eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa Sól › Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń biurowych i terenów przyległych do budynków przy ulicy Moniuszki 3, 3b i Arciszewskiego 10 w Nowej Soli, będących własnością Powiatu Nowosolskiego.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-07-01

Nowa Sól: Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń biurowych i terenów przyległych do budynków przy ulicy Moniuszki 3, 3b i Arciszewskiego 10 w Nowej Soli, będących własnością Powiatu Nowosolskiego.
Numer ogłoszenia: 146167 - 2008; data zamieszczenia: 01.07.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 89890 - 2008.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Nowosolski, ul. Moniuszki, 67-100 Nowa Sól, woj. lubuskie, tel. 068 4586800, fax 068 4586831.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń biurowych i terenów przyległych do budynków przy ulicy Moniuszki 3, 3b i Arciszewskiego 10 w Nowej Soli, będących własnością Powiatu Nowosolskiego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wartość zamówienia nie jest równa i nie przekracza kwoty określonej na podstawie przepisu art.11 ust.8 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1.Przedmiotem zamówienia objętego niniejszym postępowaniem jest usługa sprzątania pomieszczeń biurowych i terenów przyległych do budynków przy ulicy Moniuszki 3, 3b i Arciszewskiego 10 w Nowej Soli, będących własnością Powiatu Nowosolskiego, w okresie 36 miesięcy. Powierzchnie objęte sprzątaniem: Budynek Starostwa przy ulicy Moniuszki 3B. - pomieszczenia biurowe (łącznie z korytarzem, klatką schodową i WC) o łącznej powierzchni ok. 920 m2 - powierzchnia okien 207,28 m2 - powierzchnia parapetów zewnętrznych 122,2 mb - powierzchnia parapetów wewnętrznych 122,2 mb - 56 drzwi w tym 33 drzwi przeszkolonych - punkty świetlne (żyrandole) 165 szt. - ilość toalet - 7 pomieszczeń (6 kabin) - dozowniki w toaletach (dwukomorowe: do mydła w płynie i płynu do naczyń) - 7 szt. - utrzymanie w czystości placu parkingowego i terenów zielonych - z wyłączeniem pielęgnacji tych terenów Budynek Starostwa (Ośrodek Geodezji - Ratusz: segment A i segment B) - pomieszczenia biurowa (łącznie z korytarzem, klatką schodową i WC) o łącznej powierzchni ok. 670 m2 - powierzchnia okien 149,67 m2 - powierzchnia parapetów zewnętrznych i wewnętrznych 28,55 mb x 2 - 25 drzwi - punkty świetlne (żyrandole) 52 - ilość toalet - 4 pomieszczenia (4 kabiny) - dozowniki w toaletach (dwukomorowe: do mydła w płynie i płynu do naczyń) - 4 szt. - utrzymanie w czystości terenów przyległych do budynku przy ul. Moniuszki 3 Budynek Starostwa przy ulicy Arciszewskiego 10 - pomieszczenia biurowa (łącznie z korytarzem, klatką schodową i WC) o łącznej powierzchni ok. 467 m2 - powierzchnia okien 126,38 m2 - powierzchnia parapetów zewnętrznych i wewnętrznych 32,2 mb x 2 - 12 drzwi - punkty świetlne (żyrandole) 44 szt. - ilość toalet - 5 pomieszczeń ( 5 kabin) - dozowniki w toaletach (dwukomorowe: do mydła w płynie i płynu do naczyń) - 5 szt. - utrzymanie w czystości placu parkingowego i przyległych terenów zielonych oraz pielęgnacja tych terenów tj. koszenie, zgrabianie liści Łączna powierzchnia terenów przyległych 4.365,00m2 ( w tym teren utwardzony 3.615m2 i tereny zielone : parking przy ul. Moniuszki 3b - ok. 550m2 , a przy ul. Arciszewskiego 10 - ok.200m2). 2. Pomieszczenia powinny być sprzątane po godzinie 15:00. 3. Zamawiający wskaże pomieszczenia, które powinny być sprzątane w obecności pracowników Starostwa Powiatowego w Nowej Soli do godz.15:00. 4.Wykonawca zobowiązany jest do: a. wyposażenia pracowników w jednolity ubiór roboczy oraz imienne identyfikatory wraz ze zdjęciem, które należy nosić w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, b. zatrudnienie takiej liczby pracowników, która gwarantuje nieprzerwaną realizację usługi, c. wykonawca zobowiązany jest do wydelegowania do realizacji przedmiotu zamówienia pracowników, którzy posiadają odpowiednie doświadczenie, d. wykonywania usług sprzątania pomieszczeń biurowych z użyciem własnego sprzętu mechanicznego i atestowanych środków (myjących, czyszczących, pielęgnujących, myjąco-dezynfekujących) należących do wykonawcy. Uwaga: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający umożliwi Wykonawcy dokonanie wizji lokalnej w celu uzyskania wszelkich informacji, które mogą być przydatne do przygotowania oferty. Zamawiający nie wymaga uczestnictwa w wizji lokalnej, ale Wykonawca ponosi ryzyko w zakresie przygotowania oferty bez dokonania wizji lokalnej. Osoba do kontaktu - zgodnie z zapisem rozdz. VIII pkt3 SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.70.00.00 - Usługi sprzątania Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.00.00 - Usługi sprzątania Oryginalny kod CPV: 74.72.20.00 - Usługi czyszczenia okien Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien Oryginalny kod CPV: 74.73.00.00 - Specjalistyczne usługi czyszczenia Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 221311 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.06.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ADMAR Grupa Polska Sp. z o.o., ul. Sportowa 6, 86-070 Dąbrowa Chełmińska, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 175588.20
  • Oferta z najniższą ceną: 175588.20 / oferta z najwyższą ceną: 384300.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.