eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zgierz › Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad zadaniem pn. Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu drogi powiatowej Nr 5106 E - ul. Piłsudskiego i drogi powiatowej Nr 5156 E - ul. 1 Maja w Zgierzu.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-06-07

Zgierz: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad zadaniem pn. Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu drogi powiatowej Nr 5106 E - ul. Piłsudskiego i drogi powiatowej Nr 5156 E - ul. 1 Maja w Zgierzu.
Numer ogłoszenia: 145051 - 2010; data zamieszczenia: 07.06.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 124513 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Zgierskiego, ul. Sadowa 6A, 95-100 Zgierz, woj. łódzkie, tel. 042 7190885, faks 042 7190816.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad zadaniem pn. Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu drogi powiatowej Nr 5106 E - ul. Piłsudskiego i drogi powiatowej Nr 5156 E - ul. 1 Maja w Zgierzu..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru nad zadaniem pn. Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu drogi powiatowej Nr 5106 E - ul. Piłsudskiego i drogi powiatowej Nr 5156 E - ul.1 Maja w Zgierzu. Nadzór obejmować będzie następujący zakres robót budowlanych: 1) montaż złącza kablowo - pomiarowego, 2) ułożenie wewnętrznej linii zasilającej, 3) montaż i oprogramowanie aparatu sterowniczego, 4) montaż konstrukcji wsporczych oraz sygnalizatorów świetlnych, sygnalizatorów akustycznych, przycisków zgłoszeniowych i kamer wideodetekcji, 5) wykonanie przepustów kablowych pod jezdniami, 6) kanalizację kablową dla kabli sygnalizacyjnych i telekomunikacyjnych (budowa studni kablowych i ułożenie rur osłonowych), 7) ułożenie w kanalizacji kablowej kabli sygnalizacyjnych i telekomunikacyjnych, 8) wykonanie pętli detekcyjnych w nawierzchni jezdni, 9) wykonanie systemu wideodetekcji, 10) wykonanie krawężników jezdni, 11) odtworzenie nawierzchni chodników, jezdni i zieleni, 12) pomiary, próby i uruchomienie sygnalizacji. 2. Zamawiający zaleca, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie objętym nadzorem oraz zapoznali się z dokumentacją techniczną dotyczącą inwestycji objętej usługą nadzoru. Przedmiotowa dokumentacja dostępna jest na stronie Zamawiającego: www.powiat.zgierz.pl, lub w siedzibie Zamawiającego, Zgierz, ul. Sadowa 6a, III piętro, pok.307 lub 308. 3. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić techniczny, finansowy i organizacyjny nadzór inwestorski przy inwestycji Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu drogi powiatowej Nr 5106 E - ul. Piłsudskiego i drogi powiatowej Nr 5156 E - ul. 1 Maja w Zgierzu. Wykonawca jako przedstawiciel Zamawiającego odpowiedzialny jest za kontrolę ilościową i jakościową wykonanych robót oraz za kontrolę pod względem zgodności wykonania robót z warunkami technicznymi opisanymi w dokumentacji technicznej, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. 4. Zakres podstawowych obowiązków i praw inspektora nadzoru wynika z art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.), i obejmuje w szczególności: a) reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót z dokumentacją techniczną, obowiązującymi przepisami i normami oraz zasadami wiedzy technicznej; b) uzgadnianie z Zamawiającym wszelkich odstępstw i zmian technologii robót, materiałów i urządzeń, zgłaszanych przez Wykonawcę robót, szczególnie w sytuacjach, gdy zmiany te mogą skutkować rozszerzeniem zakresu rzeczowego określonego umową lub podwyższeniem kosztów realizacji robót; c) sprawdzanie jakości wykonanych robót budowlanych, wbudowanych materiałów, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów i materiałów budowlanych wadliwych oraz nie dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, d) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu i zanikających; e) przygotowanie i stwierdzenie gotowości do odbioru robót oraz udział w czynnościach odbioru robót; f) potwierdzanie ilości wykonanych robót; g) potwierdzenie usunięcia wad stwierdzonych przy odbiorze; h) sprawdzanie rozliczeń Wykonawcy robót budowlanych i rozliczenie końcowe inwestycji; i) uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych okresu gwarancji; j) inne niezbędne czynności konieczne dla prawidłowego sprawowania nadzoru inwestorskiego. 5. Zamawiający zastrzega, że umowa na wykonanie przedmiotowego zamówienia zostanie zawarta dopiero po wyłonieniu Wykonawcy na roboty budowlane. 6. W ramach zawartej umowy Wykonawca zobowiązuje się również do świadczenia usługi nadzoru inwestorskiego w zakresie realizacji uprawnień Zamawiającego wynikających z udzielonej gwarancji na roboty budowlane objęte usługą nadzoru inwestorskiego wchodzącego w skład przedmiotu umowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.10.00 - Usługi nadzorowania placu budowy .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.06.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Usług Inżynieryjnych KRASOŃ Józef Krasoń, ul. Andromedy 4/18, 44-117 Gliwice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8196,72 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6100,00

  • Oferta z najniższą ceną: 6100,00 / Oferta z najwyższą ceną: 8540,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.