eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy SączWykonanie usługi audytu zewnętrznego projektu /Młodzi. NowySącz.pl/ - Działanie 1.2 SPO RZL 2004-2006/

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-08-21

Nowy Sącz: Wykonanie usługi audytu zewnętrznego projektu /Młodzi. NowySącz.pl/ - Działanie 1.2 SPO RZL 2004-2006/
Numer ogłoszenia: 145935 - 2007; data zamieszczenia: 21.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sadecki Urząd Pracy, ul. Węgierska 146, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 018 4429110, fax 018 4429984.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.nowysacz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usługi audytu zewnętrznego projektu /Młodzi. NowySącz.pl/ - Działanie 1.2 SPO RZL 2004-2006/.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: / Wykonanie usługi audytu zewnętrznego projektu /Młodzi.NowySącz.pl/ - Działanie 1.2 SPO RZL/ 2004-2006. Symbol Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych (CPV): 74121200-5 - usługi audytu W projekcie uczestniczy 320 osób. Usługi w ramach projektu: 1. Poradnictwo zawodowe: 320 osób. 2. Pośrednictwo pracy: 265 osoby. 3. Szkolenia: 125 osób. 4. Staże: 185 osób. 5. Jednorazowe środki na podjęcie działalności gospodarczej dla 55 osób. Całkowita wartość projektu: 2 122 571,82zł. Okres realizacji projektu: 01.04.2006-31.03.2008

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.12.12.00-5.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje obowiązku wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. złożą oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 z późn.zm.), 2. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy j.w., 3. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym profilowi zamówienia, zgodnie w wymogami ustawowymi, 4. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 5. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 6. Uprawnieni są badania sprawozdań finansowych określonych w art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 13 października 1994 r. o biegłych rewidentach i ich samorządzie (tj. Dz.U. z 2001 r. Nr 31, poz. 359 z późn.zm.) lub zatrudniają osoby, które spełniają przynajmniej jeden z niżej wymienionych warunków: Posiadają uprawnienia biegłego rewidenta lub Posiadają odpowiednie kwalifikacje zawodowe wydawane przez organizację, która jest członkiem Intenrnational Federation of Accountants lub Posiadają międzynarodowe uprawnienia audytora wewnętrznego (CIA Certified Internal Auditor, itp.) lub Spełniają wymagania o których mowa w art. 58 ustawy z dnia 30 czerwca 2005 r. o finansach publicznych (Dz.U. z 2005 r. Nr 249, poz. 2104 z późn.zm.)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Oferta winna być podpisana przez umocowanego przedstawiciela lub przedstawicieli wykonawcy, upoważnionego do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy zgodnie z wpisem o reprezentacji w stosownym dokumencie uprawniającym do występowania w obrocie prawnym lub udzielonym pełnomocnictwem. Pełnomocnictwo winno być dołączone do oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez wykonawcę. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 4. Dokument potwierdzający posiadanie uprawnień do badania sprawozdań finansowych (zgodnie z pkt. V.6 SIWZ). 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Oświadczenie o spełnianiu warunków z Art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych (Załącznik Nr 4 do SIWZ) i nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 (Załącznik Nr 4 do SIWZ). 7. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. l pkt 9 ustawy [wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert] UWAGA: dotyczy wyłącznie podmiotów zbiorowych, w rozumieniu ustawy z dnia 28 października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz. U. Nr 197, póz. 1661), nie dotyczy przedsiębiorców będących osobami fizycznymi, w tym spółek cywilnych utworzonych przez osoby fizyczne. 8. Co najmniej 2 pisma referencyjne potwierdzające, że zamówienia zostały wykonane z należytą starannością. 9. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług w zakresie przeprowadzania audytów w ramach funduszy strukturalnych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. 10. Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich uprawnień, doświadczenia i kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi, że osoby, które będą wykonywać zamówienie spełniają warunki określone w pkt. V.6 SIWZ. 11. Oświadczenie osób przeprowadzających audyt o bezstronności i niezależności od: badanego Beneficjenta, Instytucji Wdrażającej, Instytucji Pośredniczącej oraz Instytucji Zarządzającej - załącznik nr 5. 12. Oświadczenie Wykonawcy o bezstronności i niezależności od badanego Beneficjenta, Instytucji Wdrażającej, Instytucji Pośredniczącej oraz Instytucji Zarządzającej - załącznik nr 5a. 13. Sprawozdania finansowe jednostki za 2006 r.; określone w art. 45 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości, a w szczególności bilans i rachunek zysków i strat. 14. Zaparafowany przez Wykonawcę wzór umowy (na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ). Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą do oferty zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że: 1) jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, 2) nie wszczęto wobec niego postępowania upadłościowego ani nie ogłoszono jego upadłości. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, można je zastąpić dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju, w którym dana osoba ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty, o których mowa wyżej powinny być złożone w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii, przetłumaczonych na język polski, poświadczone przez polskie placówki konsularne, stosownie do obowiązujących przepisów.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pup.nowysacz.ibip.pl/public/ w części: zamówienia publiczne

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: http://pup.nowysacz.ibip.pl/public/ w części: zamówienia publiczne.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.09.2007 godzina 08:00, miejsce: Sądecki Urząd Pracy w Nowym Sączu ul. Węgierska 146 33-300 Nowy Sącz pokój nr 8.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest współfinansowany ze środków UE działanie 1.3 SPO RZL W projekcie uczestniczy 320 osób. Usługi w ramach projektu: 1. Poradnictwo zawodowe: 320 osób. 2. Pośrednictwo pracy: 265 osoby. 3. Szkolenia: 125 osób. 4. Staże: 185 osób. 5. Jednorazowe środki na podjęcie działalności gospodarczej dla 55 osób. Całkowita wartość projektu: 2 122 571,82zł. Okres realizacji projektu: 01.04.2006-31.03.2008

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.