Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-06-04
Katowice: świadczenie usługi cateringowej w czasie Europejskich Targów Przedsiębiorczości, Pracy i Edukacji w dniu 18 czerwca 2010 r.
Numer ogłoszenia: 144291 - 2010; data zamieszczenia: 04.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy , ul. Kościuszki 30, 40-048 Katowice, woj. śląskie, tel. 0 32 757 33 61.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wup-katowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna samorządu województwa nie posiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usługi cateringowej w czasie Europejskich Targów Przedsiębiorczości, Pracy i Edukacji w dniu 18 czerwca 2010 r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi cateringowej dla 40 osób - gości i wystawców podczas Europejskich Targów Przedsiębiorczości, Pracy i Edukacji w Częstochowie w dniu 18.06.2010 r. Na usługę składać się będą: 1) Napoje gorące: - kawa rozpuszczalna podana w termosach, wraz z dodatkami - mleczko lub śmietanka, cukier (bez ograniczeń), - herbata podana w termosach, wraz z dodatkami - cytryna, cukier (bez ograniczeń), 2) Napoje zimne: - woda mineralna niegazowana (25 butelek plastikowych o pojemności 500 ml), - woda mineralna gazowana (20 butelek plastikowych o pojemności 500 ml), - soki - pomarańczowy (25 porcji x 200 ml), jabłkowy (25 porcji x 200 ml), z czarnej porzeczki (25 porcji x 200 ml), podawane w szklanych dzbankach, 3) Kanapki bankietowe na białym i ciemnym pieczywie: - z szynką i pomidorkiem (13 szt x 40 g), - z serem typu camembert i orzechem włoskim (13 szt x 40 g), - z twarożkiem, szczypiorkiem i orzechem włoskim (13 szt. x 40 g), - z łososiem i cytrynką (13 szt. x 40 g), - z jajkiem i kolorowym kawiorem (13 szt. x 40 g), - z salami i marynatami (13 szt. x 40 g), - z żółtym serem i oliwkami (13 szt. x 40 g); 4) Sałatki - 2 rodzaje: - sałatka grecka (30 porcji x 100 g), - sałatka hawajska z kurczakiem, ananasem, kukurydzą i majonezem (30 porcji x 100 g), 5) Świeże owoce podawane na paterach: - jabłka - 1 kg, - banany - 1 kg, - winogrona (zielone, czarne) - 1 kg, - pomarańcze - 1 kg, - mandarynki - 1 kg 6) Ciastka bankietowe: - mini ciastka francuskie z jabłkiem/ brzoskwinią (15 porcji x 65 g), - szarlotka (15 porcji x 65 g), - mini drożdżówka (15 porcji x 65 g), 7) Przekąski koktajlowe: - mini- quiche z brokułami i tuńczykiem (10 szt.), - babeczki z łososia wędzonego (10 szt), - ruloniki ze schabu z musem chrzanowym (10 szt), - jajka faszerowane z pieczarką (10 szt), - koreczki mini caprese (mozarella i pomidorki - 10 szt), - koreczki z serem żółtym i kabanosem (10 szt) 8) Ciepły posiłek (do podania w podgrzewaczach na godz. 12:00): - bogracz, strogonow lub równoważne danie firmowe (25 porcji x 200 ml), - pierogi mieszane - ruskie, z mięsem, z kapustą i grzybami (25 porcji x 200 g), - pieczywo mieszane (białe, ciemne - 25 porcji x 50 g), 9) Produkty do rozłożenia na stoiskach targowych: - 30 butelek (500 ml) wody mineralnej gazowanej, - 30 butelek (500 ml) wody mineralnej niegazowanej, - 60 kubeczków jednorazowych, - słone paluszki (30 opakowań po min. 70g). Catering powinien zostać dostarczony do miejsca odbywania Targów - VII Liceum Ogólnokształcące im. Mikołaja Kopernika w Częstochowie ul. Nowowiejskiego 18, do pomieszczeń szatni hali sportowej na godz. 9:00 natomiast ciepły posiłek na godzinę 12:00. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest zapewnić: - zastawę białą porcelanową, sztućce trwałe, - dekorację stołu - obrusy materiałowe jednokolorowe, dopasowane serwetki papierowe, - obsługę kelnerską przez cały czas trwania wydarzenia (w godz. 9:00 - 14:00). - transport..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.00.00 - Usługi dostarczania posiłków .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 18.06.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- wykażą się realizacją co najmniej trzech usług odpowiadających swoim rodzajem i zakresem przedmiotowi zamówienia w ciągu ostatnich 3 lat, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem dat ich wykonania i odbiorców. Należy załączyć dokumenty potwierdzające, że te usługi zostały wykonane należycie - np. referencje; Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku - Wykonawca przedstawi wykaz wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie zrealizowanego zamówienia, a Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku wg formuły spełnia nie spełnia. Nie spełnienie wyżej wymienionych warunków, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- wykonawca w zakładzie posiada wydzieloną kuchnię, zmywalnię naczyń stołowych, magazyny oraz pomieszczenie socjalne. Ponadto zapewnia stały dopływ bieżącej ciepłej i zimnej wody do punktów wodnych a także wyposaża zakład w sprawne urządzenia chłodnicze. Wykonawca dysponuje również środkiem transportu wykorzystywanym do przewozu żywności, spełniającym warunki higieniczno-sanitarne. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku Wykonawca przedstawi oświadczenie - załącznik Nr 6 do SIWZ , a Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wg formuły: spełnia nie spełnia. Nie spełnienie wyżej wymienionych warunków, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Wykonawca posiada aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku Wykonawca przedłoży poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię opłaconej polisy, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, ważny co najmniej do 30 czerwca 2010 roku. Wykonawca przedstawi poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię polisy , a Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wg formuły: spełnia nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pełnomocnictwo, w sytuacjach, w których uprawnienie do występowania w imieniu Wykonawcy nie wynika z przedłożonego dokumentu wyszczególnionego w punkcie III.4.1.2). W przypadku złożenia kserokopii pełnomocnictwo musi być potwierdzone za zgodność z oryginałem.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://wup.katowice.ibip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach, ul. Kościuszki 30 , pok. 304-305 , III piętro..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.06.2010 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach, ul. Kościuszki 30 , pok. 352 - Kancelaria Urzędu, III piętro..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Grant Eures.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Dostawa samochodu osobowego do Izby Administracji Skarbowej w Katowicach
- "Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania i utrzymania czystości wewnątrz i na zewnątrz budynku dla Powiatowego Urzędu Pracy w Katowicach, w okresie od dnia 01.01.2026 r. do dnia 31.12.2026 r."
- Zakup trzech ( 3 sztuki) samochodów typu SUV lub crossover
- Zakup i dostawa mikrofonogłośników do radiotelefonów noszonych TETRA
- DOSTAWA WYROBÓW MEDYCZNYCH JEDNORAZOWEGO UŻYTKU
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Szkoły policji w Katowicach
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przygotowanie i dowóz posiłków dla uczestników ośrodków wsparcia dla seniorów w Ustrzykach Dolnych w okresie od stycznia do czerwca 2026 r.
- Świadczenie usług cateringowych podczas konferencji o tematyce roli pacjentów i organizacji pacjenckich w kontekście prowadzenia badań klinicznych (...) TP-190/25/KT
- Świadczenie kompleksowych usług żywienia polegających na przygotowaniu oraz dostarczaniu gotowych do spożycia posiłków dla uczestników Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Szczecinie.
- Przygotowanie i dostarczanie posiłków dla dzieci i młodzieży uczęszczających do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Sulęcinie w roku kalendarzowym 2026
- Przygotowanie i dowóz posiłków
- Przygotowanie i dostarczenie posiłków dla wychowanków internatu w Zespole Szkół im. Wł. Orkana w Marcinkowicach
więcej: Usługi dostarczania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





