To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-05-08
Łódź: Świadczenie usług cateringowych w ramach projektu pn. Studio reklamy - TOR do kariery realizowanego w ramach Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2. Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego.
Numer ogłoszenia: 144856 - 2012; data zamieszczenia: 08.05.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 98234 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 im. Natalii Gąsiorowskiej, ul. Astronautów 19, 93-533 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 681 49 77, faks 42 681 46 88.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług cateringowych w ramach projektu pn. Studio reklamy - TOR do kariery realizowanego w ramach Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2. Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług cateringowych w czasie trwania projektu pn. Studio reklamy - TOR do kariery realizowanego w ramach Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2. Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje przygotowanie i dostarczenie w czasie trwania projektu maksymalnie 1530 posiłków. W przypadku zmniejszenia tej ilości Wykonawcy będzie przysługiwać tylko wynagrodzenie za faktycznie liczbę dostarczonych posiłków i nie będzie on zgłaszać roszczeń co do realizacji pozostałej części. 3. Posiłki będą dostarczane do Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 w Łodzi, ul. Astronautów 19 w okresie od dnia podpisania umowy do 31.11.2013 r., według harmonogramu ustalonego przez Zamawiającego w ilościach każdorazowo wskazanych przez Zamawiającego, najpóźniej na 2 dni przed dniem dostarczenia (terminem dostarczenia znacznej części posiłków będą piątki i soboty). 4. Posiłek składa się z dwudaniowego obiadu (zupa + drugie danie), owocu, deseru oraz napoju. 5. Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo(w każdym tygodniu) do przedstawienia propozycji 5 rodzajów zup, czterech rodzajów drugich dań, trzech rodzajów deserów, trzech rodzajów owoców oraz trzech rodzajów napojów. Co najmniej jedna z propozycji zawierać powinna danie wegetariańskie. Z przedstawionych propozycji menu Zamawiający każdorazowo(w każdym tygodniu) wybierze zestawy obiadowe (w tym część wegetariańskich), które Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć. 6. Porcja dla jednej osoby powinna obejmować: a) I danie: zupa- co najmniej 350 ml, b) II danie: ziemniaki lub ryż lub makaron lub kasza gryczana lub kluski - co najmniej 300 g; mięso różne - co najmniej 150 g (po przygotowaniu, bez panierki), gotowane jarzyny lub surówki różne lub zestaw warzyw gotowanych i surówek - co najmniej 250g albo pierogi lub naleśniki z nadzieniem - co najmniej 450 g, c) Deser: ciastko lub ciasto o wadze co najmniej 130 g albo baton o wadze co najmniej 40 g, d) Owoc: co najmniej 150 g o jakości zgodnej z wymaganiami określonymi w normie handlowej (Rozporządzenie wykonawcze komisji (ue) nr 543/2011 z dnia 7 czerwca 2011 r. ustanawiające szczegółowe zasady stosowania rozporządzenia Rady (WE) nr 1234/2007 w odniesieniu do sektora owoców i warzyw oraz sektora przetworzonych owoców i warzyw) e) Napój: sok - co najmniej 200 ml na osobę, 7. Obiad dla każdego uczestnika powinien być dostarczony na ciepło w białym pojemniku termoizolacyjnym (atestowanym) z kompletem sztućców jednorazowych i serwetek. 8. W ramach usługi Wykonawca zobowiązany jest dodatkowo zapewnić uczestnikom szkoleń wodę mineralną, kawę, herbatę, cukier, kubki jednorazowe - do dyspozycji w czasie zajęć bez ograniczeń(dla ilości osób odpowiadającej ilości zamawianych obiadów). Wynagrodzenie wykonawcy z tego tytułu powinno zostać wliczone w cenę posiłku..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Usługa jest realizowana w ramach projektu pn. Studio reklamy - TOR do kariery Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2. Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.05.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Jarosław Wiśnik prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą MAXI - FOOD Usługi Gastronomiczne, ul. Przyszkole 42,, 93-552 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 26010,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 22062,60
Oferta z najniższą ceną: 22062,60 / Oferta z najwyższą ceną: 41310,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Zakup sprzętu nagłośnieniowego dla Teatru Nowego im. Kazimierza Dejmka w Łodzi
- Dostawa monitora parametrów hemodynamicznych na potrzeby Oddziału Intensywnej Terapii i Anestezjologii dla dzieci UCP CSK UM w Łodzi
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 2906E na terenie gminy Brójce i gminy Rzgów
- "Remont pomieszczeń kuchennych w Domu Pomocy Społecznej Pogodna Jesień w Łodzi"
- "Zakup dwóch pojazdów osobowych dla potrzeb Prokuratury Regionalnej w Łodzi"
- Utworzenie Dziennego Domu Opieki Medycznej w przychodni przy ul. Odrzańskiej 29 w Łodzi-prace inwestycyjne i modernizacyjne w ramach projektu pn. ,,Pogodna Jesień Życia'' w ramach programu FEŁ 2027.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa organizacja wyjazdu studyjnego pn. "Przydomowa uprawa winorośli jako sposób na dodatkowe źródło dochodu w gospodarstwie"
- Kompleksowa organizacja turnusów kondycyjnych dla opiekunów faktycznych w ramach projektu FEPZ Region Dobrego Wsparcia
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie 5-dniowej zagranicznej wizyty studyjnej w ramach projektu FEPZ Region Dobrego Wsparcia
- Organizacja 2-dniowych wyjazdowych warsztatów z elementami szkolenia oraz animacji dla Uczestników projektu pt. "Wsparcie deinstytucjonalizacji pieczy zastępczej w podregionie poznańskim"
- Organizacja i przeprowadzenie 5 - dniowej półkolonii letniej dla dzieci i młodzieży z rodzin zastępczych (w tym dzieci własnych) w wieku od 7 do 18 lat z terenu Powiatu Krapkowickiego
- Usługa pośrednictwa w rezerwacji i sprzedaży miejsc noclegowych oraz usługi cateringowe, restauracyjne i hotelarskie dla Centrum Spotkania Kultur w Lublinie
więcej: Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.