Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-08-21
Gnojno: Rozbudowa pawilonu mieszkalnego Domu Pomocy Społecznej w Gnojnie
Numer ogłoszenia: 145759 - 2007; data zamieszczenia: 21.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej, Gnojno 118, 28-114 Gnojno, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3532042, fax 041 3532042.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.busko.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa pawilonu mieszkalnego Domu Pomocy Społecznej w Gnojnie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa wolnostojącego pawilonu mieszkalnego parterowego w miejscu istniejącego pawilonu przeznaczonego do wyburzenia. Pawilon parterowy z poddaszem nieużytkowym, niepodpiwniczony w technologii tradycyjnej murowanej. Szczegółowy przedmiot zamówienia robót określa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót , Projekt Budowlany i przedmiar robót. Nazwy i kody stosowane we Wspólnym Słowniku Zamówień Kody dotyczące przedmiotu zamówienia wg CPV: Główny przedmiot: 45.21.52.00-9
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.52.00-9.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.10.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienie wadium w kwocie 50.000 zł słownie : pięćdziesiąt tysięcy złotych. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu należy je wpłacić przelewem na konto DPS BPH S.A Oddz. Busko nr 78106000760000331000121050, nie później niż do godz.9.30 w dniu otwarcia ofert.Na przelewie należy umieścić informację : Wadium .Wadium może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach oraz gwarancjach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (poręczenie pieniężne), gwarancjach ubezpieczeniowych poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6, ust. 3, pkt. 4, lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości/Dz.Unr109,poz.1158z póź. zmianami/. Zamawiający zwróci wadium w terminie i na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Wykonawca , którego oferta została wybrana traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadku , gdy: - odmówił podpisania umowy na warunkach w ofercie, - nie wniósł należnego zabezpieczenia wykonania umowy na zasadach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Złożą oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 nie wykluczeniu art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy załącznik nr 2 niniejszej specyfikacji. 2/Złożą pisemną i podpisaną przez uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy, ofertę /na druku przygotowanym przez Zamawiającego /Załącznik nr 1/ wraz ze wszystkimi oświadczeniami i dokumentami określonymi w pkt.6 niniejszej SIWZ. Zakazuje się zmiany w treści przygotowanego przez Zamawiającego, druku formularza oferty. Oferty należy przygotować zgodnie z wymogami pkt. 10 niniejszej specyfikacji. Do oferty należy załączyć wszystkie wyszczególnione na druku oferty załączniki. 3/Złożenie oferty przez Wykonawcę w oczekiwanym przez Zamawiającego miejscu i terminie. 4/W przypadku gdy o udzielenie zamówienia ubiega się konsorcjum, wymaga się wówczas , aby żaden z jego członków nie podlegał wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, a członkowie łącznie spełniali warunki określone w pkt 1 ust.2-5 niniejszego rozdziału. 5/Zamawiający dokona oceny warunków udziału w postępowaniu na zasadzie (spełnia-nie spełnia ) Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania. 6/ Złożenie oświadczenia o udzielenie co najmniej 3 lat gwarancji na wykonane roboty budowlane i wbudowane materiały.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia , że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy Zamawiający żąda następujących dokumentów lub ich kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę: 1/aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2/aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3/aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4/aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w ar. 24 ust.1 pkt. 9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów : 1/informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, która potwierdzi wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy o wartości co najmniej 1.000.000 zł na wykonanie niniejszego zamówienia publicznego wystawionej nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2/sprawozdanie finansowe albo jego część a jeśli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo jego części ,a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres 3/ polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej , na kwotę nie mniejszą niż 1.000.000 zł. 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia przedkłada: 1/wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat robót o podobnym charakterze i złożoności do przedmiotu zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to z tego okresu) o wartości nie niższej niż wartość składanej oferty. W wykazie należy podać wartość robót budowlanych, datę i miejsce wykonania oraz załączyć dokumenty z których wynika, że roboty zostały wykonane należycie. Dokumentami tymi są pisemne oświadczenia podmiotów na rzecz których roboty były zrealizowane o wykonaniu ich przez Wykonawcę w sposób należyty (min 3 szt.) 2/wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności: a/ w przypadku składania wniosku przez Wykonawców występujących wspólnie dokumenty określone w niniejszych warunkach składają wszyscy Wykonawcy, b/ w przypadku udziału podwykonawców /jeżeli dotyczy/, Zamawiający żąda wskazania którą część Zamówienia zamierza mu powierzyć do wykonania oraz określić procentowy udział tychże robót, poprzez złożenie stosownego oświadczenia. Złożenie więcej jak jednej oferty przez ten sam podmiot , np. w ofercie wspólnej występujący jako jeden z wspólników i w ofercie w której ten sam podmiot będzie występował jako podwykonawca , zamawiający potraktuje jako czyn nieuczciwej konkurencji. 3/dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - wymagane Prawem budowlanym. Zamawiający wymaga załączenia kserokopii uprawnień wykonawczych według niżej wymienionych branż budowlanych w pełnym zakresie: a/konstrukcyjno - budowlanym, b/ wodno- kan, co, wentylacji, c/ instalacji elektrycznych. potwierdzonych za zgodność z oryginałem kopią w/w uprawnień i aktualnych zaświadczeń o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. 4.Pełnomocnictwo do reprezentowaniu w postępowaniu w przypadku podmiotów występujących wspólnie / zgodnie z art. 23 ust. 2 Ustawy / ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5. Dokumenty składa się w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.busko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej Gnojno 118, 28-114 Gnojno Forma elektroniczna - bezpłatnie. Forma papierowa - 400,-zł płatne w kasie Domu lub za zaliczeniem pocztowym..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.09.2007 godzina 09:30, miejsce: Dom Pomocy Społecznej w Gnojnie 118- Budynek administracji..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.