Ogłoszenie z dnia 2011-06-07
Warszawa: POSTĘPOWANIRE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NA DOSTAWĘ MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH
NR SPRAWY: OIWa - 2800 - 3 /11
Numer ogłoszenia: 146192 - 2011; data zamieszczenia: 07.06.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Pamięci Narodowej - Komisja Ścigania Zbrodni przeciwko Narodowi Polskiemu - Oddział w Warszawie, pl. Krasińskich 2/4/6, 00-207 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5261902, faks 022 5261913.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: POSTĘPOWANIRE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA NA DOSTAWĘ MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH NR SPRAWY: OIWa - 2800 - 3 /11.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa oryginalnych, fabrycznie nowych, nieużywanych, nieuszkodzonych i oryginalnie zapakowanych materiałów eksploatacyjnych do sprzętu biurowego: drukarek, kserokopiarek i faksów, transportem na koszt i ryzyko Wykonawcy, do Oddziału IPN-KŚZpNP w Warszawie (na adres wskazany w zamówieniu) zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia w tabeli formularza ofertowego (załącznik nr 1a do SIWZ): Toner do drukarek lub faksów (CPV: 30125110-5) Toner do fotokopiarek (CPV: 30125120-8) Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących (CPV: 30125000-1) Zamawiający zastrzega sobie prawo do nie wykorzystania maksymalnych ilości asortymentu, podanych w załączniku nr 1a do SIWZ. Wykonawca zobowiązuje się do sprzedaży i dostarczenia Zamawiającemu ww. materiałów eksploatacyjnych do sprzętu biurowego oraz odebrania zużytych materiałów z przeznaczeniem do utylizacji lub recyklingu i ich utylizacji zgodnie z ustawą o odpadach z dn. 27 kwietnia 2001 r. (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 39 poz. 251 z późniejszymi zmianami). Przedmiot zamówienia musi posiadać na opakowaniu znak firmowy producenta i datę ważności. Zaoferowane materiały eksploatacyjne muszą spełniać minimalne wymagania określone szczegółowo w tabeli formularza ofertowego (załącznik nr 1a do SIWZ) oraz posiadać min. 12-miesięczny okres ważności (od daty dostawy do Zamawiającego). W przypadku oferowania materiałów równoważnych, Wykonawca zobowiązany jest wypełnić kolumnę nr 8 w tabeli formularza ofertowego (załącznik nr 1a do SIWZ) Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych. Produkt równoważny powinien spełniać minimalne wymagania wskazane przez Zamawiającego w tabeli formularza ofertowego zawierającej opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1a do SIWZ) oraz spełniać normy i standardy jakościowe. Jednocześnie Zamawiający zastrzega sobie, iż oferowany materiał eksploatacyjny nie może być produktem regenerowanym i nie może być poddany procesowi ponownego napełniania. Wszystkie elementy wchodzące w skład oferowanych materiałów eksploatacyjnych muszą być fabrycznie nowe, nieregenerowane, nierefabrykowane, niewchodzące wcześniej (pierwotnie) w całości, ani też w części w skład innych materiałów. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek udowodnienia, iż zaoferowane materiały eksploatacyjne są równoważne w stosunku do produktów określonych przez Zamawiającego i spełniają wymagania określone w SIWZ. Wykonawca składając ofertę na równoważne tonery bierze na siebie pełną odpowiedzialność za uszkodzenie sprzętu spowodowane używaniem zaoferowanych materiałów eksploatacyjnych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10-5, 30.12.51.20-8, 30.12.50.00-1.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.05.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PRAXIS ŁÓDŹ Sp. J., Wólczańska 66, 90-516 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 89470,40 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 97901,85
Oferta z najniższą ceną: 97901,85 / Oferta z najwyższą ceną: 104040,78
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiotem zamówienia są dostawy powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8. Materiały eksploatacyjne są towarem powszechnie dostępnym, posiadającym znormalizowane standardy jakościowe dotyczące wydajności, czyli w pełni porównywalnym, a jedynym czynnikiem różnicującym jest cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Zakup z dostawą fabrycznie nowych części do urządzeń drukujących, na potrzeby Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w Warszawie.
- Wykonanie remontu lokalu mieszkalnego przed ponownym zasiedleniem położonego w Poznaniu przy ul. Pileckiego 6/9
- Modernizacja budynków mieszkalnych przy ul. Dolnej 35 i ul. Dolnej 37 oficyna w Warszawie w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej.
- Modernizacja instalacji hydrantowej
- Remont instalacji gazowej w budynku przy ul. Świętojerskiej 12A
- Wykonanie i dostawa dekoracji kwiatowych, wiązanek, wieńców okolicznościowych na potrzeby służbowe MSZ
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup urządzeń wielofunkcyjnych z serwisem oraz obsługą materiałowo-serwisową
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz urządzeń wielofunkcyjnych i biurowych dla OPS w Czechowicach-Dziedzicach
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Sądu Rejonowego Poznań - Stare Miasto w Poznaniu
- DOSTAWĘAMATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH: TUSZY, TONERÓW, WKŁADÓW BARWIĄCYCH DO URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH
- Dostawa, instalacja oraz dzierżawa drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla Powiatowego Zakładu Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Starachowicach
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, urządzeń wielofunkcyjnych, faksów oraz papieru xero w 2025 r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.