Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-01
Wejherowo: Dostawa dwóch urządzeń do pomiaru prędkości pojazdów w ruchu drogowym z jednoczesną rejestracją wykroczeń w formie zdjęcia wykonywanego techniką cyfrową (dalej -fotoradar), wraz z programem komputerowym do obróbki materiału zdjęciowego oraz masztami do montażu fotoradarów wraz z ich zamontowaniem.
Numer ogłoszenia: 146202 - 2008; data zamieszczenia: 01.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Wejherowa reprezentowana przez Prezydenta Miasta, pl. Jakuba Wejhera 8, 84-200 Wejherowo, woj. pomorskie, tel. 058 6777105.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wejherowo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa dwóch urządzeń do pomiaru prędkości pojazdów w ruchu drogowym z jednoczesną rejestracją wykroczeń w formie zdjęcia wykonywanego techniką cyfrową (dalej -fotoradar), wraz z programem komputerowym do obróbki materiału zdjęciowego oraz masztami do montażu fotoradarów wraz z ich zamontowaniem..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa dwóch urządzeń do pomiaru prędkości pojazdów w ruchu drogowym z jednoczesną rejestracją wykroczeń w formie zdjęcia wykonywanego techniką cyfrową (dalej fotoradar), wraz z programem komputerowym do obróbki materiału zdjęciowego oraz masztami do montażu fotoradarów wraz z ich zamontowaniem. I. Fotoradar urządzenia kontroli ruchu drogowego) - 2 szt. spełniajace następujące warunki techniczne i funkcjonalne: 1. Urządzenie stacjonarne przystosowane do pomiarów: a. ze współdziałajacego z nim masztu na trwale zabudowanym na poboczu drogi; b. z trójnogu lub z pojazdu stojącego na poboczu drogi z urządzeniem usytuowanym w tylniej części pojazdu na statywie przy otwartej lub zamkniętej klapie ustawiane przy każdej sesji pomiarowej. c. ma mieć możliwość do pracy w obudowie - kontenerze 2. Urządzenie musi posiadać Zatwierdzenie Typu do stosowana we wszystkich typach konfiguracji, o których mowa w punkcie 1. 3. Urządzenie musi umożliwiać dowolne zmiany konfiguracji, o których mowa w punkcie 1 przez pracowników zamawiającego. 4. Wymiary i ciężar urządzenia muszą zapewnić możliwość rozstawienia i obsługi przez jedną osobę. 5. Urządzenie musi posiadać: a. możliwość zdalnego sterowania z odległości minimum 100 m, b. możliwość pomiaru prędkości i rejestracji pojazdów zza szyby pojazdu, c. możliwość pomiaru prędkości i rejestracji pojazdów do trzech pasów ruchu z dokładnym wizerunkiem twarzy kierującego, d. możliwość pomiaru prędkości i rejestracji pojazdów zbliżających się i oddalających się względem przyrządu, jak i w obu kierunkach równocześnie, e. możliwość odróżniania i rejestrowania pojazdów osobowych i ciężarowych, f. możliwość ustawiania odrębnych prędkości progowych jednocześnie dla samochodów ciężarowych np. 60 km/godz., a dla samochodów osobowych np. 70 km/godz., g. możliwość rejestracji w pamięci urządzenia minimum 20 000 pomiarów zdarzeń bez konieczności ingerencji z zewnątrz, h. możliwość odtworzenia na miejscu i w dowolnym czasie dokumentacji zdarzenia po przekroczeniu prędkości progowej, bez konieczności zatrzymywania pracy urządzenia, i. możliwość rejestracji dozwolonej prędkości progowej i prędkości stwierdzonej, j. możliwość identyfikacji - w tle zdjęcia - numeru urządzenia, daty i czasu pomiaru z dokładnością do 1 sekundy, prędkości dozwolonej i stwierdzonej, unikatowego numeru zdjęcia, lokalizacji oraz kierunku pomiaru, k. możliwość rejestracji czytelnego zdjęcia w całym zakresie mierzonych prędkości z możliwością nie budzącego wątpliwości rozpoznania kierującego i dokładnego odczytania numeru rejestracyjnego pojazdu oraz umożliwienie wyeksponowania dowolnego fragmentu zdjęcia (np. numer rejestracyjny, twarz kierowcy) z możliwością ustawienia jasności i kontrastu, l. możliwość przenoszenia zawartości pamięci przyrządu rejestrującego do komputera i posiadające kompatybilny program komunikacyjny do przerzucania zawartości do innych programów analitycznych, m. zabezpieczenie przed dostępem do przechowywanych informacji przez osoby niepowołane a w szczególności brak możliwości usunięcia zarejestrowanego zdarzenia jak i ingerencji w informacje zarejestrowane w czasie pomiaru. 6. Urządzenie musi zapisywać zdjęcia w formacie uniemożliwiającym ich otwarcie, innymi niż dołączonymi programami graficznymi. 7. Urządzenie musi być wyposażone w : a. kamerę o cyfrowym zapisie zdjęć o parametrach nie gorszych niż: 1) matryca monochromatyczna o rozdzielczości 1280x1024 pikseli (1,3 milionów pikseli), 2) możliwość uzyskania zdjęć posiadających minimum 16 bitową głębię, 3) odpowiednie filtry redukujące refleksy na szybach przednich pojazdów, 4) czytelną rejestrację odblaskowych tablic rejestracyjnych pojazdów. b. lampę błyskową: 1) z osobnym źródłem zasilania, 2) interwał przeładowania lampy błyskowej - maksimum 0,5 s., 3) możliwość pracy ciągłej - brak efektu przegrzania, 4) możliwość wykonania zdjęć w dzień i w nocy bez oślepiania kierujących pojazdami. c. własne niezależne źródło zasilania, umożliwiające pracę bez zasilania zewnętrznego przez okres co najmniej 8 godzin - bez ładowania akumulatorów. 8. Inne warunki techniczne: a. dokładność pomiaru prędkości nie mniejsza niż +/- 3 km/godz przy prędkości do 100 km/godz. oraz +/- 3 % przy prędkości ponad 100 km/godz., b. zakres pomiaru prędkości minimum od 30 do 250 km/godz., c. ustawianie skoku prędkości progowej w całym zakresie pomiarowym - co 1km, d. urządzenie przystosowane do pracy w zakresie temperatur minimum od -100C do +500C oraz przy występowaniu opadów atmosferycznych, e. możliwość pracy urządzenia przez całą dobę, f. urządzenie musi umożliwiać wykonywanie zdjęć przez całą dobę w sposób bezpieczny dla kierowców (bez ich oślepiania) z czytelną rejestracją tablic rejestracyjnych odblaskowych, g. podświetlone pole odczytowe, czytelne w dzień i w nocy oraz w słoneczną pogodę. 9. Urządzenie wraz z pełnym wyposażeniem technicznym, o którym mowa powyżej musi być fabrycznie nowe, objęte gwarancją producenta na okres minimum 24 miesiące. 10. W momencie przekazania urządzenia wykonawca przekaże wraz z nim aktualne świadectwo pierwotnej legalizacji, ważne co najmniej 10 miesięcy od daty dostarczenia urządzenia, wystawione przez właściwy Urząd Miar. 11. Zakres zamówienia obejmuje przeszkolenie wyznaczonych pracowników Straży Miejskiej w zakresie obsługi i eksploatacji w/w urządzenia wraz z wydaniem certyfikatów. 12. Przeszkolenie odbędzie się w siedzibie Zamawiającego przez okres nie krótszy niż 1 dzień i nie dłuższy niż 5 dni. Termin i godziny szkolenia ustala Zamawiający. II. Wyposażenie stanowiska do obsługi fotoradaru: 1. Komputer przenośny (laptop) (CPV 30213300-8) z oprogramowaniem do podglądu wykonywanych zdjęć za pomocą sieci bezprzewodowej lub przewodowej - 2 szt. o następujących minimalnych parametrach: a. procesor zgodny z architekturą x86 w technologii dwurdzeniowej, który umożliwi osiągnięcie przez oferowany komputer w teście Sandra 2005 lite przynajmniej: CPU Benchmark: Dhrystones ALU [MIPS] - 23945, Whetstones iSSE2 CPU Floating-Point: [it/s] - 52940. Według wyników opublikowanych na stronie: http://rankingi.chip.pl/index2.php?s=p&t=34&v=4. W przypadku braku procesora na wskazanej stronie internetowej, wykonawca sam przeprowadza ww. testy, a następnie dołącza do oferty wydruk z przeprowadzonych testów. Zamawiający może zażądać przeprowadzenia powtórnych testów na oferowanych przez wykonawcę komputerach w siedzibie zamawiającego celem sprawdzenia (potwierdzenia) wyników testów, b. złącza pamięci RAM: minimum 2 złącza obsługa SODIMM DDR2-667 MHz - 4096 MB, c. pamięć RAM minimum 2048 MB SODIMM DDR2 - 667 MHz, d. ekran minimum 15,4 cali, e. pamięć karty graficznej (może być współdzielona) minimum 256 MB, f. DVD RW Super Multi Dual Layer, g. HDD minimum 160 GB 5400 RPM, h. zasilacz samochodowy i. złącza zewnętrzne: 1x 15 stykowe D-Sub (wyjście na monitor), wyjście słuchawkowe, j. wejście zasilania (DC-in), 1xRJ-11 (modem), 1xRJ-45(LAN), TV-out (s-video), 3xUSB 2.0, k. sieć Ethernet 1x10/100/1000BaseT Gigabitethernet, WiFi 802.11 a/b/g, Bluetooth, l. wyposażenie standartowe 1x10/100/1000BaseT Gigabitethernet (RJ45), Modem 56K V.92, głośniki, m. mysz bezprzewodowa do nooteboka, n. torba przeznaczona do notebooka, o. Microsoft Windows Vista Business PL OEM CD, p. MS Office 2007 BASIC OEM PL CD, q. oprogramowanie do nagrywarki DVD, oprogramowanie do odtwarzania filmów DVD, r. sterowniki do Microsoft Windows Vista Business PL oraz Microsoft Windows XP Pro PL, s. dostarczone urządzenia muszą być fabrycznie nowe i objęte gwarancją producenta na okres minimum 24 miesiące III. Oprogramowanie (CPV 30241600-6): 1. Dostawa oprogramowania do wstępnej obróbki zarejestrowanego materiału zdjęciowego, umożliwiająca przeniesienie go do programu wspomagającego FET Trafic wersja 3.06f lub nowsza firmy FET Sp. z o.o. IV. Maszty do montażu fotoradaru (CPV 29811300-0 Urządzenia do kontroli ruchu drogowego) - 2 szt. spełniające następujące wymagania: 1. wnętrze masztu przystosowane do zabudowy elementów zasilania elektrycznego napięciem 230V oraz akumulatorów zasilania podstawowego lub awaryjnego; 2. wykonany ze stali nierdzewnej lub innego nie korodującego materiału; 3. współdziała z oferowanym fotoradarem; 4. maszty muszą być fabrycznie nowe, objęte gwarancją producenta na okres minimum 24 miesiące, 5. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć oraz zamontować w miejscach wskazanych przez Zamawiającego przedmiotowe maszty 6. wszelkie czynności związane z uzyskaniem niezbędnych uzgodnień i zezwoleń nie stanowią przedmiotu zamówienia i pozostają po stronie zamawiającego. o wartości szacunkowej > 14.000 euro lecz nie przekraczającej 206.000 euro dla dostaw
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.81.11.30 - 29.81.11.30 Oryginalny kod CPV: 30.21.33.00 - Komputery przenośne Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.33.00 - Komputer biurkowy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 3000PLN.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ust.1 i ust. 2, b) spełniają warunki art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655), c) zrealizowali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwa zamówienia (potwierdzone dokumentami, że dostawy te zostały wykonane należycie) odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia. tj. polegające na dostawie urządzenia samoczynnie rejestrującego prędkość samochodów wraz z wykonaniem zdjęć 1. Oferty zostaną poddane ocenie na podstawie kryterium: 1) cena - znaczenie kryterium - 60% 2) jakość wykonanych zdjęć - znaczenie kryterium - 40% A. W ramach kryterium (cena) ( C ) wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę otrzyma 60 punktów, a pozostali Wykonawcy odpowiednio mniej według wzoru: C = (Cn:Cb) x 60 gdzie: Cn - cena całkowita brutto oferty z najniższą ceną, Cb - cena całkowita brutto oferty badanej, 60 - maksymalna liczba możliwych do uzyskania punktów w kryterium Zamawiający zastosuje zaokrąglenie każdego wyniku do dwóch miejsc po przecinku. B. W ramach kryterium (jakość wykonanych zdjęć) ( JZ ) ocenie podlegają zdjęcia (wydrukowane i obrobione w ilości 60 szt.), wykonane w podanych porach dnia tj. 20 szt. rano, 20 szt. południe, 20 szt. w nocy, w zasięgu znaków drogowych powodujących refleksy świetlne, od pierwszego do trzeciego pasa drogi, dołączone do oferty. Zdjęcia do oceny powinny być wykonane w formacie A5. Ocena jakości zdjęć będzie oceną subiektywną dokonaną przez członków komisji przetargowej ze szczególnym zwróceniem uwagi na wyrazistość rysów twarzy osoby prowadzącej pojazd samochodowy, wyraźnym, czytelnym odzwierciedleniem numeru tablicy rejestracyjnej oraz eliminacji refleksów świetlnych pochodzących od odbić od znaków drogowych, reklam mających wpływ na pogorszenie jakości zdjęcia. Zdjęcia muszą posiadać możliwość identyfikacji w tle - numeru i nazwy urządzenia, którym zostały wykonane, daty i czasu pomiaru z dokładnością do 1 sekundy, prędkości dozwolonej i stwierdzonej, numeru zdjęcia, lokalizacji pomiaru i kierunku pomiaru. Każdy Członek komisji po zapoznaniu się ze złożonymi we wszystkich ofertach zdjęciami, przyzna subiektywnie każdej z poszczególnych ofert ilość punktów od 1 do 10 punktów (nie dopuszcza się przyznania ułamkowej części punktu). Celem uzyskania ostatecznej oceny średnia arytmetyczna z punktów przyznanych ofercie przez każdego z Członków Komisji zostanie podstawiona do wzoru: JZ = (ZP od 1 do 10 :10pkt) x 40 gdzie: ZPod 1 do 10 - średnia arytmetyczna z punktów przyznanych ofercie przez każdego z Członków Komisji zakres możliwych do otrzymania punktów od 0 do10 40 - maksymalna liczba możliwa do uzyskania liczba punktów w kryterium 2. W przypadku złożenia ofert o takiej samej cenie, stosuje się zasady wynikające z art. 91 ust.4 ustawy. 3. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która w sumie uzyska największą ilość punktów spośród ofert nieodrzuconych i spełniających wszystkie wymagania określone przez zamawiającego w treści SIWZ. 4. Zamawiający poprawi w tekście oferty oczywiste omyłki pisarskie oraz omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, niezwłocznie zawiadamiając o tym wszystkich wykonawców, którzy złożyli oferty. 5. Omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny zamawiający poprawi w sposób określony w art. 88 ustawy. 6. Jeżeli oferta zawierać będzie omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny oferta taka na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 6 zostanie odrzucona. 7. Zamawiający oceni spełnienie przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie analizy oświadczeń i dokumentów przedłożonych przez wykonawców. 8. W toku badania i oceny złożonych ofert zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia składają wraz z ofertą: 1. Oświadczenie zgodne z wymogiem art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ). 2. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 3 do SIWZ). 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 5. Wykaz, co najmniej dwóch zamówień zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia. Należy wypełnić załącznik nr 4 do SIWZ. 6. Dokumenty potwierdzające, że dostawy wykazane w załączniku nr 4 do SIWZ zostały wykonane należycie. 7. Oświadczenie o spełnieniu wymogów SIWZ (oświadczenie, że przedłożone w ofercie zdjęcia zostały wykonane przedstawionym w ofercie modelem urządzenia) - załącznik nr 5 do SIWZ 8. Zgodnie z art. 23 ust.1 Prawa zamówień publicznych wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia składając następujące dokumenty: a) Każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa oddzielne dokumenty wymienione w pkt 1, 2, 3. b) Oświadczenie o ustanowieniu pełnomocnika reprezentującego wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia i upoważnionego do podpisania w ich imieniu umowy na realizację zamówienia. c) W formularzu oferty oraz na załącznikach wpisywane będą dane wykonawcy zbiorowego i podpisywane będą przez upoważnionego pełnomocnika. d) Jeżeli oferta wykonawców, o których mowa w ust. 8 lit. a, zostanie wybrana Zamawiający wymagać będzie przed zawarciem umowy w sprawie nn. zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. e) Zgodnie z art.141 Prawa zamówień publicznych Wykonawcy ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. B. Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie przez oferowany asortyment wymagań zamawiającego 1. Oświadczenie o zgodności, potwierdzające spełnienie norm bezpieczeństwa (CE), przez oferowane urządzenia, dostarczone komputery muszą posiadać certyfikat Microsoft (Windows Mrketplace Tested Products List)., 2. Zatwierdzenie Typu Urządzenia wydane przez Główny Urząd Miar w Warszawie o dopuszczeniu urządzenia do eksploatacji zgodnie z przepisami określonymi w Ustawie z 11 maja 2001 roku Prawo o miarach (tekst jednolity Dz. U. Nr 243 poz 636 z 2004 roku z późniejszymi zmianami), 3. Orzeczenie Laboratorium Ochrony Radarowej wydane przez LOR przy Państwowym Instytucie Telekomunikacji w Warszawie lub inne uprawnione laboratorium o braku zagrożenia dla ludzi i środowiska. 4. Przykładowe zdjęcia wykonane przy pomocy oferowanego i spełniającego warunki SIWZ przyrządu w różnych warunkach atmosferycznych i różnych okresach w ciągu doby (w godzinach rannych, południowych i nocnych), w zasięgu znaków drogowych powodujących refleksy świetlne, od pierwszego do trzeciego pasa drogi, wykonane zdjęcia muszą być czytelne a twarze kierowców rozpoznawalne, zdjęcia muszą posiadać możliwość identyfikacji w tle - numeru i nazwy urządzenia, którym zostały wykonane, daty i czasu pomiaru z dokładnością do 1 sekundy, prędkości dozwolonej i stwierdzonej, numeru zdjęcia, lokalizacji pomiaru oraz kierunku pomiaru, wymagana ilość zdjęć: - 20 kolejno ponumerowanych zdjęć wykonanych w godzinach porannych, - 20 kolejno ponumerowanych zdjęć wykonanych w godzinach południowych, - 20 kolejno ponumerowanych zdjęć wykonanych w godzinach nocnych
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. jakość wykonanych zdjęć - 40
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wejherowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Inwestycji, Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska Urzędu Miejskiego, 84-200 Wejherowo, ul. 12 Marca 195, pokój nr 106.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.07.2008 godzina 08:30, miejsce: Oferty należy składać w Kancelarii Ogólnej (pokój nr 5) Urzędu Miejskiego w Wejherowie, Pl. Jakuba Wejhera Nr 8.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WEJHEROWA
- Budowa 2 budynków mieszkalno-usługowych wielorodzinnych przy ul. Św. Anny oraz Św. Jacka w Wejherowie.
- Dostawa analizatora logów wraz z usługą wdrożeniową
- Zakup 30 szt. zestawów komputerowych do pracowni informatycznej
- "Przebudowa odcinka drogi leśnej dł. 280.0m na dz.nr.26 w L. Nanice na Terenie Nadleśnictwa Wejherowo"
- KONSERWACJA INSTALACJI SYGNALIZACJI PPOŻ, ODDYMIANIA KEP
- "Przebudowa odcinka drogi leśnej dł.50.0m na dz.nr.127/1 oraz odcinka drogi leśnej dł.150.0m na dz.nr.127/2 w L. Sławutówko na Terenie Nadleśnictwa Wejherowo"
więcej: przetargi w Wejherowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego, monitorów interaktywnych i tonerów w ramach projektu "Szanse wyrównane - kariery gwarantowane"
- Dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu "Równi wobec wiedzy".
- Zakup oraz dostawa sprzętu komputerowego dla Wydziału Geodezji i Kartografii Starostwa Powiatowego w Nysie
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO
- Dostawa wyposażenia dla filii Szkoły Podstawowej nr 4 oraz oddziałów Przedszkola Miejskiego Nr 18 w Toruniu w zakresie zakupu, dowozu i instalacji sprzętu elektronicznego i oprogramowania
- Zakup komputerów typu AIO, monitorów, zasilaczy awaryjnych UPS, projektorów/rzutników oraz akcesoriów komputerowych wraz z dostawą i rozładunkiem dla potrzeb Oddziału Regionalnego KRUS w Kielcach
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.