Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-02-26
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Skarżysko-Kamienna: utrzymanie zieleni miejskiej na terenie miasta Skarżyska - Kamiennej w 2007 r. Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Urząd Miasta, do kontaktów: Edyta Zawidczak, ul. Sikorskiego 18, 26-110 Skarżysko-Kamienna, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2520108, fax 041 2520200, e-mail: edyta@um.skarzysko.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.skarzysko.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: utrzymanie zieleni miejskiej na terenie miasta Skarżyska - Kamiennej w 2007 r. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 16. Główne miejsce świadczenia usług: Skarżysko - Kamienna miasto zostało podzielone na IV strefy. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest letnie utrzymanie zieleni miejskiej w czterech strefach, których zakres, lokalizację i powierzchnie (m kw.) przeznaczone do letniego utrzymania określa wykaz terenów zieleni miejskiej dla każdej ze stref. Szczegółowy opis prac do wykonania w ramach przedmiotu zamówienia, jak również wykaz zakładanej częstotliwości ich wykonania - w załączeniu do SIWZ. Warunki realizacji zamówienia określone zostały w projekcie umowy. Rozliczenie prowadzone będzie w PLN. Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany jest odwozić odpady w wyznaczone do tego miejsce tj. zgodne z przepisami Ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. - Prawo Ochrony Środowiska (Dz. U. Nr 62 poz. 627 z późniejszymi zmianami), Ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. Nr 62, poz. 628)i Ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. Nr 132, poz. 622 z późniejszymi zmianami) oraz poniesie opłaty za korzystanie ze środowiska - Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 9.10.2001r. (Dz. U. Nr 130, poz. 1453). W trakcie realizacji umowy, Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia na żądanie Zamawiającego dokumentu potwierdzającego przyjęcie odpadów na miejsce zgodne z Ustawą o odpadach. Prace związane z letnim utrzymaniem zieleni miejskiej zostały podzielone na VI Grup. - szczegółowy ich opis zawiera załącznik pn. "Opis prac do wykonania w ramach utrzymania i konserwacji zieleni miejskiej 2007". W ramach letniego utrzymania zieleni miejskiej wykonawca zobowiązany będzie m.in. do: - bieżącego (codziennego) sprzątania terenów całej strefy - sprzątania terenów z różnego typu nieczystości tj. papierów, folii, butelek, niedopałków papierosów, itp .. ich załadunek i wywóz - czyszczenie żywopłotów przynależnych do danej strefy z liści tj. wygrabianie, załadunek i wywóz liści - odcinanie gałęzi, konarów ograniczających widoczność znaków drogowych oraz innych elementów bezpieczeństwa ruchu (widoczność na skrzyżowaniach) - pozimowe wygrabianie trawników z liści i innych zanieczyszczeń wraz z ich odwozem - wygrabianie trawników na bieżąco w okresie obowiązywania umowy i odwóz zanieczyszczeń - zobowiązany jest także w ramach utrzymania bieżącego do pielenia, podlewania kwietników i gazonów znajdujących się w danej strefie, a w okresie jesiennym do ich likwidacji poprzez wyrywanie kwiatów, przekopanie i wyrównanie ziemi, zebrania i wywiezienia zanieczyszczeń - usuwania zagrożeń wynikających ze zniszczeń drzewostanu (między innymi usuwanie nadłamanych gałęzi drzew, wiatrołomów) przez zjawiska atmosferyczne (tj. wiatry, burze itp) w terminie 24 godzin od stwierdzenia lub powiadomienia o zaistniałej sytuacji. W każdym przypadku gdzie w wyniku prowadzonych robót występują odpady należy podać sposób ich utylizacji. Zakres robót oraz częstotliwość ich realizacji dostosowana będzie do posiadanych środków finansowych i warunków wegetacji roślin. Przedmiot zamówienia został podzielony na cztery zadania tj.: 1. Zadanie Nr 1 "Letnie utrzymanie zieleni miejskiej w roku 2007 - Strefa I " 2. Zadanie Nr 2 "Letnie utrzymanie zieleni miejskiej w roku 2007 - Strefa II" 3. Zadanie Nr 3 "Letnie utrzymanie zieleni miejskiej w roku 2007 - Strefa III" 4. Zadanie Nr 4 "Letnie utrzymanie zieleni miejskiej w roku 2007 - Strefa IV" Zamawiający dopuszcza złożenie ofert przez jednego Wykonawcę maksymalnie na dwa zadania. Wykonawca ponosi skutki prawne za ewentualne szkody osób trzecich spowodowane wykonywaniem przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 zadania opisane w załączniku B do niniejszego ogłoszenia. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie dotyczy. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych Kod CPV wg słownika 2008: 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak (maksymalnie na dwa zadania). 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Powyżej 60 000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 02.04.2007; lub data zakończenia: 30.11.2007
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Nie dotyczy. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, 2. spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, 3. dysponują potencjałem technicznym umożliwiającym wykonanie przedmiotowego zamówienia tj. dysponują co najmniej jednym ciągnikiem lub jednym samochodem z przeznaczeniem do wywożenia nieczystości powstałych podczas prowadzenia prac oraz co najmniej dwoma kosiarkami mechanicznymi. Uwaga: ww. wymagania sprzętowe dotyczą jednego zadania /jednej strefy/. W przypadku złożenia oferty przez Wykonawcę na dwa zadania musi on wykazać się dysponowaniem co najmniej dwoma ciągnikami lub dwoma samochodami z przeznaczeniem do wywożenia nieczystości powstałych podczas prowadzenia prac oraz co najmniej czterema kosiarkami mechanicznymi. 4. wykonywali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie usługi polegające na wykonywaniu prac porządkowych lub prowadzeniu letniego utrzymania zieleni miejskiej trwającej w sposób ciągły przez co najmniej 5 miesięcy o wartości nie niższej niż 50.000,00 zł. brutto oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że usługa te zostały wykonane należycie (np. referencje). Wykonawca winien wykazać się wykonaniem co najmniej jednej ww. usługi. 5. podejmą działania interwencyjne w czasie nie dłuższym niż 2 godziny od zgłoszenia przez Zamawiającego terenu do uporządkowania. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (art. 23 ust. 1 ustawy Pzp). Za podmioty występujące wspólnie uważa się również spółki cywilne oraz konsorcja. W tym przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika (art. 23 ust. 2 ustawy Pzp). Wykonawcy występujący wspólnie każdy oddzielnie, nie mogą podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp, a także muszą spełniać wymogi, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp. Uwaga: W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik wraz z ofertą wykonania należy złożyć pełnomocnictwo określające jego zakres. (Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kserokopia poświadczona przez notariusza zgodnie z art. 98 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. Prawo o notariacie (Dz.U. z 2002 r. Nr 42 , poz. 369 z późn. zm.). Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełnienia ww. warunków na podstawie dokumentów ,,oświadczeń i wykazów złożonych wraz z ofertą wykonania wg kryteriów "spełnia" lub "nie spełnia". Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wraz z ofertą wykonania (wypełniony zał. Nr 2/1; 2/2; 2/3; 2/4 / druk oferty /)Wykonawca składa: a. oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - wypełniony druk oświadczenia zał. nr10 lub oświadczenie Wykonawcy sporządzone wg ww. wzoru. Wymagana forma dokumentu - oryginał. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie ww. oświadczenie musi być złożone przez każdego Wykonawcę. b. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kserokopia poświadczona "za zgodność z oryginałem" przez Wykonawcę. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. c. oświadczenie Wykonawcy z art. 36 ust. 4 Pzp. wg wzoru określonego w załączniku Nr 11 do SIWZ. Wymagana forma dokumentu - oryginał. d. wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie / w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług/ polegających na wykonywaniu prac porządkowych lub prowadzeniu letniego utrzymania zieleni miejskiej trwających w sposób ciągły przez co najmniej 5 miesięcy o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł - wg wzoru określonego w załączniku Nr 6 do SIWZ - z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów, że usługi zostały wykonane należycie. Wykonawca musi wykazać się wykonaniem co najmniej jednej ww. usługi. Wymagana forma dokumentów: - Wykaz wykonanych lub wykonywanych usług - oryginał. Dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie - oryginał lub kserokopia poświadczona "za zgodność z oryginałem" przez Wykonawcę. e. wykaz /wg Załącznika nr 7/ będącego w dyspozycji Wykonawcy potencjału technicznego umożliwiającego wykonanie przedmiotowego zamówienia tj. dysponowanie co najmniej jednym ciągnikiem lub jednym samochodem z przeznaczeniem do wywożenia nieczystości powstałych podczas prowadzenia prac oraz co najmniej dwoma kosiarkami mechanicznymi. Uwaga: ww. wymagania sprzętowe dotyczą jednego zadania / jednej strefy/. W przypadku złożenia oferty przez Wykonawcę na dwa zadania musi on wykazać się dysponowaniem co najmniej dwoma ciągnikami lub dwoma samochodami z przeznaczeniem do wywożenia nieczystości powstałych podczas prowadzenia prac oraz co najmniej czterema kosiarkami mechanicznymi. Wymagana forma wykazu - oryginał.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umskarzysko.bip.doc.pl. Na wniosek wykonawcy zgodnie z art. 42 ustawy Pzp. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.03.2007 godzina 09:45. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 09.03.2007, godzina 10:00, siedziba zamawiającego tj. Urząd Miasta ul. Sikorskiego 18; 26-110 Skarżysko-Kamienna, sala nr 5.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 20.02.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: 1. Zadanie Nr 1 "Letnie utrzymanie zieleni miejskiej w roku 2007 - Strefa I ". 1) Krótki opis: ZAWARTY W SEKCJI II.1.5) - POWIERZCHNIA DO UTRZYMANIA 94.308 M KW. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Poniżej 60 000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 02.04.2007; Zakończenie: 30.11.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Zadanie Nr 2 "Letnie utrzymanie zieleni miejskiej w roku 2007 - Strefa II". 1) Krótki opis: ZAWARTY W SEKCJI II.1.5) - POWIERZCHNIA DO UTRZYMANIA 75.737 M KW. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Poniżej 60 000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 02.04.2007; Zakończenie: 30.11.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Zadanie Nr 3 "Letnie utrzymanie zieleni miejskiej w roku 2007 - Strefa III". 1) Krótki opis: ZAWARTY W SEKCJI II.1.5) - POWIERZCHNIA DO UTRZYMANIA 25.680 M KW. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Poniżej 60 000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 02.04.2007; Zakończenie: 30.11.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: Zadanie Nr 4 "Letnie utrzymanie zieleni miejskiej w roku 2007 - Strefa IV" . 1) Krótki opis: ZAWARTY W SEKCJI II.1.5) - POWIERZCHNIA DO UTRZYMANIA 59.262 M KW. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Poniżej 6 000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 02.04.2007; Zakończenie: 30.11.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z SKARŻYSKA-KAMIENNEJ
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rewitalizacja terenów zielonych w miejscowości Dziemiany i Raduń
- "Wykonawstwo zastępcze - wykonanie nasadzeń drzew wraz z 3-letnią pielęgnacją w ramach zadania budowa obwodnicy Wałcza w ciągu S10
- Park miejski przy ul. Świerkowej w Suwałkach
- Roboty budowlane na terenie działania ZZ Przemyśl V
- Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych i nasadzeń zieleni wraz z roczną pielęgnacją nasadzeń w ramach zadania budżetu obywatelskiego edycji XI pn.: "Wytchnienie przy Nullo", dla ZZM.
- Adaptacja miasta Dębica do zmian klimatu - Utworzenie parku kieszonkowego przy ul. Rzeszowskiej i ul. Tadeusza Kościuszki w Dębicy
więcej: Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.