Ogłoszenie z dnia 2007-02-27
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Warszawa: dostawa zestawów komuterowych i notebooków dla SGH Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Szkoła Główna Handlowa, do kontaktów: Danuta Kącka, Aleje Niepodległości 162, 02-554 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5648608, fax 022 5648608, e-mail: dkacka@sgh.waw.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.sgh.waw.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Szkoła Główna Handlowa, Jarosław Owsiewski, Al. Niepodległości 162, 02-554 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 564-9694, fax 022 564-86-08, e-mail: ci@sgh.waw.pl, www.sgh.waw.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Główna Handlowa, Danuta Kącka, Al. Niepodległości 162, 02-554 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 564-9666, fax 022 564-86-08, e-mail: dkacka@sgh.waw.pl, www.sgh.waw.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Państwowa szkoła wyższa; Edukacja. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa zestawów komuterowych i notebooków dla SGH. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Aleja Niepodległości 162 02-554 Warszawa. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa zestawów komputerowych i notebooków dla Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: a)Oferta, zgodna w treści z załączonym formularzem Nr 1 do specyfikacji. b)Oferta musi zawierać oświadczenie wykonawcy, wskazujące te części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, a także nazwy (firmy) proponowanych podwykonawców.b) Wypełniony formularz cenowy, zgodny w treści z załączonym formularzem Nr 2. c)Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art.22 ust. 1 i art. 24 ust.1 i ust. 2 pkt.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - zgodne w treści z załączonym formularzem Nr 3 SIWZ. d)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej,jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej,wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.e) Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie,co najmniej dwóch dostaw o podobnym charakterze z podaniem dat ich wykonania i odbiorców wg formularza nr 5 do SIWZ wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane należycie. f)Specyfikacja techniczna oferowanych urządzeń, w tym nazwy, symbole, modele i producenci. g) Aktualne zaświadczenia podmiotów uprawnionych do kontroli jakości potwierdzających, że poprzez odpowiednie odniesienie dokładnie oznaczone produkty będące przedmiotem dostawy odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym, np. certyfikat ISO 9001:2000; certyfikat jakości ISO 9001-14001;certyfikat HCL komputera na daną platformę systemową; certyfikat \Design for Windows XP\ na System równoważne h)Deklarację zgodności wystawioną przez producenta oferowanego sprzętu, która jest podstawą oznaczenia tegoż sprzętu znakiem CE. i) Zaświadczenie stwierdzające posiadanie certyfikatu firmy Microsoft, potwierdzającego zgodność oferowanego laptopa oraz komputera z systemem MS Windows XP. Oferowany produkt musi być yspecyfikowany na liście kompatybilności z systemem MS Windows XP (dopuszczalny jest wydruk ze strony internetowej firmy Microsoft). 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Całkowita wielkość lub zakres: 28 sztuk zestawów komputerowych, 21 sztuk notebooków, 1 skaner. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 21
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej, w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, działalności i czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych.5. W ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, wykonali co najmniej dwa zamówienia o podobnym charakterze, potwierdzone opiniami Zamawiających, że dostawy te zostały wykonane należycie.6. Produkty będące przedmiotem dostawy odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym, np. certyfikat ISO 9001:2000; certyfikat jakości ISO 9001-14001;certyfikat HCL komputera na daną platformę systemową; certyfikat \Design for Windows XP\ na System lub równoważne. 7. Akceptują warunki umowne załączone do SIWZ Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.Nie spełnienie chociażby jednego warunku określonego w pkt. 1-5 skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania, a określonego w pkt.6- 7 odrzuceniem oferty Wykonawcy. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art.22 ust. 1 i art. 24 ust.1 i ust. 2 pkt.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - zgodne w treści z załączonym formularzem Nr 3 do SIWZ.d) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.e) Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, co najmniej dwóch dostaw o podobnym charakterze z podaniem dat ich wykonania i odbiorców wg formularza nr 5 do SIWZ wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane należycie. f) Specyfikacja techniczna oferowanych urządzeń, w tym nazwy, symbole, modele i producenci. g) Aktualne zaświadczenia podmiotów uprawnionych do kontroli jakości potwierdzających, że poprzez odpowiednie odniesienie dokładnie oznaczone produkty będące przedmiotem dostawy odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym, np. certyfikat ISO 9001:2000; certyfikat jakości ISO 9001-14001;certyfikat HCL komputera na daną platformę systemową; certyfikat \Design for Windows XP\ na System lub równoważne. h) Deklarację zgodności wystawioną przez producenta oferowanego sprzętu, która jest podstawą oznaczenia tegoż sprzętu znakiem CE. i) Zaświadczenie stwierdzające posiadanie certyfikatu firmy Microsoft, potwierdzającego zgodność oferowanego laptopa oraz komputera z systemem MS Windows XP .Oferowany produkt musi być wyspecyfikowany na liście kompatybilności z systemem MS Windows XP (dopuszczalny jest wydruk zestrony internetowej firmy Microsoft).
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sgh.waw.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.03.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 12.03.2007, godzina 10:30, Szkoła Główna Handlowa Warszawa Al. Niepodległości 162.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 23.02.2007.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Modernizację pomieszczeń w obiekcie Centrum Rekreacyjno - Sportowego m.st Warszawy w Dzielnicy Bielany przy ul. Lindego 20.
- Remont lokalu mieszkalnego (pustostanu) nr 42 w budynku przy al. Niepodległości 132/136 w Warszawie w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej.
- Wykonywanie usług weterynaryjnych na rzecz Lasów Miejskich - Warszawa.
- Dostawa materiałów oraz sprzętu do sterylizacji
- dostawa elektrod, papierów i akcesoriów do urządzeń medycznych (EKG, EEG, KTG, USG i innych)
- KZP/11/2025 Dostawa klastra IT HE
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa sprzętu komputerowego, urządzeń drukujących oraz akcesoriów IT dla Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku".
- Dostawa i wyposażenie gminnego żłobka w Miejskiej Górce
- Cyberbezpieczny Samorząd - Miasta i Gmina Sochocin
- "Zakup, wdrożenie, konfiguracja urządzeń i rozwiązań z zakresu Cyberbezpieczeństwa "
- Dostawa sprzętu informatycznego do wyposażenia nowego budynku Sądu Rejonowego w Legionowie
- Dostawa wyposażenia dla filii Szkoły Podstawowej nr 4 oraz oddziałów Przedszkola Miejskiego Nr 18 w Toruniu w zakresie zakupu, dowozu i instalacji sprzętu elektronicznego i oprogramowania
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.