na warunkach podanych w SIWZ. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.27.41.00 - Usługi odwzorowania cyfrowego Kod CPV wg słownika 2008: 71.35.41.00 - Usługi odwzorowania cyfrowego 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Przeprowadzenie modernizacji ewidencji gruntów i budynków w zakresie założenia ewidencji budynków dla 79 obrębów z terenu miasta Piaseczno (powierzchnia opracowania - 1633 ha; ilość działek - 10 251; ilość budynków - ok. 10 500; ilość lokali - ok. 14 000). 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 07.11.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 4000 zł. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny (w tym odpowiednie oprogramowanie komputerowe z licencjami) a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi uprawnienia w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, to jest minimum 2 osobami z uprawnieniami zawodowymi z zakresu 1 i 2, zgodnie z art. 43 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne z 17 maja 1989 r. (tekst jednolity w Dz.U. z 2000 r. Nr 100 poz. 1086 z późn. zm.), 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, 5. wykonali w okresie ostatnich trzech lat co najmniej 3 podobne zamówienia, odpowiadające swoim rodzajem zadaniu stanowiącemu przedmiot zamówienia, to jest zamówienia polegające na pomiarach budynków i/lub badaniu ksiąg wieczystych i/lub pracach kameralnych związanych z zakładaniem ewidencji budynków, o łącznej wartości nie mniejszej niż 200 000 PLN, potwierdzone protokołami odbioru, 6. wyrażą zgodę na podpisanie umowy na warunkach podanych w załączonym projekcie (załącznik do SIWZ) oraz wpłacą wymagane wadium, 7. udzielą 5 lat gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia tych warunków zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez wykonawców w ofercie, na zasadzie "spełnia - nie spełnia". Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 i art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2. oświadczenie, że przedmiot zamówienia będzie wykonywany bez udziału podwykonawców, 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, odpis musi być złożony przez każdego wykonawcę), 4. dowód wniesienia wadium, 5. wykaz osób, które będą realizować zamówienie wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadanie uprawnień w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia - potencjalni wykonawcy w celu potwierdzenia technicznych możliwości wykonania zadania powinni dysponować osobami do zrealizowania zamówienia, to jest minimum 2 osobami z uprawnieniami zawodowymi z zakresu 1 i 2, zgodnie z art. 43 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne z 17 maja 1989 r. (tekst jednolity w Dz.U. z 2000 r. Nr 100 poz. 1086 z późn. zm.), 6. wykaz podobnych zamówień wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców. Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał, że w ciągu ostatnich trzech lat wykonał co najmniej 3 podobne zamówienia, odpowiadające swoim rodzajem zadaniu stanowiącemu przedmiot zamówienia, to jest wykonał zamówienia polegające na pomiarach budynków i/lub badaniu ksiąg wieczystych i/lub pracach kameralnych związanych z zakładaniem ewidencji budynków, o łącznej wartości nie mniejszej niż 200 000 PŁN, potwierdzone protokołami odbioru, 7. kopie zaświadczeń z Urzędu Skarbowego i ZUS o niezaleganiu z należnościami, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiace przed upływem terminu składania ofert (w przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, dokumenty powyższe muszą być złożone przez każdego wykonawcę), 8. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (w przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, informacja musi być złożona przez każdego wykonawcę), 9. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, informacja musi być złożona przez każdego wykonawcę); 10. wykaz oprogramowania komputerowego, przy pomocy którego wykonawca będzie wykonywał zamówienie wraz z numerem licencji, 11. parafowany druk projektu umowy stanowiący załącznik do SIWZ oraz pisemne oświadczenie o gotowości do podpisania umowy na warunkach podanych w SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.piaseczno.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.03.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 08.03.2007, godzina 10:30, budynek Starostwa Powiatowego w Piasecznie, ul. Chyliczkowska 14.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 20.02.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.