eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RadzyminZakup i dostawa szczepionek



Ogłoszenie z dnia 2007-08-21

Radzymin: Zakup i dostawa szczepionek
Numer ogłoszenia: 145880 - 2007; data zamieszczenia: 21.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej, ul. Konstytucji 3 Maja 17, 05-250 Radzymin, woj. mazowieckie, tel. 022 7865037, fax 022 7865037.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzzoz.radzymin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa szczepionek.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa szczepionek Lp. Rodzaj szczepionki J.m. Ilość 1. PENTAXIM amp-strzyk (zawiesina DTPa-IPV) + fiolka z liofilizatem (Hib) op. a 1 szt. 350 2. PNEUMO 23 inj. 0,5 ml. op. a 1 szt. 50 3. VAXIGRIP szczepionka p/grypie zaw. do inj. 1 doza 0,5 ml. op. a 1 szt. 800 4. VAXIGRIP JUNIOR zaw. do inj. 1 doza 0,25 ml. op. a 1 szt. 100 5. Euvax B dla dorosłych fiolki 1 ml op. a 1 szt 200 6. Euvax B dla dzieci fiolki 0,5 ml op. a 1 szt. 200 Lp. Rodzaj szczepionki J.m. Ilość 1. ENGERIX B szczep. p/WZW B 20mcg. 1 ml. ampułko-strzykawka /dla dorosłych/ op. a 1 szt. 200 2. HAWRIX JUNIOR 720JE op. a 1 szt. 50 3. HAWRIX ADULT amp-strzyk. 1440 JE op. a 1 szt 10 4. INFANRIX DTPa inj. 1 doza 0,5 ml. op. a 1 szt. 120 5. INFANRIX IPV + HIB op. a 1 szt. 350 6. INFANRIX HEXA op. a 1 szt 20 7. ROTARIX - szczepionka p/rotavirusom op. a 1 szt 100 8. TWINRIX ADULT 1 ml. op. a 1 szt. 40 Lp. Rodzaj szczepionki J.m. Ilość 1. HB-VAX PRO szczepionka p/WZW B inj. 10mcg. 1 ml. /dla dorosłych/ op. a 1 szt. 400 Lp. Rodzaj szczepionki J.m. Ilość 1. PREVENAR - skoniugowana szczepionka pneumokokowa ampułko-strzykawka op. 1 szt. 300 Lp. Rodzaj szczepionki J.m. Ilość 1. INFLUVAC 0,5 ml. szczepionka p/grypie 1 amp-strzyk. 800 Lp. Rodzaj szczepionki J.m. Ilość 1. ROTATEQ - szczepionka przeciwko wirusom Rota 1 amp-strzyk. 100 Lp. Rodzaj szczepionki J.m. Ilość 1. Varilrix - szczepionka przeciwko ospie wietrznej 1 amp-strzyk. 20 Lp. Rodzaj szczepionki J.m. Ilość 1. Neisrac - c - szczepionka przeciwko p/meninogokokom 1 amp-strzyk. 100

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.45.00.00 - Ogólne środki przeciwinfekcyjne do użytku ogólnoustrojowego, szczepionki, środki przeciwnowotworowe oraz immunomodulacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 33.65.00.00 - Ogólne środki przeciwinfekcyjne do użytku ogólnoustrojowego, szczepionki, środki przeciwnowotworowe oraz immunomodulacyjne Oryginalny kod CPV: 24.45.16.00 - Szczepionki Kod CPV wg słownika 2008: 33.65.16.00 - Szczepionki Oryginalny kod CPV: 24.45.16.80 - Szczepionki przeciwko zapaleniu wątroby typu B Kod CPV wg słownika 2008: 33.65.16.80 - Szczepionki przeciwko zapaleniu wątroby typu B Oryginalny kod CPV: 24.45.20.00 - Środki przeciwnowoworowe i immunomodulacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 33.65.20.00 - Środki przeciwnowotworowe i immunomodulacyjne Oryginalny kod CPV: 24.45.16.60 - Sczepionki przeciw grypie Kod CPV wg słownika 2008: 33.65.16.60 - Sczepionki przeciw grypie Oryginalny kod CPV: 24.45.16.70 - Szczepionki przeciw polio Kod CPV wg słownika 2008: 33.65.16.70 - Szczepionki przeciw polio .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Złożą ofertę w pełni spełniającą wymagania niniejszej SIWZ. 2. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w przedmiocie zamówienia. 3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej terminową realizację zamówienia przy założeniu, że zapłata za realizację zamówienia będzie odbywać się na warunkach określonych w niniejszej SIWZ tzn. nie wcześniej niż 30 dni od dnia otrzymania faktury VAT. 5. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 6. Jeżeli oferta Wykonawców, o których mowa w art.23 ust.1 ustawy ( Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia), zostanie wybrana, zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 7. Ocena spełniania w/w warunków dokonywana będzie na podstawie oświadczeń i dokumentów wskazanych w pkt. IV niniejszej SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy - wg. załączonego wzoru. 2. Formularz cenowy wg. Załącznika Nr 1do SIWZ . 3. Oświadczenie, że spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych - stanowiące Załącznik Nr 2 do SIWZ. 4. Koncesja lub zezwolenie na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej. 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 - ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9. Wykaz wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw w przedmiocie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem, ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie - według załączonego wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do SIWZ. 10. Polisa lub inny dokumentu ubezpieczenia potwierdzający, że WYKONAWCA jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 11. Oświadczenie stwierdzające, że wszystkie oferowane szczepionki posiadają aktualne dopuszczenie do obrotu na terenie Polski - świadectwa rejestracji lub decyzje o wydaniu pozwolenia na dopuszczenie do obrotu produktu leczniczego wydane przez Ministra Zdrowia. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia iż wymienione powyżej dokumenty będą do wglądu na wezwanie strony zamawiającej. 12. Parafowany wzór umowy. Załączniki Nr 4 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzzoz.radzymin.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zespoł Zakładów Opieki Zdrowotnej w Radzyminie ul. Konstytucji 3 Maja 17 budynek Przychodni II piętro pok. 214.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.08.2007 godzina 10:30, miejsce: Samodzielny Publiczny Zespoł Zakładów Opieki Zdrowotnej w Radzyminie ul. Konstytucji 3 Maja 17 budynek Przychodni II piętro pok. 214.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.