eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Usługa termicznego unieszkodliwiania odpadów medycznych i weterynaryjnych (metodą D10) wraz z transportem

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-05-27

Olsztyn: Usługa termicznego unieszkodliwiania odpadów medycznych i weterynaryjnych (metodą D10) wraz z transportem
Numer ogłoszenia: 146084 - 2010; data zamieszczenia: 27.05.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 113580 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Odpadami Komunalnymi Spółka z o.o., ul. Lubelska 43D, 10-410 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5338420, faks 089 5320228.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa termicznego unieszkodliwiania odpadów medycznych i weterynaryjnych (metodą D10) wraz z transportem.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia (art. 29 i 30; art. 36 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp): 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług termicznego unieszkodliwiania odpadów medycznych i weterynaryjnych (metodą D10) wraz z transportem zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności zgodnie z: Ustawą o odpadach z 27 kwietnia 2001 r. (tj. Dz. U. z 2007 r. Nr 39, poz. 251 z późn. zm.), Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 23 grudnia 2002 r. w sprawie dopuszczalnych sposobów i warunków unieszkodliwiania odpadów medycznych i weterynaryjnych (Dz. U. z 24 stycznia 2003 r. Nr 8, poz. 104 ze zm.); Ustawą z dnia 28 października 2002 r. o przewozie drogowym towarów niebezpiecznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 96, poz. 959 z późn. zm.), Ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (tj. Dz. U. z 2007 r. Nr 39, poz. 251 ze zm.); Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 września 2001 r. w sprawie katalogu odpadów (D.U. z 2001 r. Nr 112, poz. 1206); Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 14 lutego 2006 r. w sprawie wzoru dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. z 2006 r. Nr 30, poz. 213); 2. Usługa obejmuje następujące odpady medyczne i weterynaryjne: Kod odpadu Opis 18 01 01 Narzędzia chirurgiczne i zabiegowe oraz ich resztki (z wyłączeniem 18 01 03) 18 01 02* Części ciała i organy oraz pojemniki na krew i konserwanty służące do jej przechowywania (z wyłączeniem 18 01 03) 18 01 03* Inne odpady, które zawierają żywe drobnoustroje chorobotwórcze lub ich toksyny oraz inne formy zdolne do przeniesienia materiału genetycznego, o których wiadomo lub co do których istnieją wiarygodne podstawy do sądzenia, że wywołują choroby u ludzi i zwierząt (np. zainfekowane pieluchomajtki, podpaski, podkłady), z wyłączeniem 18 01 80 i 18 01 82 18 01 04 Inne odpady niż wymienione w 18 01 03 18 01 82* Pozostałości z żywienia pacjentów oddziałów zakaźnych 18 02 01 Narzędzia chirurgiczne i zabiegowe oraz ich resztki (z wyłączeniem 18 02 02) 18 02 02* Inne odpady, które zawierają żywe drobnoustroje chorobotwórcze lub ich toksyny oraz inne formy zdolne do przeniesienia materiału genetycznego, o których wiadomo lub co do których istnieją wiarygodne podstawy do sądzenia, że wywołują choroby u ludzi i zwierząt 18 02 03 Inne odpady niż wymienione w 18 02 02* 3. Kompleksowa usługa obejmuje: Odbiór odpadów, który będzie każdorazowo potwierdzony dokumentem odbioru, tzw. Kartą Przekazania Odpadu zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 14 lutego 2006 r. w sprawie wzoru dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów, Transport odpadów do miejsca unieszkodliwiania odpadów, Unieszkodliwianie odpadów w uprawnionym zakładzie unieszkodliwiania. 4. Odbiór i transport odpadów: w ciągu 5 dni po zgłoszeniu telefonicznym lub pisemnym (fax, mail). 5. Załadunek będzie się rozpoczynał w godzinach: 6:00 - 12:00 od poniedziałku do soboty. 6. Unieszkodliwianie odpadów medycznych i weterynaryjnych odbywać się będzie metodą termiczną D10. 7. Nazwa i kod określony we Wspólnym Słowniku Zamówień: Główny przedmiot: 90.52.40.00 - 6 usługi w zakresie odpadów medycznych Przedmiot dodatkowy: 90.51.33.00-9 usługi spalania odpadów 90.51.20.00-9 usługi transportu odpadów 8. Szacowana ilość odpadów przeznaczonych do unieszkodliwienia wynosi maksymalnie do 481 Mg (240,5 Mg w ramach zamówienia podstawowego oraz 240,5 Mg w ramach prawa opcji - w przypadku skorzystania przez Zamawiającego z tego prawa) w ciągu roku. Kod odpadu Szacowana ilość odpadów w ramach zamówienia podstawowego (Mg) Szacowana ilość odpadów w ramach prawa opcji (Mg) 18 01 01 0,5 0,5 18 01 02* 1,5 1,5 18 01 03* 215 215 18 01 04 6 6 18 01 82* 2,5 2,5 18 02 01 0,5 0,5 18 02 02* 14 14 18 02 03 0,5 0,5 Razem 240,5 240,5 Ilość odpadów przeznaczonych do transportu i unieszkodliwienia będzie zbliżona do wielkości podanych w powyższej tabeli. Zamawiający zastrzega możliwość skorzystania z prawa opcji (w zakresie ilości przedmiotu zamówienia oraz terminu wykonania zamówienia), o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy Pzp. W związku z powyższym zamówienie będzie przedstawiać się następująco: 1) Wykonawcy sporządzają i składają ofertę na podstawowy zakres zamówienia tj. na ilość 240,5 Mg odpadów, które będzie realizowane w terminie 12 miesięcy lub do wyczerpania przedmiotu zamówienia, tj. ilości 240,5 Mg - część B formularza ofertowego; 2) Wykonawcy wraz z ofertą składają oświadczenie dotyczące ceny usługi objętej prawem opcji, tj. na kolejną ilość 240,5 Mg odpadów które będzie realizowane w terminie następnych 12 miesięcy lub do wyczerpania przedmiotu zamówienia, tj. ilości kolejnych 240,5 Mg - część C formularza ofertowego; 3) Warunki i sposób realizacji zamówienia podstawowego oraz zamówienia w ramach prawa opcji będą takie same; 4) Ocena ofert będzie dokonana w oparciu o cenę dla ilości zamówienia podstawowego (240,5 Mg). 5) Umowa zostanie zawarta na podstawowy zakres zamówienia, tj. na 240,5 Mg odpadów i na okres 12 miesięcy lub do wyczerpania przedmiotu zamówienia. Będzie jednak przewidywała możliwość skorzystania z prawa opcji, tj. realizacji umowy na kolejne 240,5 Mg odpadów w ciągu kolejnych 12 miesięcy. O zamiarze skorzystania z opcji ww. zwiększenia i przedłużenia zamówienia Zamawiający powiadomi Wykonawcę odrębnym pismem/oświadczeniem. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia, 2. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, 3. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy, 4. Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów faksów oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia, 5. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 6. Wykonawca akceptuje płatność faktury w terminie 21 dni licząc od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury VAT..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.52.40.00 - Usługi w zakresie odpadów medycznych 90.51.33.00 - Usługi spalania odpadów 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.05.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Port Service Sp. z o.o., ul. Mjr. Sucharskiego 75, Gdańsk, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 360750,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 324242,10

  • Oferta z najniższą ceną: 301081,95 / Oferta z najwyższą ceną: 355122,3

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.