eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławDOSTAWA NOWEGO SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO DLA WYDZIAŁU NAUK HISTORYCZNYCH I PEDAGOGICZNYCH UNIWERSYTETU WROCŁAWSKIEGO

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-02-27

POZYCJA 14606

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Wrocław: DOSTAWA NOWEGO SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO DLA WYDZIAŁU NAUK HISTORYCZNYCH I PEDAGOGICZNYCH UNIWERSYTETU WROCŁAWSKIEGO PAKIET 1: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania. PAKIET 2: Dostawa notebooków i palmtopów. Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Uniwersytet Wrocławski, do kontaktów: Justyna Smagacz, pl. Uniwersytecki 1, 50-137 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3752234, fax 071 3752472, e-mail: bzp@adm.uni.wroc.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.bzp.uni.wroc.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Biuro Zamówień Publicznych Uniwersytetu Wrocławskiego, Justyna Smagacz, ul. Kuźnicza 49/55, 50-138 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 375 22 34, fax 071 375 24 72, e-mail: bzp@adm.uni.wroc.pl, www.bzp.uni.wroc.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Państwowa szkoła wyższa; Edukacja. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA NOWEGO SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO DLA WYDZIAŁU NAUK HISTORYCZNYCH I PEDAGOGICZNYCH UNIWERSYTETU WROCŁAWSKIEGO PAKIET 1: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania. PAKIET 2: Dostawa notebooków i palmtopów. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Wydział Nauk Historycznych i Pedagogicznych UWr: ul. Szewska 48, ul. Szewska 36, ul. Szewska 49, ul. Szewska 50/51, ul. Dawida 1 Wrocław. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowego sprzętu komputerowego dla Wydziału Nauk Historycznych i Pedagogicznych Uniwersytetu Wrocławskiego - określony w dwóch pakietach: PAKIET 1: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania. PAKIET 2: Dostawa notebooków i palmtopów. Szczegółowe zestawienie asortymentowo-ilościowe znajduje się w ZAŁĄCZNIKACH NR 2a, b do SIWZ. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Wykonawca do oferty załączy uzupełniony Załącznik nr 2a i/lub b - Zestawienie asortymentowo-ilościowe, wpisując w kolumnie - Nazwa producenta i model oferowanego sprzętu - nazwę producenta i model oferowanego sprzętu. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.23.11.00 - Komputery Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.00.00 - Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt) Oryginalny kod CPV: 33.19.51.00 - Monitory Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.51.00 - Monitory Oryginalny kod CPV: 30.21.31.00 - Notebooki Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.31.00 - Komputery przenośne Oryginalny kod CPV: 30.24.00.00 - Oprogramowanie Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Powyżej 60.000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 14

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium, na cały okres związania ofertą, w wysokości: PAKIET NR 1: 6.000 zł (słownie: sześć tysięcy złotych), PAKIET NR 2: 2.000 zł (słownie: dwa tysiące złotych). 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. POSIADANIE PRZEZ WYKONAWCĘ UPRAWNIEŃ DO WYKONYWANIA OKREŚLONEJ DZIAŁALNOŚCI LUB CZYNNOŚCI OBJĘTYCH NINIEJSZYM ZAMÓWIENIEM ORAZ NIEPODLEGANIE WYKLUCZENIU Z POSTĘPOWANIA NA PODSTAWIE ART. 24 USTAWY Z DNIA 29 STYCZNIA 2004 ROKU PRAWA ZAMóWIEń PUBLICZNYCH (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r., Nr 164, poz. 1163). 2. POSIADANIE PRZEZ WYKONAWCĘ NIEZBĘDNEJ WIEDZY I DOŚWIADCZENIA, tj. wykazanie się w okresie ostatnich trzech lat (przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia) co najmniej jedną dostawą podobną (odpowiadającymi swoim rodzajem i wartością) do niniejszego zamówienia oraz załączenia dokumentów, że dostawa ta została wykonana należycie. Przez dostawę podobną należy rozumieć zamówienie spełniające następujące warunki: a) wartość wykazanej dostawy będzie wynosić co najmniej 75 % zaoferowanej ceny brutto za niniejsze zamówienie w danym pakiecie; b) wykazana dostawa odpowiadać będzie swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia w danym pakiecie. UWAGA: WARUNEK NALEŻY SPEŁNIĆ DLA KAŻDEGO PAKIETU Z OSOBNA. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: spełnia/nie spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy z art. 22 uPzp - zawarte w Formularzu Ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ). 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.Gdy oferta podpisana zostanie przez inną osobę w wyniku udzielonego pełnomocnictwa, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo udzielone przez osobę (osoby) do tego upoważnione. 3. WYKAZ wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. 4. Dokumenty potwierdzające, że dostawa została wykonana należycie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bzp.uni.wroc.pl. Opłata: 20 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: SIWZ można odebrać: 1) darmowo z oficjalnej strony Zamawiającego; 2) osobiście w siedziebie BZP - ul. Kuźnicza 49/55 we Wrocławiu, I piętro, pok. 100; 3) na pisemny wniosek Wykonawcy przesłany na nr faxu 071 375 24 72 lub maila bzp@adm.uni.wroc.pl za pobraniem pocztowym 30.90 zł. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.03.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 13.03.2007, godzina 10:30, Biuro Zamówień Publicznych UWr, ul. KUźnicza 49/55 we Wrocławiu, I piętro, pok. 100.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 23.02.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: PAKIET 1: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania. 1) Krótki opis: Szczególowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2a do SIWZ - zestawienie asortymentowo-ilościowe. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.11.00, 33.19.51.00, 30.24.00.00, 30.21.72.00. 3) Wielkość lub zakres: Całe postępowanie prowadzone jest przy wartości zamówienia powyżej 60.000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 14 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: PAKIET 2: Dostawa notebooków i palmtopów. 1) Krótki opis: Szczególowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2b do SIWZ - zestawienie asortymentowo-ilościowe. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00. 3) Wielkość lub zakres: Całe postępowanie prowadzone jest przy wartości zamówienia powyżej 60.000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 14 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.