eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MikołówOpracowanie projektu zmiany fragmentu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenu położonego przy ul. Piaskowej w Borowej Wsi w obrębie działek 464b/18 i 467/21 w skali 1:1000 dla terenu określonego uchwałą Rady Miejskiej Mikołowa Nr XXVI

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-30

Mikołów: Opracowanie projektu zmiany fragmentu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenu położonego przy ul. Piaskowej w Borowej Wsi w obrębie działek 464b/18 i 467/21 w skali 1:1000 dla terenu określonego uchwałą Rady Miejskiej Mikołowa Nr XXVIII/417/2004 z dnia 30.11.2004r. Obszar opracowania 1,5 ha.
Numer ogłoszenia: 144297 - 2008; data zamieszczenia: 30.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Mikołów, ul. Rynek 16, 43-190 Mikołów, woj. śląskie, tel. 032 3248500, fax 032 3248400.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www. bip. mikolow. um. gov. pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektu zmiany fragmentu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenu położonego przy ul. Piaskowej w Borowej Wsi w obrębie działek 464b/18 i 467/21 w skali 1:1000 dla terenu określonego uchwałą Rady Miejskiej Mikołowa Nr XXVIII/417/2004 z dnia 30.11.2004r. Obszar opracowania 1,5 ha..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie projektu zmiany fragmentu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenu położonego przy ul. Piaskowej w Borowej Wsi w obrębie działek 464b/18 i 467/21 w skali 1:1000 dla terenu określonego uchwałą Rady Miejskiej Mikołowa Nr XXVIII/417/2004 z dnia 30.11.2004r. Obszar opracowania 1,5 ha. Dokumentacja prac planistycznych ma być wykonana zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z 26.08.2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. Nr 164, poz. 1587), udokumentowaną zgodnie z § 12 cytowanego rozporządzenia. Zamawiającemu należy przekazać 4 egz. opracowania w wersji papierowej (tekst planu i rysunek planu) oraz załączniki graficzne w wersji elektronicznej w formacie jpg lub tif.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.25.10.00 - Usługi planowania przestrzennego Kod CPV wg słownika 2008: 71.41.00.00 - Usługi planowania przestrzennego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 cyt. ustawy. 2. Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia: a) wykonać w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie usługom odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia ( min. 3 plany zagospodarowania przestrzennego dla dowolnych terenów miejskich, w tym 1 dotyczącego wyłączenia gruntów leśnych z produkcji, i wartością ( min. 10 000,00 zł każdy ) usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. b) dysponować min. 1 osobą będącą członkiem Izby Urbanistów, o której mowa w art. 5 ust. 3 ustawy z 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. Nr 5 z 2001 r., z późn. zmianami). 3. Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. Zamawiający ocenia spełnianie warunków udziału w postępowaniu w oparciu o ofertę wykonawcy, która musi zawierać wszystkie oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełniane warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunku wymienionego w pkt. 1 wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2 W celu potwierdzenia spełniania warunku wymienionego w pkt. 2 siwz wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: a) wykaz usług w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadającym swoim rodzajem (min. 3 planów zagospodarowania przestrzennego dla dowolnych terenów miejskich, w tym 1 dotyczącego wyłączenia gruntów leśnych z produkcji), o wartości (min. 10 000,00 zł każdy ) usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego , że te usługi zostały wykonane należycie ( wg zał. Nr 3 do siwz); b) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych (wg zał. Nr 4 do siwz) - wymaga się dysponowania min. 1 osobą będącą członkiem Izby Urbanistów, o której mowa w art. 5 ust. 3 ustawy z 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. Nr 5 z 2001 r., z późn. zmianami); Do wykazu należy załączyć odpis zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby Urbanistów. 3. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wg zał. Nr 2 do siwz)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www. bip. mikolow. um. gov. pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Mikołów, Rynek 16, 43-190 Mikołów.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.07.2008 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta Mikołów, Rynek 16, pokój nr 1.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.