Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-06-06
Karwica: Remont kondygnacji parteru i piwnicy budynku Muzeum K. I. Gałczyńskiego
w Praniu gm. Ruciane-Nida (ETAP I)
Numer ogłoszenia: 144696 - 2011; data zamieszczenia: 06.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum K. I. Gałczyńskiego , Pranie 1, 12-220 Karwica, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-87 425 62 48, faks 0-87 425 62 48.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lesniczowkapranie.art.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont kondygnacji parteru i piwnicy budynku Muzeum K. I. Gałczyńskiego w Praniu gm. Ruciane-Nida (ETAP I).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont kondygnacji parteru i piwnicy budynku Muzeum K. I. Gałczyńskiego w Praniu gm. Ruciane-Nida (ETAP I). Szczegółowy zakres prac: PRACE ROZBIÓRKOWE : 1) rozebranie warstw posadzek pomieszczeń: kasy (podłoga z desek), hallu wejściowego (podłoga z terrakoty) i pomieszczeń muzealnych (podłoga z desek), 2) rozebranie boazerii ściennej w hallu wejściowym oraz demontaż kraty drewnianej oddzielającej parter od poddasza, 3) rozebranie glazury i terrakoty w łazience, 4) wybranie ziemi 30 cm w części nie podpiwniczonej przyziemia, 5) demontaż drzwi wejściowych (wejście główne) wraz z naświetlem, 6) rozebranie wszystkich listew przypodłogowych w parterze: pomieszczeń muzealnych, pom. kasy i hallu wejściowego, 7) rozebranie ścianki działowej gr. 12 cm w łazience PRACE BUDOWLANE: 1) Wymiana drzwi wejściowych zewnętrznych (wejście główne do budynku). Zamontowanie nowych drzwi zgodnie z rysunkiem szczegółowym. Wymiary drzwi 95 x 235cm. Drzwi łącznie z naświetlem. 2) uszczelnienie i renowacja wszystkich okien w parterze, szt. 8 okien 01 o wymiarach 112 x 168 cm i 1 szt. okna 02 o wymiarach 141 x 168 cm. Wymiana okuć, zamków i innych asortymentów okiennych 50%. Likwidacja warstw lakieru, czyszczenie, uzupełnienie ubytków i lakierowanie BONDEKSEM w kolorze jasnego dębu. 3) wymiana parapetów drewnianych wewnętrznych na nowe drewniane dębowe gr. 3 cm o wymiarach jak okna i szerokości 35cm. Lakierowanie parapetów jak stolarki okiennej. 4) wykonanie nowej podłogi w pomieszczeniu kasy, hallu głównego z płytek ceramicznych. Powierzchnia podłogi wynosi 19,80 m2. 5) wykonanie nowych warstw posadzki w pom. kasy, hallu i łazienki. Ułożenie izolacji poziomej z folii PE, ułożenie styroduru 5cm, wykonanie warstwy szlachty cementowej 5cm i podłoga z płytek ceramicznych. 6) wykonanie podłogi w łazience z terrakoty i obłożenie ścian łazienki glazurą do wysokości 2,0m. Warstwy posadzki jak w pomieszczeniu kasy. 7) renowacja drzwi wewnętrznych - szt.2 - zdjęcie wszystkich warstw farby, - oczyszczenie i uzupełnienie ubytków, - pomalowanie lakierem BONDEX w kolorze jasnego dębu. Wymiana klamek i zamków we wszystkich drzwiach wewnętrznych. 8) odnowienie ościeży drzwiowych: Ościeża szerokości 2x12 cm + 35 cm szt.7. Zdarcie starej farby olejnej białej, oszlifowanie, uzupełnienie ubytków i pomalowanie BONDEKSEM w kolorze stolarki okiennej. 9) przetarcie tynków, uzupełnienie ubytków, pomalowanie farbą emulsyjną w kolorze białym. 10) wymiana desek stropowych 20% i wykonanie tynku na trzcinie w miejscu wymienionych desek stropowych. 11) wykonanie nowych warstw podłóg i posadzek na całym parterze w pomieszczeniach muzealnych: - wylanie betonu w części nie podpiwniczonej B-10 grubości 10 cm, - ułożenie izolacji poziomej z dwóch warstw papy asfaltowej na lepiku asfaltowym, - ułożenie legarów 8 x 10 cm w rozstawie co 60 cm, - ułożenie styroduru gr. 10cm pomiędzy legarami, - ułożenie desek dębowych szerokości 20 cm i grubości 32mm na podkładkach filcowych gr. 0,5 cm, - cyklinowanie i lakierowanie desek podłogowych, - podłogi na stropie nad piwnicą ocieplone styrodurem grubości 5 cm. 12) wymiana progów we wszystkich otworach drzwiowych szt.8 na nowe dębowe, ułożone na poziomie podłogi (bez różnicy wysokości) 13) wyposażenie nowej łazienki (dla niepełnosprawnych): - umywalka 50x70cm - sedes 40x60cm 14) wykonanie drzwi wewnętrznych drewnianych przy schodach na poddasze (w miejscu obecnej kraty drewnianej). Drzwi D2 o wym. 90x190cm szt.1 - lewe. 15) wykonanie wentylacji wszystkich pomieszczeń parteru typu Z szt.8. Zamocowanie kratek wewnętrznych i ozdobnych zewnętrznych (na elewacji) 16) wymiana całej instalacji elektrycznej według projektu branżowego 17) wymiana zewnętrznej skrzynki elektrycznej według projektu branżowego 18) przebudowa instalacji wod-kan związana z modernizowaną łazienką Przedmiot zamówienia stanowiący ETAP I zadania został szczegółowo opisany w projekcie budowlano-wykonawczym branży budowlanej i elektrycznej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz w przedmiarach robót, które stanowią załącznik do SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.26.90 - Remont starych budynków .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w kwocie 2.700zł (dwa tysiące zł 00/100)
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca winien wykazać, że w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał remont, co najmniej jednego budynku, o wartości nie mniejszej niż 90.000zł brutto
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca winien wykazać, że dysponuje odpowiednim pod względem kwalifikacji potencjałem kadrowym zdolnym do realizacji zamówienia, w tym jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi. W odniesieniu do obywateli państw członkowskich Unii Europejskiej, w rozumieniu art. 4a ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001r. Nr 5, poz. 42 z późn. zm.), uprawnienia budowlane oznaczają również odpowiednie, równoważne kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie równoznacznej wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, odpowiadające swoim zakresem uprawnieniom budowlanym, o których mowa w ustawie Prawo budowlane. W odniesieniu do obywateli państw członkowskich zastosowanie będzie też miała ustawa z dnia 18 marca 2008r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. nr 63 poz. 394)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) oferta przetargowa [załącznik nr 1 do SIWZ] wraz z kosztorysem ofertowym (uproszczonym), b) w przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, do oferty należy załączyć dokument (np. odpowiednią umowę) ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. c) w przypadku podpisania oferty i innych dokumentów przez osobę/-y, które nie są wymienione w odpisie z właściwego rejestru do oferty należy załączyć dokument potwierdzający prawo do reprezentowania podmiotu przez osobę/-y podpisujące ofertę. d) propozycję podzlecenia robót podwykonawcy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w zakresie: 1) terminu realizacji przedmiotu zamówienia, który może ulec przedłużeniu w następujących sytuacjach: - w przypadku braków i wad dokumentacji projektowej lub innych dokumentów budowy, - wykopalisk lub innych przeszkód uniemożliwiających prowadzenie robót, za które nie odpowiada Wykonawca, - w przypadku zmiany w dokumentacji projektowej o czas niezbędny dla dostosowania się Wykonawcy do takiej zmiany, - w przypadku działań losowych, niezależnych od woli człowieka i wynikłych ze względu na okoliczności, jakich nie można przewidzieć na etapie podpisania umowy. 2) inne zmiany: - jeżeli nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, - możliwa jest zmiana co do kluczowego personelu wykonawcy i zamawiającego, po uprzednim skutecznym pisemnym zawiadomieniu drugiej ze stron, - dopuszczalne są zmiany umowy polegające na zmianie jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu robót lub zmiana technologii, - możliwa jest zmiana umowy w zakresie podwykonawstwa, za uprzednią zgodą Zamawiającego: możliwe jest powierzenie podwykonawcom innej części robót niż wskazana w ofercie wykonawcy, a także możliwa zmiana podwykonawcy na etapie realizacji robót, o ile nie sprzeciwia się to postanowieniom SIWZ, - możliwa jest zmiana w przypadku konieczności wykonania robót zamiennych i dodatkowych lub rezygnacji z części robót jeżeli będzie to niezbędne dla prawidłowej realizacji przedmiotu umowy, 3) Warunki dokonywania zmian: - inicjowanie zmian na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego, - uzasadnienie zmiany prawidłową realizacją przedmiotu umowy, - forma pisemna pod rygorem nieważności w formie aneksu do umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lesniczowkapranie.art.pl i www.bip.powiat.pisz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum K. I. Gałczyńskiego w Praniu, 12-220 Ruciane-Nida.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.06.2011 godzina 10:00, miejsce: Muzeum K. I. Gałczyńskiego w Praniu, 12-220 Ruciane-Nida.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "REMONT POMIESZCZEŃ BIUROWYCH WRAZ Z WYKONANIEM ZADASZONEJ WIATY NA STADIONIE PIŁKAKRSKIM PRZY ULICY OLIMPIJSKIEJ W GORZOWIE WLKP."
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" wraz z budową placu zabaw w Miastkowie Kościelnym przy ul. Szkolnej
- SVA/4620-208/2025: Termomodernizacja budynku nr 19 na terenie kompl. wojsk. w Komprachcicach
- Remont tarasu i izolacji dachu wraz z obróbkami blacharskimi i orynnowaniem wraz z dokumentacją techniczną w budynku przy ul. Mokotowskiej 15 w Warszawie w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- SVA/4620-216/2025: Termomodernizacja bud. nr 156 na terenie kompl. wojsk. przy ul. Okólnej, 87-100 Toruń.
- Remont dachu zabytkowego budynku Szkoły Podstawowej w Masłowie (Gmina Trzebnica)
więcej: Remont starych budynków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.