eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubicz › Przeprowadzenie warsztatów dla uczestników projektu pt. Aktywni niepełnosprawni w gminie Lubicz współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Priorytet VII Promocja integracji Społecznej Działanie 7.4 Niepełnosprawni na rynku pracy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-04-12

Lubicz: Przeprowadzenie warsztatów dla uczestników projektu pt. Aktywni niepełnosprawni w gminie Lubicz współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Priorytet VII Promocja integracji Społecznej Działanie 7.4 Niepełnosprawni na rynku pracy
Numer ogłoszenia: 145032 - 2013; data zamieszczenia: 12.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Lubiczu , ul. Toruńska 21, 87-162 Lubicz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 6782 307, faks 56 674 21 55.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubicz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie warsztatów dla uczestników projektu pt. Aktywni niepełnosprawni w gminie Lubicz współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Priorytet VII Promocja integracji Społecznej Działanie 7.4 Niepełnosprawni na rynku pracy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przeprowadzenie warsztatów dla uczestników projektu pt. Aktywni niepełnosprawni w gminie Lubicz współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 5.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena na podstawie oświadczenia wykonawcy, że spełnia wszystkie warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy oraz aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przez upływem terminu składania ofert

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena na podstawie wykazu wykonanych usług tożsamych z przedmiotem zamówienia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, z podaniem ich wartości przedmiotu, dat wykonania, odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane należycie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie wykonawcy, że spełnia wszystkie warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena na podstawie wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie wykonawcy, że spełnia wszystkie warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.7)

ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne - należy przedłożyć oświadczenie wykonawcy o zatrudnianiu ponad 50% osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, lub w rozumieniu właściwych przepisów państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego - jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania w tych państwach

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany godzin realizacji warsztatów z przedpołudniowych na popołudniowe. Zmiany dotyczące terminu rozpoczęcia lub zakończenia realizacji zamówienia z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy, zmiany dotyczące nagłej i znacznej rezygnacji uczestników szkolenia. Zmiana postanowień umowy następuje na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy w formie pisemnej pod rygorem nieważności w postaci aneksów do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubicz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Lubiczu ul. Toruńska 21 87-162 Lubicz.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.04.2013 godzina 09:00, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Lubiczu ul. Toruńska 21 87-162 Lubicz Pokój nr 6 - Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt finansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Warsztat interpersonalny z indywidualnym poradnictwem psychologicznym i psychospołecznym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - jedna grupa szkoleniowa - 12 osób niepełnosprawnych w stopniu znacznym, umiarkowanym lub lekkim w tym 3 osoby na wózkach inwalidzkich. Czas trwania warsztatu: 48 godz. warsztatu, czas trwania poradnictwa: 80 godzin poradnictwa dla wszystkich uczestników.Celem warsztatów będzie wyuczenie umiejętności z zakresu komunikacji interpersonalnej, umiejętnego rozwiązywania sporów, budowania pozytywnej samooceny, budowania zespołu i funkcjonowania w grupie, asertywności, radzenia sobie ze stresem, łamania stereotypów na temat postrzegania roli kobiety i mężczyzny, osoby niepełnosprawnej, budowanie integracji i motywacji oraz rozwój osobisty uczestników projektu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Warsztat aktywnego poruszania się po rynku pracy z indywidualnym poradnictwem w zakresie doradztwa zawodowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: jedna grupa szkoleniowa - 12 osób niepełnosprawnych w stopniu znacznym, umiarkowanym lub lekkim w tym 3 osoby na wózkach inwalidzkich; - indywidualne poradnictwo dla 12 osób Czas trwania 56 godz. warsztatu, czas trwania poradnictwa: 64 godz. dla wszystkich uczestników. Celem warsztatu jest analiza preferencji i kwalifikacji zawodowych- uwzględniających zawody deficytowe i nadwyżkowe na rynku pracy, określenie profilu osobowego na rynku pracy, kształtowanie umiejętności poruszania się po rynku pracy, wyuczenie aktywnych metod poruszania się po rynku pracy, przygotowywanie dokumentów aplikacyjnych, elementy autoprezentacji i kreowania poprawnego wizerunku, przygotowywanie do odbycia rozmowy kwalifikacyjnej, metod adaptacji w nowym miejscu pracy i cech pożądanych u pracownika, prawa i obowiązki pracownika oraz pracodawcy tj. rodzaje umów o prace, czas wolny w pracy, regulamin pracy, ogólny wymiar czasu pracy, urlopy, dyscyplina pracy, BHP). W ramach warsztatu oraz w oparciu o indywidualne poradnictwo w zakresie doradztwa zawodowego wypracowane zostaną Indywidualne Plany Działania (IPD) dla każdej osoby tj. dla 12 osób, jako podstawa do skierowania uczestników na szkolenia zawodowe i staże..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Warsztat gospodarowania budżetem domowym i gotowania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - jedna grupa szkoleniowa - 12 osób niepełnosprawnych w stopniu znacznym, umiarkowanym lub lekkim, w tym 3 osoby na wózkach inwalidzkich Czas trwania warsztatu 64 godziny edukacyjne przy czym zajęcia teoretyczne w wymiarze 6 godzin, zajęcia praktyczne w wymiarze 58 godzin. Celem warsztatu jest przekazanie umiejętności praktycznych i teoretycznej wiedzy w zakresie racjonalnego, zdrowego i oszczędnego przygotowywania posiłków, umiejętności gospodarowania własnymi zasobami, umiejętnością wyboru ofert np. kredytowych wraz z umiejętnym czytaniem umów..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Warsztat komputerowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - jedna grupa szkoleniowa - 12 osób niepełnosprawnych w stopniu znacznym, umiarkowanym lub lekkim, w tym 3 osoby na wózkach inwalidzkich Czas trwania: 64 godziny edukacyjne Celem szkolenia jest nabycie podstawowych umiejętności w zakresie obsługi komputera wraz z edytorem tekstu oraz obsługi Internetu, nabycie umiejętności przygotowywania dokumentów aplikacyjnych. Osoba prowadząca warsztat komputerowy (informatyk) stworzy film z życia projektu o długości min. 20-30 minut - film zobrazuje prace uczestników projektu oraz ich rozwój w czasie aktywnego udziału w różnych warsztatach i wyjazdach integracyjnych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Poradnictwo Specjalistyczne Indywidualne - prawne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Osoby korzystające z poradnictwa to: 12 osób niepełnosprawnych w stopniu znacznym, umiarkowanym lub lekkim, w tym 3 osoby na wózkach inwalidzkich oraz otoczenie uczestników - max. 20 osób Czas trwania 48 godzin edukacyjnych (1 godz. zajęć równa jest 60 minutom). Zasadniczym celem poradnictwa indywidualnego prawnego jest udzielanie indywidualnej szeroko rozumianej pomocy osobom i ich rodzinom w rozwiązywaniu ich problemów poprzez wsparcie prawne, pisanie pism i wniosków procesowych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.