Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-07-20
Węgrów: Dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Węgrowie oraz złomowanie tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku
Numer ogłoszenia: 146083 - 2016; data zamieszczenia: 20.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Węgrowie , ul. Przemysłowa 5, 07-100 Węgrów, woj. mazowieckie, tel. 25 7922617, faks 25 7922617 w. 145.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatwegrowski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Węgrowie oraz złomowanie tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa do Starostwa Powiatowego w Węgrowie tablic rejestracyjnych do oznaczania różnego typu pojazdów oraz odbiór i złomowanie tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku. Przewidywana ilość dostaw: a) 2016 rok: tablice samochodowe (5600 szt.), tablice motocyklowe, ciągnikowe (300 szt.), tablice motorowerowe (100 szt.); b) 2017 rok: tablice samochodowe (12000 szt.), tablice motocyklowe, ciągnikowe (600 szt.), tablice motorowerowe (250 szt.); c) 2018 rok: tablice samochodowe (12800 szt.), tablice motocyklowe, ciągnikowe (600 szt.), tablice motorowerowe (250 szt.).
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.50.00 - Tablice .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2018.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania: 1. posiada stosowny wpis do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne zgodnie z art. 75a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. 2012, poz. 1137 ze zm.), 2. posiada stosowne zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że dostarczone tablice rejestracyjne odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym , tj. aktualny certyfikat na zgodność tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji z warunkami technicznymi zgodnie z art. 75a ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. 2012, poz. 1137 ze zm.), 3. posiada, zgodnie z art. 41 ust. 1 ustawy o odpadach (Dz.U. 2013, poz. 21 ze zm.) zezwolenie na zbieranie odpadów w zakresie zużytych, wycofanych tablic
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Zaświadczenie o wpisie Wykonawcy do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne. Oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu uprawnień do produkcji tablic rejestracyjnych z wytłoczonymi numerami rejestracyjnymi lub tłoczenia numerów rejestracyjnych oraz o posiadaniu ważnego certyfikatu na zgodność tablic rejestracyjnych z warunkami technicznymi określonymi w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (Dz. U. z 2014 r. poz. 1522 ze zm.)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 98
- 2 - Gwarancja na przedmiot dostawy - 2
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian w umowie, w przypadku wystąpienia którejkolwiek z następujących sytuacji: a) z powodu uzasadnionych zmian w zakresie wykonania przedmiotu umowy proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli są one korzystne dla Zamawiającego, b) wystąpienie okoliczności siły wyższej albo innych zdarzeń wymuszających przerwę w realizacji zamówienia niezależnych od Wykonawcy lub działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron umowy, c) zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy (m. in. zmian stawki podatku VAT), d) gdy z przyczyn organizacyjnych konieczna będzie zmiana osób upoważnionych do dokonywania czynności lub zmiana danych adresowych określonych w niniejszej umowie, e) przedłużenie terminu realizacji zamówienia, w przypadku nie wykorzystania przez Zamawiającego całości dostaw w terminie określonym w umowie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatwegrowski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Węgrowie
Wydział Inwestycji i Rozwoju
ul. Piłsudskiego 23
07-100 Węgrów.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.07.2016 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Węgrowie ul. Przemysłowa 5 07-100 Węgrów (Sekretariat p. 28).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WĘGROWA
- Rozbudowa ul. Wiejskiej w Sadownem - etap II.
- Przebudowa drogi gminnej nr 420301W w miejscowości Tończa, gmina Liw
- Dostawa odzieży i obuwia dla pracowników SPZOZ w Węgrowie
więcej: przetargi w Węgrowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów i materiałów biurowych dla 1. RBLog
- Usługa: wykonanie znaków informacyjnych i tablic ostrzegawczych dla 16 WOG w Drawsku Pom. Znak postępowania 197/2025
- produkcja i dostawa tablic rejestracyjnych dla Urzędu Miasta Częstochowy
- Dostawa artykułów biurowych
- Dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Elblągu
- "Promocja projektu" w związku z realizacją projektu pn. "Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce"
więcej: Tablice »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.