eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynekRemonty budynków placówek oświatowych w okresie ferii letnich 2011 r

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-05-23

Olsztynek: Remonty budynków placówek oświatowych w okresie ferii letnich 2011 r
Numer ogłoszenia: 145075 - 2011; data zamieszczenia: 23.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Administracji Szkół i Przedszkoli w Olsztynku , ul. Górna 5, 11-015 Olsztynek, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5192506, faks 089 5194468.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: http://www.olsztynek.pl/ogloszenia_f.html

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remonty budynków placówek oświatowych w okresie ferii letnich 2011 r.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie nowych posadzek z wykładzin obiektowych, wymiana stolarki okiennej, montaż parapetów (podokienników) wewnętrznych i zewnętrznych, wykonanie robót malarskich, ocyklinowanie i lakierowanie parkietów sal gimnastycznych oraz pomieszczeń administracyjnych, wymiana opraw oświetleniowych w izbach lekcyjnych i na korytarzach, wymiana zaworów kołnierzowych w rozdzielni ciepła oraz drobne naprawy pokryć dachowych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.08.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy wg załącznika nr 3 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy wg załącznika nr 3 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy wg załącznika nr 3 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy wg załącznika nr 3 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.olsztynek.pl/ogloszenia_f.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Administracji Szkół i Przedszkoli w Olsztynku, ul. Górna 5, 11-015 Olsztynek, pokój nr 2.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.06.2011 godzina 10:00, miejsce: Zespół Administracji Szkół i Przedszkoli w Olsztynku 11-015 Olsztynek, ul. Górna 5, pokój nr 4.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont budynku dydaktycznego i sali gimnastycznej Szkoły Podstawowej w Olsztynku ul. Ostródzka 2 oraz budynków szkół filialnych w Królikowie i Mierkach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres obecnego zamówienia wchodzi: wykonanie nowych posadzek z wykładzin typu Tarket-Granit, Gamrat-Norma lub równoważnych w 10 izbach lekcyjnych i pomocniczych (razem 491,43 m2) zlokalizowanych na I piętrze budynku dydaktycznego. W tych samych izbach należy wykonać gruntowne malowanie emulsyjne ścian i sufitów oraz olejne lamperii, po uprzednim wykonaniu nowych tynków-gładzi szpachlowych. Równocześnie należy zdemontować 86 starych opraw świetlówkowych i odpowiednio zamontować 44 oprawy świetlówkowe nowego typu (dostarczone przez zamawiającego). Wymianie podlegają wszystkie włączniki oświetleniowe i gniazda wtykowe w ww izbach. Zadanie obejmuje także bezpyłowe ocyklinowanie i trzykrotne lakierowanie parkietu sali gimnastycznej (585 m2), z odwzorowaniem linii boisk. W szkołach filialnych (Królikowo i Mierki, 2 i 3 km od Olsztynka, budynki z 1902 i 1910 r.) należy: otynkować kominy ponad dachem, uzupełnić ławy kominiarskie, naprawić obróbki dachowe i uzupełnić rury spustowe (Królikowo) oraz wymienić 8 opraw świetlówkowych (Mierki - nowe oprawy i świetlówki dostarczy zamawiający).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.08.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont budynku dydaktycznego i sali gimnastycznej Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Waplewie, Waplewo 15.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: bezpyłowe ocyklinowanie i trzykrotne lakierowanie parkietu sali gimnastycznej (276 m2, w odwzorowaniem linii boisk itd.), pokoju nauczycielskiego, sekretariatu i pokoju dyrektora (łącznie 55 m2). Poza tym należy wymienić 4 okna drewniane na okna z PCV (łącznie 24,36 m2) w dwóch izbach lekcyjnych na II piętrze budynku dydaktycznego. Okna powinny być wykonane zgodnie ze schematem załączonym do SIWZ. Kolor PCV biały, pakiet szybowy minimum U = 1,1 W/m2K, obie szyby bezpieczne, szkło przezierne białe, klamki z blokadą na kluczyk. Zamówienie obejmuje również uzupełnienie tynków zewnętrznych (mury, gzymsy) oraz uszczelnienie obróbek blacharskich dachu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.08.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Remont budynku Przedszkola Miejskiego w Olsztynku ul. Szkolna 9.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Do wykonania są roboty malarskie: malowanie emulsyjne ścian i sufitów 2 sal zajęciowych, po uprzednim wykonaniu tynków - gładzi gipsowych. Kompleksowo należy odmalować także 2 szatnie oraz 2 pomieszczenia - zaplecza WC sal zajęciowych (po uprzednim wykonaniu nowych tynków - gładzi gipsowych). Ponadto w rozdzielni ciepła (piwnica budynku) wymienić należy 4 zawory (zasuwy) kołnierzowe (z 1990 roku) na stosowane obecnie zawory kołnierzowe kulowe.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.08.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Remont starej części budynku Gimnazjum im. Noblistów Polskich w Olsztynku ul. Górna 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje wymianę 20 okien drewnianych skrzynkowych (różnych wymiarów, w tym 14 sztuk 1560 x 1480 mm) na okna drewniane o konstrukcji jednoramowej (zespolone), z zachowaniem obecnego wyglądu (wymiarów, proporcji, podziałów, profilowań, sposobu osadzenia w murze). Drewno - sosna, kolor biały, pakiet szybowy minimum U = 1,1 W/m2K, obie szyby bezpieczne, szkło przezierne białe, klamki z blokadą na kluczyk. Wszystkie okna usytuowane są na parterze budynku dydaktycznego. Okna do odwzorowania wg 5 schematów załączonych do SIWZ. Poza tym w zakres zamówienia wchodzi: wymiana drewnianych parapetów wewnętrznych na parapety z konglomeratu, wymiana zewnętrznych podokienników blaszanych na podokienniki z klinkieru oraz obróbka ościeży po osadzonych oknach i parapetach (podokiennikach). Uwaga: parapety z konglomeratu i klinkierowe dostarczy zamawiający.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.08.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Remont budynku Szkoły Podstawowej w Elgnówku, Elgnówko 27.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: gruntowne malowanie emulsyjne ścian i sufitów (po uprzednim wykonaniu nowych tynków - gładzi gipsowych) izby lekcyjnej Nr 5, wykonanie w tej izbie nowej posadzki (41,36 m2) z wykładziny obiektowej typu Tarket - Granit, Gamrat - Norma lub równoważnych. W zakres robót malarskich wchodzi również odmalowanie farbą olejną grzejników i rur c.o. Ponadto należy zdemontować 11 starych opraw żarowych w holu budynku dydaktycznego i odpowiednio zamontować 6 opraw świetlówkowych nowego typu (dostarczonych przez zamawiającego).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.08.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.