To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-01-23
Białogard: Prowadzenia całodobowego
pogotowia awaryjnego w branży hydraulicznej i elektrycznej oraz konserwacji i drobnych napraw
bieżących w budynkach mieszkalnych i użytkowych zarządzanych przez Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w organizacji, oraz w lokalach gminnych w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych w podziale na dwie części.
Numer ogłoszenia: 14621 - 2014; data zamieszczenia: 23.01.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 6991 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w organizacji, ul. Dąbrowszczaków 18, 78-200 Białogard, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 312 89 85, faks 94 312 84 45.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka komunalna z 100% udziałem miasta Białogard.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenia całodobowego pogotowia awaryjnego w branży hydraulicznej i elektrycznej oraz konserwacji i drobnych napraw bieżących w budynkach mieszkalnych i użytkowych zarządzanych przez Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w organizacji, oraz w lokalach gminnych w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych w podziale na dwie części..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia niniejszego postępowania przetargowego jest usługa -Prowadzenia całodobowego pogotowia awaryjnego w branży hydraulicznej i elektrycznej oraz konserwacji i drobnych napraw bieżących w budynkach mieszkalnych i użytkowych zarządzanych przez Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w organizacji, oraz w lokalach gminnych w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych- w podziale na dwie części CZĘŚĆ I - Pogotowie hydrauliczne 1. Utrzymanie w pełni sprawności instalacji c.o, c.c.w., i wodno - kanalizacyjnej poprzez przyjmowanie zgłoszeń i natychmiastowe podejmowanie działań w celu usunięcia wszelkich nieszczelności na w/w instalacjach lub urządzeniach z nimi związanych poprzez: a) Instalacja wodno - kanalizacyjna - naprawa awaryjnych przecieków na instal. wew. od wodomierza głównego; - wymiana niesprawnych zaworów i głowic; - wymiana odcinków pionów, poziomów lub gałązek wodnych (do 3 m); - usuwanie niedrożności przykanalików; - usuwanie niedrożności sieci poziomej w budynkach; - czyszczenie pionów; - wymiana odcinków pionów kanalizacyjnych do 3 m - wymiana wodomierzy b) Instalacja c.o. i c.c.w. - bezpośrednia naprawa drobnych awaryjnych pęknięć na instalacji wewnętrznej c.o., c.c.w. i urządzeniach (np. grzejniki); - likwidacja zapowietrzonych instalacji ; - wymiana śrubunków , półśrubunków i innych połączeń; - montaż odpowietrzników; - uzupełnienie wody w instalacjach ; - wymiana niesprawnych zaworów i głowic termostatycznych ; - wymiana pionów do 3m; - wymiana poziomów do 3m 2. Wykonawca będzie do dyspozycji Zamawiającego niezwłocznie po powzięciu wiadomości o zaistnieniu awarii. Obowiązkiem wykonawcy w takiej sytuacji będzie przyjazd pod wskazany adres w ciągu 30 minut od telefonicznego zgłoszenia awarii, zabezpieczenie jej przed rozszerzeniem oraz usunięcie jej skutków i przywrócenie do stanu pierwotnego. 3. Realizacja robót odbywać się będzie: w dni robocze w godzinach od 7.00 do 15.00 na telefoniczne zgłoszenie administracji w dni robocze w godzinach od 15.00 do 7.00 rano dnia następnego oraz w dni świąteczne i dni wolne od pracy całodobowo na telefoniczne zgłoszenie najemcy u którego wystąpiła awaria 4. Koszt robót związanych z usunięciem pojedynczej awarii nie może przekroczyć równowartości 1500 euro netto = 6337,35 zł netto (przy założeniu że 1 euro= 4,2249 zł z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 23 grudnia 2013r w sprawie średniego kursu złotego w stosunku do euro stanowiącego podstawę przeliczenia wartości zamówień publicznych (Dz. U. z 2013r., poz 1692) W przypadku gdy szacowana wartość robót przekraczać będzie kwotę 1500 euro, Wykonawca winien zabezpieczyć miejsce awarii z własnych materiałów w stopniu podstawowym umożliwiającym prawidłową eksploatację lokalu bądź budynku oraz niezwłocznie powiadomić Zamawiającego o zakresie prac jakie należy przeprowadzić. 5. Rozliczanie robót odbywać się będzie w cyklu miesięcznym na podstawie kosztorysów powykonawczych dołączonych do faktury. 6. Szacunkowa ilość roboczogodzin potrzebnych do usunięcia awarii jakie mogą wystąpić w roku 2014r - 840 Rgh CZĘŚĆ II - Pogotowie elektryczne 1. Utrzymanie w pełni sprawności instalacji elektrycznej i domofonowej poprzez przyjmowanie zgłoszeń i natychmiastowe podejmowanie działań w celu usunięcia wszelkich awarii na w/w instalacjach lub urządzeniach z nimi związanych poprzez: a) sprawdzanie obwodu instalacji elektrycznej od głównego przyłącza do obwodów gniazd wtyczkowych i oświetlenia; b) wymiana uszkodzonych elementów elektrycznych (bezpieczniki, podstawy bezpiecznikowe, wyłączniki typu S, wyłączniki typu FI, okablowanie tablic bezpiecznikowych); c) sprawdzanie i usuwanie awarii zgłoszonych przez administrację Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. zo.o.; d) regulacja oświetlenia zewnętrznego w budynkach administrowanych przez Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. zo.o. e) dopuszczenie do podłączenia w zasobach mieszkaniowych firm wykonujących prace dla Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. zo.o.; f) koordynacja prac elektrycznych w zasobach Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. zo.o.; g) zabezpieczanie budynku w trakcie usuwania awarii, tj. instalacja ma spełniać warunki ochrony przeciwpożarowej i przeciwporażeniowej, należy również zabezpieczyć budynek przed pożarem, a ludzi przed porażeniem energią elektryczną. h) zapewnienie prawidłowej dostawy energii elektrycznej przez 24h na dobę do budynków administrowanych przez Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. zo.o. i) bieżącej konserwacji instalacji elektrycznej oraz domofonowej 2. Wykonawca będzie do dyspozycji Zamawiającego niezwłocznie po powzięciu wiadomości o zaistnieniu awarii. Obowiązkiem wykonawcy w takiej sytuacji będzie przyjazd pod wskazany adres w ciągu 30 minut od telefonicznego zgłoszenia awarii, zabezpieczenie jej przed rozszerzeniem oraz usunięcie jej skutków i przywrócenie do stanu pierwotnego. 3. Realizacja robót odbywać się będzie: w dni robocze w godzinach od 7.00 do 15.00 na telefoniczne zgłoszenie administracji w dni robocze w godzinach od 15.00 do 7.00 rano dnia następnego oraz w dni świąteczne i dni wolne od pracy całodobowo na telefoniczne zgłoszenie najemcy u którego wystąpiła awaria 4. Koszt robót związanych z usunięciem pojedynczej awarii nie może przekroczyć równowartości 1500 euro netto = 6337,35 zł netto (przy założeniu że 1 euro= 4,2249 zł z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 23 grudnia 2013r w sprawie średniego kursu złotego w stosunku do euro stanowiącego podstawę przeliczenia wartości zamówień publicznych (Dz. U. z 2013r., poz 1692) W przypadku gdy szacowana wartość robót przekraczać będzie kwotę 1500 euro, Wykonawca winien zabezpieczyć miejsce awarii z własnych materiałów w stopniu podstawowym umożliwiającym prawidłową eksploatację lokalu bądź budynku oraz niezwłocznie powiadomić Zamawiającego o zakresie prac jakie należy przeprowadzić. 5. Rozliczanie robót odbywać się będzie w cyklu miesięcznym na podstawie kosztorysów powykonawczych dołączonych do faktury. 6. Szacunkowa ilość roboczogodzin potrzebnych do usunięcia awarii jakie mogą wystąpić w roku 2014r - 495 Rgh..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.70.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych 50.71.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Pogotowie Hydrauliczne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.01.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Usługi Ogólnobudowlane Jan Połubok, Wieniawskiego 6, 78-200 Białogard, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 47606,40 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 40898,30
Oferta z najniższą ceną: 40898,30 / Oferta z najwyższą ceną: 40898,30
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Pogotowie Elektryczne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.01.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Zakład Usług Elektrycznych Tomasz Terlecki
jakie przetargi wygrała firma
Zakład Usług Elektrycznych Tomasz Terlecki
- Zakład Usług Elektrycznych Tomasz Terlecki, Sikorskiego 31/1, 78-200 Białogard, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 39009,30 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 43919,34
Oferta z najniższą ceną: 43919,34 / Oferta z najwyższą ceną: 43919,34
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z BIAŁOGARDU
- Świadczenie usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania na terenie gminy Białogard
- "Dzierżawa analizatora biochemicznego wraz z zakupem i sukcesywną dostawą odczynników''
- Budowa kompleksu sportowego Orlik 2024 przy ul. Sportowej w Białogardzie
- Rozszczelnienie powierzchni nieprzepuszczalnych na terenie miasta Białogard - etap II
więcej: przetargi w Białogardzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie ekspertyzy technicznej oraz dokumentacji projektowo - kosztorysowej obejmującej optymalizację systemu wentylacji w Szkole Podstawowej nr 2 im. Ireny Szewińskiej w Łomiankach
- Serwisowanie systemów alarmowych w obiektach O/ZUS Legnica oraz podległych jednostkach terenowych.
- Obsługa techniczna i konserwacja zakresu C.O., C.T., C.W.U., GAZ, W.O.D.-K.A.N, ELE w budynkach częściowo administrowanych przez Biuro Gospodarczo-Logistyczne UW
- Konserwacja i serwis urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych w budynkach USK-UWM w Olsztynie w latach 2025-2027
- ZP-14/PP/2025 "Bieżąca całodobowa obsługa, konserwacja oraz pogotowie techniczne dla nieruchomości położonych w Poznaniu przy ul. Katowickiej/Milczańskiej/Bobrzańskiej."
- "Świadczenie usług w zakresie bieżącej konserwacji ogólnobudowlanej budynków znajdujących się w zasobach Łódzkich Nieruchomości Sp. z o.o."
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.