eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańskdostawa komputerów stacjonarnych - 600 szt., drukarek - 450 szt., skanerów, monitorów i podzespołów komputerowych dla Uniwersytetu Gdańskiego



Ogłoszenie z dnia 2006-03-20

POZYCJA 14469

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Gdańsk: dostawa komputerów stacjonarnych - 600 szt., drukarek - 450 szt., skanerów, monitorów i podzespołów komputerowych dla Uniwersytetu Gdańskiego Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Uniwersytet Gdański, do kontaktów: Małgorzata Redzik, Magdalena Pietruszewska Dział Zamówień Publicznych UG,pok.120, w godz. 9.00 - 12.00, ul. Bażyńskiego 1a, 80-952 Gdańsk, tel. 058 5529009, 5529587, fax 058 5529484, e-mail: malgosia@ug.gda.pl lub rekmp@univ.gda.pl, www.univ.gda.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa komputerów stacjonarnych - 600 szt., drukarek - 450 szt., skanerów, monitorów i podzespołów komputerowych dla Uniwersytetu Gdańskiego. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Sukcesywna dostawa sp. komp.- zał. nr 3 do SIWZ w tym jednorazowa dostawa zestawów komputerowych (zestaw komputer. nr 4) na potrzeby rekrutacji oraz do Biblioteki Głównej UG. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Jednostki Organizacyjne Uniwersytetu Gdańskiego. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Oryginalny kod CPV: 30.23.00.00 - Urządzenia komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.00.00 - Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt) Oryginalny kod CPV: 30.21.61.10 - Skanery komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.61.10 - Skanery komputerowe Oryginalny kod CPV: 30.21.70.00 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.70.00 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Pow. 130 000 EUR. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: Zgodnie z opisem zawartym w SIWZ. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 60 000 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Zgodnie z opisem zawartym w SIWZ. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Konsorcjum. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1. Przedstawią ofertę zgodną z wymogami Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r Prawo Zamówień Publicznych oraz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia;( obie części ) 2. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych 3. Spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych 4. Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawowymi i prowadzący działalność w zakresie objętym przedmiotem zamówienia 5. Wykażą się wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat co najmniej dwóch dostaw sprzętu komputerowego o wielkości co najmniej 300 komputerów i 100 drukarek każde; 6. Posiadają zdolność kredytową lub posiadają środki finansowe na rachunku bankowym w wysokości co najmniej 500 000 zł. 7. Posiadają punkt serwisowy i handlowy na terenie Trójmiasta lub zobowiążą się do jego utworzenia do czasu podpisania umowy. 8. Zatrudniają, na umowę o pracę, w serwisie co najmniej trzech inżynierów (techników) serwisowych 9. Oddelegują do obsługi zamawiającego co najmniej jednego pracownika o odpowiednich kwalifikacjach zatrudnionego na umowę o prace. 10. Posiadają uprawnienia, certyfikaty lub status certyfikowanego partnera producenta oferowanego sprzętu tj. komputerów ( przy tzw. składach dotyczy tylko płyty głównej i procesora), drukarek i monitorów. 11. Dysponują serwisem posiadającym certyfikat ISO 9001:2000 (lub równoważnym) na świadczenie usług serwisowych. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1. Wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ) 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku dwóch lub więcej przedsiębiorców składających wspólną ofertę, każdy z przedsiębiorców zobowiązany jest do dostarczenia ww. dokumentu 3. Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art.22 ust.1 Ustawy o zamówieniach publicznych oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy (załącznik nr 2 do SIWZ). W przypadku dwóch lub więcej przedsiębiorców składających wspólną ofertę, każdy z przedsiębiorców zobowiązany jest do dostarczenia ww. dokumentu 6. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych o braku prawomocnego skazania za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych (dotyczy osób fizycznych, wspólników spółki jawnej, partnera lub członka zarządu spółki partnerskiej, komplementariusza spółki komandytowej oraz spółki komandytowo-akcyjnej, jak i urzędujących członków organu zarządzającego osób prawnych), wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Niniejsze nie dotyczy ewentualnego (nych) pełnomocnika (ników).W przypadku dwóch lub więcej przedsiębiorców składających wspólną ofertę, każdy z przedsiębiorców zobowiązany jest do dostarczenia ww. dokumentu 7. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych o braku prawomocnego orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary [Dz. U. z 2002 r. Nr 197, poz.1661] (dotyczy podmiotów zbiorowych - tzn. osób prawnych, jednostek organizacyjnych nie mających osobowości prawnej, z wyłączeniem Skarbu Państwa, spółek handlowych z udziałem Skarbu Państwa, spółek kapitałowych w organizacji, podmiotów w stanie likwidacji oraz przedsiębiorcy nie będącym osobą fizyczną, a także zagranicznych jednostek organizacyjnych) wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku dwóch lub więcej przedsiębiorców składających wspólną ofertę, każdy z przedsiębiorców zobowiązany jest do dostarczenia ww. dokumentu 13. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie, pełnomocnictwo dla ustanowionego pełnomocnika uprawnionego do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 4. Aktualne zaświadczenie naczelnika właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku dwóch lub więcej przedsiębiorców składających wspólną ofertę, każdy z przedsiębiorców zobowiązany jest do dostarczenia ww. dokumentu 5. Aktualne zaświadczenie z właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku dwóch lub więcej przedsiębiorców składających wspólną ofertę, każdy z przedsiębiorców zobowiązany jest do dostarczenia ww. dokumentu. 9. Dokument z banku potwierdzający wymaganą zdolność kredytową lub wysokość posiadanych środków finansowych, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty. 10. Dowód wpłacenia/wniesienia wadium. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądze należy w ofercie złożyć kopię dokumentu a oryginał dostarczyć w miejscu składania ofert do czasu składania ofert. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 8. Wykaz wykonanych w ostatnich trzech latach dostaw z podaniem daty wykonania, wartości, zakresu dostaw, odbiorcy oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (załącznik nr 4 do SIWZ). 11. Oświadczenie o posiadaniu lub zobowiązaniu się do otworzenia punktu serwisowego (załącznik nr 6 do SIWZ) 12. Wypełniony załącznik nr 3 do SIWZ z wykazem cen jednostkowych, ceny netto, brutto i VAT za sprzęt, oznaczenie producenta elementu, jak również jego nazwę i typ/model. 14. Wypełnione protokoły z badania wydajności. 15. Wymagane przez SIWZ certyfikaty w tym dla serwisu 16. Wypełniony w całości załącznik nr 5 i 5a 5b. 17. Dla zestawu komputerowego nr 4 dodatkowo: a) Certyfikat ISO 9001:2000 dla producenta sprzętu (wymagany dokument potwierdzający spełnianie wymogu) lub równoważny certyfikat wydany przez uprawnioną jednostkę. b)Certyfikat ISO 14001 dla producenta sprzętu (wymagany dokument potwierdzający spełnianie wymogu) lub równoważny certyfikat wydany przez uprawnioną jednostkę c)certyfikat Microsoft, potwierdzający poprawną współpracę oferowanych komputerów z ww. systemem operacyjnym (wymagany wydruk ze strony Microsoft WHCL) d)certyfikat "Tested and Approved for Novell Client for WindowsŽ NT/2000/XP" (zgodność modelu i procesora, należy załączyć wydruk ze strony) e)oświadczenie producenta potwierdzające spełnienie wymogu tj. Głośność jednostki centralnej w/g normy ISO 9296 (bez nośników maks. 33 dB () f)Deklaracja CE g)Oświadczenie o możliwości telefonicznego sprawdzenia konfiguracji sprzętowej komputera oraz warunków gwarancji po podaniu numeru seryjnego bezpośrednio u producenta lub jego przedstawiciela h)Certyfikat ISO 9001:2000 na świadczenie usług serwisowych oraz posiadać autoryzacje producenta komputera - dokumenty potwierdzające załączyć do oferty. lub równoważny certyfikat wydany przez uprawnioną jednostkę i)Oświadczenie producenta komputera, że w przypadku nie wywiązywania się z obowiązków gwarancyjnych oferenta lub firmy serwisującej, przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem 18.Dokumentacja techniczna, informacja od producenta potwierdzająca spełnianie żądanych parametrów technicznych ( przy zastosowaniu sprzętu równoważnego) 19. Dokumentacja techniczna, informacja od producenta potwierdzająca spełnianie parametrów technicznych dla oferowanych zestawów komputerowych nr 4. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 2006/S 12 - 2649 z dnia 16.01.2006. 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 18.04.2006, cena - . Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 18.04.2006 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Komisja Przetargowa. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 18.04.2006, godzina 10:15, w siedzibie Zamawiającego, pok. 41.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: Inne szczególne warunki, którym podlega realizacja zamówienia: 1.Czas reakcji serwisu, rozumiany jako podjęcie naprawy, od momentu pisemnego zgłoszenia usterki przez Zamawiającego - 1 godzina ( zgłoszenie usterki przez Zamawiającego w formie pisemnej : faxem lub e-mailem na formularzu załącznika nr 5a do warunków gwarancji) - nie dotyczy zestawu komputerowego nr 4 2. Czas naprawy komputera max. 14 dni. W przypadku przedłużającej się naprawy zaoferowanie tymczasowego sprzętu zastępczego. Po 3-krotnej usterce tego samego rodzaju podzespołu w jednym komputerze wymiana sprzętu na nowy o parametrach nie gorszych od wymienionego egzemplarza 3. Odbiór komputerów zgłoszonych do naprawy na terenie Trójmiasta z siedziby Zamawiającego. 4. Dołączenie przez Wykonawcę do oferty protokołów z badania wydajności. 5. Ewentualne modyfikacje komputerów stacjonarnych w okresie gwarancji, możliwe tylko po uzgodnieniu z Wykonawcą , nie powodują utraty gwarancji. 6. Dostarczane urządzenia, bądź urządzenia wchodzące w skład dostarczanych zestawów komputerowych powinny być oznaczone symbolem CE zgodnie z wymogami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 13 marca 2003 r. ( Dz. U. nr 49 poz. 414 z 24 marca 2003 r. ) 7. Dla zestawu komputerowego nr 4 dodatkowo: a) Certyfikat ISO 9001:2000 dla producenta sprzętu (wymagany dokument potwierdzający spełnianie wymogu) b) Certyfikat ISO 14001 dla producenta sprzętu (wymagany dokument potwierdzający spełnianie wymogu) c) Oferowane komputery muszą posiadać certyfikat Microsoft, potwierdzający poprawną współpracę oferowanych komputerów z ww. systemem operacyjnym (wymagany wydruk ze strony Microsoft WHCL) d)Oferowany komputer musi posiadać certyfikat "Tested and Approved for Novell Client for WindowsŽ NT/2000/XP" (zgodność modelu i procesora, należy załączyć wydruk ze strony) e)Głośność jednostki centralnej w/g normy ISO 9296 (bez nośników maks. 33 dB (wymagane oświadczenie producenta potwierdzające spełnienie wymogu) f) Deklaracja CE g)Możliwość telefonicznego sprawdzenia konfiguracji sprzętowej komputera oraz warunków gwarancji po podaniu numeru seryjnego bezpośrednio u producenta lub jego przedstawiciela h) System operacyjny: Microsoft Windows XP Professional PL z Service Pack 2, zainstalowany system operacyjny nie wymagający aktywacji za pomocą telefonu lub Internetu w firmie Microsoft i) Dodatkowe oprogramowanie: Oprogramowanie pozwalające na zarządzanie komputerem w sieci oraz umożliwiające min. na: automatyczną rejestrację i informowanie o następujących parametrach: - temperatura procesora, - zdalne zablokowanie stacji dysków, portów szeregowych i równoległych - zdalną konfiguracje i uaktualnienia BIOS-u [Update BIOS] - zdalne wyłączanie komputera w sieci - zdalny restart komputera w sieci - realizowanie funkcji Wake On LAN - otrzymywanie informacji WMI [Windows Management Instrumentation] j) Ww. oprogramowanie musi być wyprodukowane przez producenta oferowanej jednostki centralnej komputera i być oznaczone jego logiem k) Gwarancja na cały zestaw z monitorem: - 3 lata na miejscu u klienta, - Czas reakcji serwisu - do końca następnego dnia roboczego, - Firma serwisująca musi posiadać ISO 9001:2000 na świadczenie usług serwisowych oraz posiadać autoryzacje producenta komputera - dokumenty potwierdzające załączyć do oferty, - Oświadczenie producenta komputera, że w przypadku nie wywiązywania się z obowiązków gwarancyjnych oferenta lub firmy serwisującej, przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem. 5) Data wysłania ogłoszenia: 10.03.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.