Ogłoszenie z dnia 2007-08-21
Nidzica: Częściowa wymiana stolarki okiennej drewnianej na okna PCV w budynku Starostwa Powiatowego w Nidzicy przy ul. Traugutta 23
Numer ogłoszenia: 145865 - 2007; data zamieszczenia: 21.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Nidzicy, ul. Traugutta 23, 13-100 Nidzica, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6253279, fax 089 6253279.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatnidzicki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Częściowa wymiana stolarki okiennej drewnianej na okna PCV w budynku Starostwa Powiatowego w Nidzicy przy ul. Traugutta 23.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót do wykonania: Wymiana stolarki okiennej polega na demontażu istniejącej stolarki i montażu nowej stolarki Stolarka okienna powinna spełniać następujące kryteria : - stolarka okienna PCV szklona szybą k = 1-0, - system rozszczelniania ( mikrowentylacja ), - bezołowiowe, - wzmocniona stalą ocynkowaną, - 3 - komorowa, - okres gwarancji co najmniej 10 lat, - zachowany zostanie dotychczasowy typ ( podział powierzchni oszklonych ) oraz kolor stolarki, - stolarka będzie posiadać odpowiednie parametry techniczne ( potwierdzone przez producenta ). Po zamontowaniu stolarki okiennej należy wykonać prace szpachlarskie, malarskie wokół ościeży otworów okiennych wewnętrznych farbą emulsyjną i wyprawić ubytki tynków w ościeżu zewnętrznym.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 28.12.21.00 - Okna Kod CPV wg słownika 2008: 44.22.11.00 - Okna .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy , którzy : - spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy .i nie podlegają wykluczeniu w myśl art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy. - nie zalegają z podatkami i składkami na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne., - w przypadku Wykonawców występujących wspólnie , każdy jego uczestnik musi spełniać warunki określone w punktach 1 i 1, Na spełnienie powyższych warunków Wykonawcy składają stosowne oświadczenie i dokumenty . Brak stosownych oświadczeń i dokumentów powoduje wykluczenie Wykonawcy z ubiegania się o zamówienie publiczne.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 8.1. Wykaz załączonych do oferty dokumentów, 8.2. Wypełniony i podpisany przez upełnomocnionych przedstawicieli formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ 8.3. Oświadczenie o : - spełnieniu warunków art. 22 ust. 1, - nie podleganiu wykluczeniu w myśl art. 24 ust. 1 i ust. 2 - spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 44 ustawy złożone na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ 8.4. Oryginał lub kserokopia, poświadczona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8.5. W przypadku złożenia oferty wspólnej przez kilka podmiotów, oświadczenie podpisują wszystkie osoby uprawnione do reprezentowania każdego z Wykonawców, przy czym zależność lub dominacja w rozumieniu ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. - Prawo o publicznym obrocie papierami wartościowymi (Dz. U. z 2002 r. Nr 49 , poz. 447 ) nie dotyczy wzajemnych stosunków pomiędzy podmiotami składającymi wspólnie ofertę. 8.6. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8.7. Pełnomocnictwo od osób uprawnionych do reprezentacji Wykonawcy dla osoby podpisującej ofertę. 8.8. Oświadczenie Wykonawcy o akceptacji treści projektu umowy. 8.9. Brak oświadczenia lub jednego z wyżej wymaganych dokumentów spowoduje wykluczenie Wykonawcy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatnidzicki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.bip.powiatnidzicki.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.09.2007 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat, pokój nr 33 ( I p. ) - Starostwo Powiatowe w Nidzicy ul. Traugutta 23; 13-100 Nidzica.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z NIDZICY
- Sukcesywna dostawa ryb, mrożonek, mięsa i produktów mięsno-wędliniarskich, mleczarskich oraz różnych prod. spożywczych do 5 placówek oświatowych w okresie VII - XII 2025 r. na terenie miasta Nidzica
- Sukcesywna dostawa świeżych warzyw i owoców oraz jaj do 5 placówek oświatowych w okresie od VII do XII 2025 r. na terenie miasta Nidzica
więcej: przetargi w Nidzicy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.