eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BiałystokAZP/261/D/22/AZ-231/1/8/1-2/2012 - sukcesywne dostawy środków czystości, artykułów gospodarstwa domowego oraz materiałów eksploatacyjnych do sprzętuTaski, Elektrolux, Profi, Vileda, na potrzeby Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-05-09

Białystok: AZP/261/D/22/AZ-231/1/8/1-2/2012 - sukcesywne dostawy środków czystości, artykułów gospodarstwa domowego oraz materiałów eksploatacyjnych do sprzętu: Taski, Elektrolux, Profi, Vileda, na potrzeby Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku
Numer ogłoszenia: 146152 - 2012; data zamieszczenia: 09.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Medyczny w Białymstoku , ul. Jana Kilińskiego 1, 15-089 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7485400, faks 085 7485627.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umb.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: AZP/261/D/22/AZ-231/1/8/1-2/2012 - sukcesywne dostawy środków czystości, artykułów gospodarstwa domowego oraz materiałów eksploatacyjnych do sprzętu: Taski, Elektrolux, Profi, Vileda, na potrzeby Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy: - część 1 - sukcesywne dostawy środków czystości na potrzeby Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku, CPV 24513294-0, 24543100-4, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 4 - Formularz cenowy, opis przedmiotu zamówienia - część 1, - część 2 - sukcesywne dostawy artykułów gospodarstwa domowego na potrzeby Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku, CPV - 17241120-0, 17241113-3, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 4 - Formularz cenowy, opis przedmiotu zamówienia - część 2, - część 3 - sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do sprzętu: Taski, Elektrolux, Profi, Vileda na potrzeby Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku, CPV 29713431-0, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 4 - Formularz cenowy, opis przedmiotu zamówienia - część 3..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.51.32.94-0, 24.54.31.00-4, 17.24.11.20-0, 17.24.22.13-3, 29.71.34.31-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu wniesienie wadium nie jest wymagane.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dokumenty pozostałe: 1.wypełniony formularz ofertowy - wg załącznika nr 1 do SIWZ; 2.wypełniony formularz cenowy - wg załącznika nr 4 do SIWZ; 3.wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom (jeżeli są przewidywani) - wg załącznika nr 5 do SIWZ;

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności i będą dopuszczalne w granicach unormowania artykułu 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Zmiana umowy jest możliwa w sytuacji gdy: a.konieczność zmiany wynika z okoliczności, których nie dało się przewidzieć w dacie zawarcia umowy, b.zmieniły się przepisy, których regulacje wpływają na prawa i obowiązki Stron - nie dotyczy ustawowej zmiany stawki podatku VAT, c.zmiana jest korzystna dla Zamawiającego, d.istnieje konieczność przesunięcia terminu wykonania umowy z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umb.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekcja ds. zamówień publicznych, pok. 12 Uniwersytet Medyczny w Białymstoku ul. Mickiewicza 2c, 15-222 Białystok.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.05.2012 godzina 12:00, miejsce: Kancelaria Ogólna UMB (lewe skrzydło Pałacu Branickich, parter) ul. Jana Kilińskiego 1 15-089 Białystok.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: część 1 - sukcesywne dostawy środków czystości na potrzeby Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywne dostawy środków czystości na potrzeby Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 4 - Formularz cenowy, opis przedmiotu zamówienia - część 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.51.32.94-0, 24.54.31.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: część 2 - sukcesywne dostawy artykułów gospodarstwa domowego na potrzeby Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywne dostawy artykułów gospodarstwa domowego na potrzeby Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 4 - Formularz cenowy, opis przedmiotu zamówienia - część 2..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 17.24.11.20-0, 17.24.11.13-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: część 3 - sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do sprzętu: Taski, Elektrolux, Profi, Vileda na potrzeby Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do sprzętu: Taski, Elektrolux, Profi, Vileda na potrzeby Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 4 - Formularz cenowy, opis przedmiotu zamówienia - część 3..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.71.34.31-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.