Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-02-27
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Zakopane: przetarg nieograniczony - droga do Olczy Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Miasta Zakopane, do kontaktów: mgr Urszula Grzyb, ul. T. Kościuszki 13, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 018 2020448, fax 018 2020448, e-mail: przetargi@um.zakopane.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.um.zakopane.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Zakopane Wydział Drogownictwa i Transportu, mgr Teresa Gawłowicz, ul. Kościuszki 13 pokój nr 220, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 0.18/2020480, fax 0.18/2020448, www.um.zakopane.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Referat ds zamówien publicznych pokój nr 8, mgr Urszula Grzyb, ul. Kościuszki 13, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 0.18/2020448, fax 0.18/2020448, e-mail: przetargi@um.zakopane.pl, www.um.zakopane.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przetarg nieograniczony - droga do Olczy. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Zakopane - Droga do Olczy. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: wykonanie przebudowy ulicy Droga do Olczy, na odcinku od posesji nr 14 do skrzyżowania z ulicą Droga do Cmentarza, polegającej na wykonaniu chodnika, ułożeniu krawężnika granitowego, ścieku przykrawężnikowego z kostki granitowej oraz wzmocnieniu nawierzchni i ułożeniu nowych warstw bitumicznych zgodnie z dokumentacją kosztorysową i specyfikacją wykonania i odbioru robót 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Zamawiający wymaga przedłożenia aprobaty techniczną na siatkę stalową do wzmocnienia nawierzchni i kostkę brukową 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Oryginalny kod CPV: 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania Oryginalny kod CPV: 45.23.32.51 - Wymiana nawierzchni Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.51 - Wymiana nawierzchni 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakres zamówienia obejmuje: Wykonanie chodnika wzdłuż ulicy Droga do Olczy: -korytowanie na całej szerokości chodnika -ułożenie krawężnika drogowego granitowego na ławie betonowej -ułożenie obrzeża betonowego na podsypce piaskowej -wykonanie warstw konstrukcyjnych nawierzchni chodnika -ułożenie płytek chodnikowych na podsypce piaskowej Wymianę nawierzchni w ulicy Droga do Olczy: -rozebranie nawierzchni bitumicznej -ułożenie warstwy wyrównawczej -ułożenie siatki stalowej na mieszance mineralno-asfaltowej -ułożenie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego 0/20 -ułożenie warstwy ścieralnej SMA -regulacja studni kanalizacji opadowej 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 20.06.2007
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 10.000,00 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (PZP), a także którzy wykażą: Wykonawca musi wykazać ,że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonał jako strona umowy , co najmniej 3 zadania o tożsamym charakterze i wielkości każde nie mniejszej niż tj. : -Wykonanie chodnika o nawierzchni brukowej i wymianie podbudowy - 700 m2 - Ułożenie krawężnika granitowego - 400 mb -Wykonaniu nawierzchni bitumicznej -2000 m2 -Wykonaniu nawierzchni SMA - 2000 m2 Wykonawca musi wykazać ,że zatrudni przy wykonywaniu zamówienia pracowników zdolnych do wykonania zamówienia w tym kierownika robót posiadającego uprawnienia drogowe. Wykonawca musi wykazać ,że dysponuje: Wytwórnią mas bitumicznych z pełną automatyką procesu produkcyjnego, Rozściełaczem mas bitumicznych z elektronicznym sterowaniem, z podgrzewaną deską z wstępnym systemem zagęszczania szer. od 3,5 m do 7,5 m, Min. 2 walcami stalowymi o ciężarze przekraczającym 8 Mg 1 walcem ogumionym Wykonawca musi wykazać ,że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 300.000,00 zł ( słownie: trzysta tysięcy złotych Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych przez wykonawcę do oferty przetargowej. Oświadczenia i dokumenty będą badane pod względem formalnoprawnym, pod względem ich aktualności, a także czy informacje w nich zawarte potwierdzają spełnienie wymagań Zamawiającego. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana metodą wg formuły spełnia-nie spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 3) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 5) informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników lub liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres działalności jest krótszy - w tym okresie; 6) Wykonawca, który przy realizacji zamówienia ma zamiar korzystać z pomocy podwykonawców zobowiązany jest wyraźnie wskazać część zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom-wypełnić oświadczenie zawarte w druku oferty 7) w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie należy do oferty załączyć wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie ,robót odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. co najmniej 3 zadania o tożsamym charakterze i wielkości każde nie mniejszej niż tj. : Wykonanie chodnika o nawierzchni brukowej i wymianie podbudowy - 700 m2 Ułożenie krawężnika granitowego - 400 mb Wykonaniu nawierzchni bitumicznej -2000 m2 Wykonaniu nawierzchni SMA - 2000 m2 Wykonawca zobowiązany jest do powyższego wykazu załączyć dokumenty ( np.: referencje) potwierdzające, że podane w wykazie roboty zostały wykonane należycie. 8)wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia ,także zakres wykonywanych przez nich czynności Wykonawca zobowiązany jest do powyższego wykazu załączyć uprawnienia drogowe dla kierownika budowy i aktualne zaświadczenia potwierdzające wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego wykazanych w wykazie osób. informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości nie mniejszej niż 300.000,00 zł ( słownie: trzysta tysięcy złotych) wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 10) wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca .W zakresie dysponowania wytwórnią mas bitumicznych - wykonawca ma złożyć do oferty pisemne oświadczenie o dysponowaniu własną wytwórnią mas bitumicznych lub umowę wstępną z wytwórnią mas. 11) aprobatę techniczną na siatkę stalową do wzmocnienia nawierzchni i kostkę brukową, 12) kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o otrzymany od zamawiającego przedmiar robót
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.zakopane. pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.03.2007 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 28.03.2007, godzina 12:30, Sala Nr 1 Urzędu Miasta Zakopane ul. Kościuszki 13.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 23.02.2007.
INNE PRZETARGI Z ZAKOPANEGO
- Druk z dostawą czterech kolejnych numerów kwartalnika "Tatry"
- Sukcesywne świadczenie usług całodziennego żywienia pacjentów Uniwersyteckiego Szpitala Ortopedyczno-Rehabilitacyjnego w Zakopanem
- Zakup i sukcesywna dostawa leków II
- Utrzymanie czystości w budynkach administracyjnych, wystawowych i wielorodzinnych TPN w roku 2026
więcej: przetargi w Zakopanem »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa kanalizacji deszczowej w ul. Czechowicza oraz budowa odcinka ul. Traugutta w miejscowości Pogórze, gmina Kosakowo
- Wykonanie remontu oraz termomodernizacji budynków usytuowanych przy ul. F. Chopina 8 oraz przy ul. L.Waryńskiego 25 w Żyrardowie w ramach projektu pn."Domy pełne historii - etap II.
- Odbudowa po powodzi na obszarze powiatu nyskiego - Przebudowa i rozbudowa infrastruktury drogowej w ulicach: Bohaterów Warszawy, Mariackiej, Partyzantów, Norwida w wyniku powodzi w Nysie
- Przebudowa drogi powiatowej nr 3951W w Sokołowie Podlaskim - ul. Lipowa.
- Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Baszków Gmina Zduny - etap II
- Wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj zadania pn. Budowa Edukacyjnego Centrum Bioróżnorodności wraz z utworzeniem ekoparku Park Bioróżnorodności na terenie siedziby Biura ZPKWŚ w Będzinie.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





