eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lipsko › Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Lipsku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-01-04

Lipsko: Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Lipsku
Numer ogłoszenia: 144 - 2016; data zamieszczenia: 04.01.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 339398 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Lipsku, ul. Rynek 1, 27-300 Lipsko, woj. mazowieckie, tel. 048 3781149, faks 048 3781151.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Lipsku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie i dostawa niżej wymienionych tablic rejestracyjnych: a) Tablice samochodowe zwyczajne jedno - i dwurzędowe - 14 000 szt., b) Tablice motocyklowe / ciągnikowe - 1 300 szt., c) Tablice motorowerowe - 410 szt., d) Tablice samochodowe zabytkowe jedno - i dwurzędowe - 20 szt., e) Tablice motocyklowe zabytkowe - 10 szt., f) Tablice samochodowe tymczasowe jedno - i dwurzędowe - 60 szt., g) Tablice motocyklowe tymczasowe - 10 szt., h) Tablice samochodowe indywidualne jedno - i dwurzędowe - 10 szt., 1.2. Odbiór i likwidacja wycofanych i zużytych tablic rejestracyjnych. 2. Miejsce dostawy tablic oraz odbioru do likwidacji wycofanych i zużytych tablic: Wydział Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Lipsku mieszczący się przy ul. Partyzantów 4. 3. Podana w punkcie 1., 1.1. ilość tablic jest wyłącznie szacunkowa i służy tylko do wyliczenia ceny oferty i porównania złożonych ofert. Faktyczna ilość zamawianych tablic może odbiegać od w/w. Wynagrodzenie wynikać będzie z ilości rzeczywiście dostarczonych tablic i zaoferowanych cen. 4. Dostawa tablic następować będzie sukcesywnie, zgodnie ze złożonym zapotrzebowaniem na podstawie składanych przez Wydział Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Lipsku zamówień, w których określony będzie termin, ilość i rodzaj oraz numery rejestracyjne tablic a także odbiór tablic wycofanych do kasacji. 5. Wycofane tablice rejestracyjne przekazywane będą wykonawcy na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego. Wykonawca winien niezwłocznie zlikwidować wycofane i zużyte tablice, uniemożliwiając ponowne ich użycie, zgodnie z obowiązującymi przepisami. 6. Wykonawca każdorazowo przy dostawie nowych tablic zobowiązany jest do odbioru tablic przeznaczonych do złomowania, bądź na pisemne lub telefoniczne zgłoszenie Wykonawca zobowiązany jest w terminie 5 dni od dnia zgłoszenia odebrać tablice do złomowania. 7. Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia był zgodny z wymogami zawartymi w n/w aktach prawnych: a) Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (tekst jedn. Dz. U. z 2014r., poz. 1522 z późn. zm.) b) Ustawa z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jedn. Dz. U. z 2012 r. poz. 1137 ze zm.). 8. Minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji i rękojmi za przedmiot zamówienia wynosi 36 miesięcy. Jeżeli Wykonawca nie wskaże w Formularzu ofertowym - załącznik nr 1 Specyfikacji okresu gwarancji i rękojmi, wtedy Zamawiający za okres gwarancji i rękojmi przyjmuje minimalny wymagany okres tj. 36 miesięcy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.72.10.00 - Glin 30.19.50.00 - Tablice .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • TABLA Sp. z o.o., ul. Diamentowa 7b, 20-447 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 115000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 85606,28

  • Oferta z najniższą ceną: 85606,28 / Oferta z najwyższą ceną: 95633,73

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.