To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-09-14
Gliwice: Dostawa mebli biurowych. Oznaczenie sprawy: OZ/D/16/47/MW
Numer ogłoszenia: 145352 - 2016; data zamieszczenia: 14.09.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 110315 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Śląska, ul. Akademicka 2A, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 32 2371334, 2371335, 2371171, faks 32 2371171, 2372194.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli biurowych. Oznaczenie sprawy: OZ/D/16/47/MW.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa (dowóz i wniesienie) i montaż mebli biurowych. Meble przeznaczone do intensywnej eksploatacji w budynkach użyteczności publicznej. Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 zadań. 2. CPV: 39.13.00.00-2 Meble biurowe, CPV: 39.12.12.00-8 Stoły, CPV: 39.15.30.00-9 Meble konferencyjne. 3. Termin realizacji wraz z montażem na miejscu u użytkownika: (dotyczy wszystkich zadań) do 5 tygodni (35 dni) od dnia zawarcia umowy.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2, 39.12.12.00-8, 39.15.30.00-9.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zadanie 1 - Meble biurowe - RAU2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.08.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 6.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KOMA R.KOZAKIEWICZ SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
KOMA R.KOZAKIEWICZ SPÓŁKA JAWNA
- KOMA R. Kozakiewicz Spółka Jawna, ul. Chorzowska 3 lok. 3, 26-600 Radom, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8436,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4572,00
Oferta z najniższą ceną: 3124,20 / Oferta z najwyższą ceną: 8924,88
Waluta: PLN .
Część NR: 2
Nazwa: Zadanie 2 - Meble biurowe - RG0
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.08.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
HANDEL HURTOWY PAWEŁ FILIPIUK, IWONA FILIPIUK SPÓŁKA JAWNA MERIWA
jakie przetargi wygrała firma
HANDEL HURTOWY PAWEŁ FILIPIUK, IWONA FILIPIUK SPÓŁKA JAWNA MERIWA
- MERIWA Sp.J. Paweł Filipiuk, Paweł Ostaszewski, al. Warszawska 150, 20-824 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 989,13 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 762,60
Oferta z najniższą ceną: 530,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1476,00
Waluta: PLN .
Część NR: 3
Nazwa: Zadanie 3 - Meble biurowe - RE4
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.08.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 5.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KOMA R.KOZAKIEWICZ SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
KOMA R.KOZAKIEWICZ SPÓŁKA JAWNA
- KOMA R. Kozakiewicz Spółka Jawna, ul. Chorzowska 3 lok. 3, 26-600 Radom, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 33402,67 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 30800,00
Oferta z najniższą ceną: 21315,90 / Oferta z najwyższą ceną: 35879,10
Waluta: PLN .
Część NR: 4
Nazwa: Zadanie 4 - Stoły - RR12
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.08.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
HANDEL HURTOWY PAWEŁ FILIPIUK, IWONA FILIPIUK SPÓŁKA JAWNA MERIWA
jakie przetargi wygrała firma
HANDEL HURTOWY PAWEŁ FILIPIUK, IWONA FILIPIUK SPÓŁKA JAWNA MERIWA
- MERIWA Sp.J. Paweł Filipiuk, Paweł Ostaszewski, al. Warszawska 150, 20-824 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5173,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5289,00
Oferta z najniższą ceną: 4674,00 / Oferta z najwyższą ceną: 11316,00
Waluta: PLN .
Część NR: 5
Nazwa: Zadanie 5 - Meble konferencyjne - RAR0
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.09.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Barbara Wróbel prowadząca działalność gospodarczą pod firmą ALNAG Barbara Wróbel, ul. Księcia Józefa 54a, 30-206 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4161,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4182,00
Oferta z najniższą ceną: 2496,00 / Oferta z najwyższą ceną: 8029,44
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Sukcesywna dostawa tuszy i tonerów do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla Politechniki Śląskiej. Znak sprawy: DZPZ.282.51.2025.MK
- Modernizacja rejonu dawnej sceny oraz fontanny w Lesie Komunalnym przy ul. Chorzowskiej w Gliwicach.
- ZP.261.9.2025 KOMPLEKSOWE SPRZĄTANIE
- 39-P-25 Materiały eksploatacyjne do sterylizacji
- wykonanie okresowych przeglądów gwarancyjnych i pogwarancyjnych kotłów gazowych w budynkach zarządzanych przez ZBM I TBS Sp.z.o.o. w Gliwicach. (Pełna nazwa zadania w dokumentacji).
- Zakup licencji dostępowych CAL
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż mebli dla jednostek organizacyjnych Politechniki Częstochowskiej
- Dokończenie zagospodarowania parku wraz z budową pawilonu usługowego w ramach inwestycji "Budowa parku przy ul. Botewa"
- Dostawa wraz montażem krzeseł i stołów konferencyjnych oraz wózków transportowych do budynku domu kultury przy ul. Chociebora 15 w Poznaniu
- "Zakup i dostawa mebli do placówek oświatowych na terenie Gminy Somonino"
- Dostawa mebli na potrzeby Oddziału ZUS w Słupsku i podległych TJO (2 części)
- Dostawa i montaż mebli biurowych do Zarządu Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej w Bydgoszczy
więcej: Stoły »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.