Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-05-08
Toruń: Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć szkoleniowych, warsztatowych oraz turnusu rehabilitacyjnego dla uczestników realizowanego w okresie od 2012r do 2013r. Projektu systemowego pt Uwierzyć w siebie - aktywna integracja osób przebywających w rodzinach zastępczych i je opuszczających realizowanym zgodnie z Europejskim Funduszem Społecznym Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet VII, Działanie 7.1 Poddziałanie 7.1.2
Numer ogłoszenia: 145290 - 2012; data zamieszczenia: 08.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. Towarowa 4-6, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 6628750, faks 56 6628751.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć szkoleniowych, warsztatowych oraz turnusu rehabilitacyjnego dla uczestników realizowanego w okresie od 2012r do 2013r. Projektu systemowego pt Uwierzyć w siebie - aktywna integracja osób przebywających w rodzinach zastępczych i je opuszczających realizowanym zgodnie z Europejskim Funduszem Społecznym Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet VII, Działanie 7.1 Poddziałanie 7.1.2.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć szkoleniowych, warsztatowych oraz turnusu rehabilitacyjnego. Uczestnikami Projektu jest - w roku 2012 - 47 osób; w roku 2013 - 53 osób, w tym osoby niepełnosprawne . Projekt realizowany będzie w latach 2012-2013. Projekt obejmie w 2012r. - 47 osób zagrożonych wykluczeniem społecznym Projekt będzie realizowany dla: - 29 osób niepełnosprawnych - 10 osób z rodzin zastępczych - 8 osób niepełnosprawnych W 2013r. zostanie objęta grupa 53 osób zagrożonych wykluczeniem społecznym Projekt będzie realizowany dla: - 30 osób niepełnosprawnych - 15 osób z rodzin zastępczych - 8 osób - rodziny zastępcze Łącznie: Projekt jest skierowany w okresie 2012/2013 do 100 osób DZIAŁANIA W RAMACH AKTYWNEJ INTEGRACJI W 2012 I 2013 R. 2012 r. i 2013 r. I. Działania w ramach Aktywnej Integracji dla 29 osób niepełnosprawnych w 2012 r. i dla 30 osób niepełnosprawnych w 2013 r. Planuje się zastosowanie 4 instrumentów aktywnej integracji w 2012 i 2013 r.: 1) Instrumenty Aktywizacji Zawodowej - 2012r. - 58 godz., 2013r. - 58 godz.; łącznie 116 godz. w tym: a) Indywidualne doradztwo zawodowe - konsultacje indywidualne: -przeprowadzenie ankiet samooceny -ocena predyspozycji zawodowych -ocena słabych/mocnych stron/motywacji 2) Instrumenty Aktywizacji Społecznej - 2012r. - 75 godz., 2013r. - 75 godz.; łącznie 150 godz., Warsztaty odbywają się w 2 grupach, w tym: a) Warsztaty integracji i kompetencji społecznych; - zajęcia dot. integracji grupowej - wzmocnienie umiejętności społeczno-zawodowych - wsparcie psychologiczne - I grupa - 14 godz. - II grupa - 14 godz. - łącznie - 28 godz. b) Warsztaty motywacyjno-wzmacniające; - podniesienie motywacji do założenia spółdzielni socjalnej - spotkanie z przedstawicielami funkcjonujących lokalnie podmiotów ekonomii społecznej z terenu województwa kujawsko-pomorskiego - I grupa - 7 godz. - II grupa - 7 godz. - łącznie 14 godz. c) Zajęcia dla osób zaangażowanych w utworzenie spółdzielni socjalnej - grupy samopomocowej - łącznie - 12 godz.; d) Poradnictwo specjalistyczne I - sesje dla grupy zaangażowanej w utworzenie spółdzielni socjalnej: - łącznie 14 godz. e) Poradnictwo specjalistyczne II - warsztaty dla grupy zaangażowanej w utworzenie spółdzielni socjalnej: - łącznie 7 godz. 3) Instrumenty Aktywizacji Edukacyjnej - 2012r. - 432 godz.; 2013r. - 432 godz.; łącznie 864 godz., Warsztaty w ppkt a) i b) odbywają się w 2 grupach: a) Szkolenie wstępne z zakresu ekonomii społecznej w Polsce: dwie grupy: - łącznie - 14 godz. b) Warsztaty z zakresu spółdzielni socjalnej; dwie grupy - procedury założenia i prowadzenia spółdzielni socjalnej - zagadnienia marketingu, księgowości, elementy prawne - łącznie 84 godz. c) Warsztaty konstrukcji wniosków o pozyskanie dotacji na utworzenie spółdzielni socjalnej z PUP - łącznie 14 godz. d) 4 Szkolenia zawodowe do wyboru; szkolenia w 4 grupach: - 4 szkolenia x 80 godz. - łącznie 320 godz. d) - 1- dniowy wyjazd studyjny do spółdzielni socjalnej w na terenie województwa kujawsko-pomorskiego - cała grupa e) - 2 - dniowy wyjazd studyjny w ramach dobrych praktyk - wizytacje m.inn. pięć podmiotów ekonomii społecznej oraz Fundacji - cała grupa, nocleg i wyżywienie 4) Instrumenty Aktywizacji Zdrowotnej a) Organizacja wyjazdu na stacjonarny turnus rehabilitacyjny: w 2012r. dla 28 osób niepełnosprawnych, w 2013r. dla 29 osób niepełnosprawnych - czas trwania turnusu: 14 dni pobytowych - teren nadmorski; 2012 r.: Suma godzin w I Działaniu - Ścieżka metodyczna dot. ekonomii społecznej - łącznie z zajęciami indywidualnymi - 565 godz. - w zajęciach indywidualnych - ok. 2 godz. na osobę 2013 r.: Suma godzin w I Działaniu - Ścieżka metodyczna dot. ekonomii społecznej - łącznie z zajęciami indywidualnymi - 565 godz. - w zajęciach indywidualnych - ok. 2 godz. na osobę II. Działania w ramach Aktywnej Integracji dla 10 osób z rodzin zastępczych w 2012 r. i dla 15 osób z rodzin zastępczych w 2013 r. W 2013 r. zostaną zastosowane takie same jak w 2012 r. instrumenty aktywnej integracji. Zastosowanie 4 instrumentów aktywnej integracji: 1) Instrumenty Aktywizacji Społecznej- 2012r. - 14 godz., 2013r. - 14 godz.; łącznie 28 godz., w tym: a) Warsztaty kompetencji społecznych i autoprezentacji; cała grupa - łącznie 7 godz. b) Wizaż i autoprezentacja; cała grupa - łącznie 7 godz. 2) Instrumenty Aktywizacji Zawodowej 2012r. - 27 godz., 2013r. - 27 godz.; łącznie 54 godz., w tym: a) Warsztaty z doradcą zawodowym; cała grupa - łącznie 7 godz. b) Indywidualne doradztwo zawodowe - konsultacje indywidualne; - łącznie 20 godz. 3) Instrumenty Aktywizacji Zdrowotnej 2012r. - 27 godz., 2013r. - 27 godz.; łącznie 54 godz., w tym: a) Terapia psychospołeczna; cała grupa - łącznie 7 godz. b) Indywidualne konsultacje z psychologiem: - łącznie 20 godz. 4) Instrumenty Aktywizacji Edukacyjnej 2012r. - 221 godz., 2013r. - 221 godz.; łącznie 442 godz., w tym: a) Szkolenia Internet i e-praca.; cała grupa - łącznie 7 godz. b) Zajęcia ABC biznesu; cała grupa - łącznie 14 godz. c) Zajęcia język angielski.; cała grupa: - łącznie 40 godz. d) Szkolenia zawodowe do wyboru - 2 grupy: - I grupa: Pakiet IT: (program komputerowy), - II grupa: Pakiet hotelarsko-gastronomiczny - 2 szkolenia x 80 godz. - łącznie 160 godz. 2012 r. Suma godzin w II Działaniu - łącznie z zajęciami indywidualnymi - 289 godz. - w zajęciach indywidualnych - ok. 2 godz. na osobę 2013 r. Suma godzin w II Działaniu - łącznie z zajęciami indywidualnymi - 289 godz. - w zajęciach indywidualnych - ok. 2 godz. na osobę III. Działania w ramach Aktywnej Integracji dla 8 osób niepełnosprawnych w 2012 r. Zastosowanie 4 instrumentów aktywnej integracji: 1) Instrumenty Aktywizacji Społecznej 2012r. - 7 godz., 2013r. - 0 godz.; łącznie 7 godz., w tym: a) Warsztaty kompetencji społecznych - cała grupa : - łącznie 7 godz. 2) Instrumenty Aktywizacji Zawodowej 2012r. - 23 godz., 2013r. - 0 godz.; łącznie 23 godz., w tym: a) Warsztaty z doradcą zawodowym - grupowe.; - łącznie 7 godz. b) Indywidualne doradztwo zawodowe - konsultacje indywidualne; - łącznie 16 godz. 3) Instrumenty Aktywizacji Edukacyjnej 2012r. - 98 godz., 2013r. - 0 godz.; łącznie 98 godz., w tym: a) Szkolenie ogólne przygotowujące do prac w obszarze administracji - 2 dniowe zajęcia grupowe - - łącznie 14 godz. b) 2 Szkolenia zawodowe specjalistyczne do wyboru: Szkolenie I dla asystentów kobiet niepełnosprawnych; zajęcia w 2 grupach; - 6 dni x 7 godz. = łącznie 42 godz. Szkolenie II - pakiet kompetencji sprzedażowych - 6 dni x 7 godz.= łącznie 42 godz. Łącznie 84 godz. 4. Instrumenty Aktywizacji Zdrowotnej 2012r. - 30 godz., 2013r. - 0 godz.; łącznie 30 godz., w tym: a) Wsparcie terapeutyczne - warsztaty grupowe - łącznie 7 godz. b) Wsparcie psychologiczne - warsztaty grupowe - łącznie 7 godz. c) Indywidualne konsultacje psychologiczne - łącznie 16 godz. d) Organizacja turnusu rehabilitacyjnego 14 dniowego dla 8 osób niepełnosprawnych - teren nadmorski 2012 r. Suma godzin w III Działaniu - Program korekcyjno-edukacyjny - łącznie z zajęciami indywidualnymi - 158 godz. - w zajęciach indywidualnych - ok. 2 godz. na osobę IV. Działania w ramach Aktywnej Integracji dla 8 osób - rodziny zastępcze w 2013 r. Zastosowanie 4 instrumentów aktywnej integracji: 1) Instrumenty Aktywizacji Społecznej 2012r. - 0 godz., 2013r. - 47 godz.; łącznie 47 godz., w tym: a) Warsztaty komunikacji i asertywności - cała grupa - łącznie 7 godz. b) Poradnictwo specjalistyczne - cała grupa - łącznie 28 godz. c) Zajęcia - Organizacja grupy samopomocowej - cała grupa - łącznie 12 godz. 2) Instrumenty Aktywizacji Zdrowotnej 2012r. - 0 godz., 2013r. - 14 godz.; łącznie 14 godz., w tym: a) Terapia rodzinna i psychospołeczna - cała grupa; - łącznie 7 godz. b) Przemoc i uzależnienia - cała grupa - łącznie 7 godz. 3) Instrumenty Aktywizacji Edukacyjnej 2012r. - 0 godz., 2013r. - 21 godz.; łącznie 21 godz., w tym: a) Kurs zarządzania zasobami internetowymi - łącznie 21 godz. 4) Instrumenty Aktywizacji Zawodowej 2012r. - 0 godz., 2013r. - 8 godz.; łącznie 8 godz., w tym: a) Indywidualne doradztwo zawodowe - łącznie 8 godz. 2013 r. Suma godzin w IV Działaniu - łącznie z zajęciami indywidualnymi - 90 godz. - w zajęciach indywidualnych - ok. 1 godz. na osobę DZIAŁANIA O CHARAKTERZE ŚRODOWISKOWYM W 2012 I 2013 R. 2012 R. I 2013 R. I. Działania o charakterze środowiskowym dla 10 osób z rodzin zastępczych - w 2012 r. i dla 15 osób z rodzin zastępczych w 2013 r. 1) Wyjazd integracyjny połączony z zajęciami dydaktycznymi - 2 dni x 7 godz. Realizacja w ośrodku wypoczynkowym na terenie województwa kujawsko-pomorskiego, - 2012 r. - 14 godz. - 2013 r. - 14 godz. - łącznie - 28 godz. 2012 R. I 2013 R. II. 2012 r. - Działania o charakterze środowiskowym dla uczestników projektu: w 2012 r. w liczbie 47 i 13 zaproszonych gości; 2013 r. - w liczbie 100 i 10 zaproszonych gości 1) Konferencja podsumowująca projekt w 2012r. i w 2013 r. na terenie Torunia, 2013 R. III. Działania o charakterze środowiskowym zorganizowane dla rodziców zastępczych. 1) Kampania informacyjna dla rodziców zastępczych ( 8 osób ) i osób z otoczenia. Łącznie dla ok. 35 osób na terenie Torunia. Łącznie - 5 godz. 2013 R. IV. Działania o charakterze środowiskowym zorganizowane dla rodziców zastępczych. 1) Kampanii informacyjna - konferencja - 8 osób i osoby z otoczenia. Łącznie dla ok. 40 osób, na terenie Torunia. Łącznie .- 5 godz. Działania w ramach aktywnej integracji będą odbywały się na terenie Miasta Chełmża. Szczegółowy zakres świadczonych usług objętych przedmiotem zamówienia określa Załącznik Nr 1 do SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego 85.31.25.00 - Usługi rehabilitacyjne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; zamawiający uzna warunek za spełniony o ile wykonawca przedstawi oświadczenie o posiadaniu aktualnego wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez właściwy miejscowo Wojewódzki Urząd Pracy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
do potwierdzenia spełniania tego warunku wykonawcy muszą: 1) wykazać doświadczenie w realizacji zamówień związanych z realizacją warsztatów i/lub kursów i/lub szkoleń na rzecz osób zagrożonych wykluczeniem społecznym, tj.: powinni wykonać w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 (dwa) zamówienia związane z realizacją warsztatów i/lub kursów i/lub szkoleń na rzecz osób zagrożonych wykluczeniem społecznym o wartości nie mniejszej niż 150.000 zł brutto (sto pięćdziesiąt tysięcy złotych ) każde, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
do potwierdzenia spełniania tego warunku wykonawcy muszą: - wykazać, że dysponują urządzeniami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w tym w szczególności: 1 rzutnik multimedialny 20 sztuk laptopów lub komputerów
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykazać, że będą dysponować osobami bezpośrednio uczestniczącymi w realizacji zamówienia posiadającymi kwalifikacje zawodowe, wykształcenie i doświadczenie zawodowe niezbędne do wykonania zamówienia: - trener pracy lub doradca zawodowy - psycholog - coach - osobisty trener - pielęgniarka - lekarz specjalista wg.potrzeb - lektor języka angielskiego - informatyk - prawnik - terapeuta - socjoterapeuta - pedagog
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wypełniony formularz OFERTA (Zał. nr 2 do SIWZ) Oświadczenie o spełnianiu warunków złożone na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (Zał. nr 4 do SIWZ)
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.powiattorunski.pl/7262,zamowienia-publiczne.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Towarowa 4-6 87-100 Toruń
Sekretariat pokój nr 51 - nieodpłatnie.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.05.2012 godzina 09:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Towarowa 4-6 87-100 Toruń Sekretariat pokój nr 51.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt systemowy pt Uwierzyć w siebie - aktywna integracja osób przebywających w rodzinach zastępczych i je opuszczających realizowany zgodnie z Europejskim Funduszem Społecznym Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet VII, Działanie 7.1 Poddziałanie 7.1.2.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości i porządku w obrębie nieruchomości gminnych administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Toruniu w rejonie BOM I oraz BOM IV.
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Powiatu Przemyskiego
- Zakup namiotów szybko rozkładalnych o konstrukcji opartej na wysokociśnieniowych dętkach pneumatycznych oraz namiotu łącznikowego
- DOSTAWA OPASEK Z-BAND DIRECT DO DRUKARKI ZEBRA HC100
- Dostawa czterech agregatów prądotwórczych trójfazowych.
- Dostawa spektrometru fluorescencji rentgenowskiej XRF dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Toruniu
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie szkolenia z zakresu OLiOC oraz kampanii edukacyjnej w zakresie Kwalifikowanych Kursów Pierwszej Pomocy w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 - 2026.
- Usługa przygotowania i przeprowadzenie szkolenia stacjonarnego z zakresu konfiguracji oraz administrowania platformą e-learningową Moodle 5.0 dla ASP im. Jana Matejki w Krakowie
- Usługa szkoleniowa dla osób bezrobotnych pn. "Kurs przedsiębiorczości i kompetencji cyfrowych - planowanie, zakładanie i prowadzenie firmy"
- Szkolenie pracowników pieczy zastępczej na trenerów szkolących kandydatów na rodziny zastępcze.
- Usługa przeprowadzenia kompleksowych szkoleń z 8 kluczowych obszarów dostępności dla osób z niepełnosprawnościami dla Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II
- Aktywizacja zawodowa młodzieży: szkolenia i kursy zawodowe realizowane w ramach projektu pn. "W Rodzinie" - Kurs tworzenia biżuterii
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





