Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-30
Wągrowiec: Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Żelicach gmina Wągrowiec, powiat wągrowiecki, województwo wielkopolskie, obejmującą :
roboty remontowe budynku socjalno-gospodarczego oraz zakup i montaż agregatu prądotwórczego.
Numer ogłoszenia: 144197 - 2008; data zamieszczenia: 30.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, ul. Janowiecka 98, 62-100 Wągrowiec, woj. wielkopolskie, tel. 067 2621462, fax 067 2621462.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gzgkim.wagrowiec.wlkp.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: zakład budżetowy-pobór,oczyszczanie i rozprowadzanie wody oraz admin.komunalnych budynków.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Żelicach gmina Wągrowiec, powiat wągrowiecki, województwo wielkopolskie, obejmującą : roboty remontowe budynku socjalno-gospodarczego oraz zakup i montaż agregatu prądotwórczego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje: modernizację stacji uzdatniania wody-remont pomieszczeń socjalnych hydroforni polegający na:pokryciu dachu budynku socjalnego blachą falistą z częściową wymianą konstrukcji dachowej,wykonaniu obróbek blacharskich,założeniu rynien i rur spustowych z polietylenu,wymianie stolarki okiennej na stolarkę z PCV,wymianie drzwi wejściowych zewnętrznych,ociepleniu zewnętrznym budynku z wykonaniem elewacji włącznie, obniżeniu sufitu na wys. 2,50 m z zastosowaniem płyt gipsowo- kartonowych na ruszcie metalowym,wyłożeniu ścian wewnętrznych pomieszczeń płytami kartonowo gipsowymi wraz z malowaniem farbą emulsyjną,wyłożenie posadzki płytkami ceramicznymi.Zakup i montaż agregatu prądotwórczego.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Kod CPV wg słownika 2008: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Oryginalny kod CPV: 45.26.27.00 - Przebudowa budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.27.00 - Przebudowa budynków Oryginalny kod CPV: 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych Oryginalny kod CPV: 31.12.10.00 - Zestawy prądnicowe Kod CPV wg słownika 2008: 31.12.10.00 - Zestawy prądnicowe Oryginalny kod CPV: 50.91.10.00 - Usługi instalowania sprzętu elektrycznego Kod CPV wg słownika 2008: 51.11.00.00 - Usługi instalowania sprzętu elektrycznego Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: wymagane wadium 7 000,00 zł termin wniesienia wadium 22.07.2008 r. do godz.9,00.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 1. Posiadają uprawnienia do prowadzenia działalności odpowiadającej przedmiotowi zamówienia. 2. Posiadają uprawnienia do wykonywania czynności objętych zamówieniem a mianowicie: zapewnią nadzór nad prowadzonymi robotami w postaci: kierownika budowy posiadającego uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (w zakresie objętym zamówieniem ). Podstawę do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie stanowi wpis, w drodze decyzji Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego do centralnego rejestru o którym mowa w art. 88a ust. 1 pkt 3 lit. a Prawa budowlanego, jeśli uprawnienia zostały wydane po 15.02.1995r, oraz - zgodnie z odrębnymi przepisami - wpis na listę członków właściwej okręgowej izby budownictwa , potwierdzony zaświadczeniem wydanym przez tę izbę, z określonym w nim terminem ważności. 3. Dysponują sprzętem technicznym potrzebnym do wykonania zamówienia: 4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia : - posiadają na realizację przedmiotowego zamówienia środki finansowe lub zdolność kredytową, - posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w ramach prowadzonej działalności gospodarczej. 5. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków poprzez stwierdzenie: SPEŁNIA / NIE SPEŁNIA.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wymagane dokumenty w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego: 1.1. Dowód wniesienia wadium. 1.2. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg załącznika nr 2 do SIWZ. 1.3. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg załącznika nr 3 do SIWZ 1.4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.5. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.6. Wykaz osób - kadry kierownictwa budowy , które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia - wg załącznika nr 4 do SIWZ. Do wykazu należy dołączyć uprawnienia budowlane w odpowiedniej specjalności oraz aktualne zaświadczenie o wpisie do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa kierownika budowy oraz wpis do rejestru Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego (o ile jest wymagany). 1.7. Wykaz części zamówienia, które zostaną powierzone podwykonawcom. wg załącznika nr 5 do SIWZ. 1.8. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; 1.9 Dodatkowo: Kosztorys ofertowy (uproszczony lub szczegółowy) wraz ze zbiorczym zestawieniem kosztów. 2. Wyżej wymienione dokumenty powinny być załączone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy. Uznaje się, że pełnomocnictwo do podpisania ofert obejmuje również pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów załączonych do oferty. 3. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniami na język polski, poświadczone przez wykonawcę. 4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej - w/w dokumenty składa zgodnie z zasadami określonymi w § 2 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakie może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane(Dz.U. z dnia 24.05.2006r. Nr 87 poz.605) 5. Udział w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 5.1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia powinni załączyć do oferty: - wykaz podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie, - pełnomocnictwo udzielone jednemu z partnerów do reprezentacji podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie, 5.2. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi złożyć dokumenty, o których mowa w rozdziale VI. p 1.2, 1.3, 1.4, 1.5.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gzgkim.wagrowiec.wlkp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej ul.Janowiecka 98 62-100 Wągrowiec,pokój nr 27 lub na żądanie Wykonawcy przesyłką pocztową.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.07.2008 godzina 09:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego pokój nr 21, GZGKiM ul. Janowiecka 98, 62-100 Wągrowiec.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WĄGROWCA
- ,,Przebudowa drogi gminnej Wiatrowo - Wiatrowo-Las"
- Zakup i dostawa leków
- Zakup i dostawa materiałów opatrunkowych, środków ochrony osobistej oraz materiałów medycznych jednorazowego użytku
- Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych na terenie powiatu wągrowieckiego
więcej: przetargi w Wągrowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja obiektów oświatowych na terenie Gminy Górno
- Poprawa dostępności dla osób starszych i osób z niepełnosprawnościami w budynku Centrum Kultury "Karolinka"
- Przebudowa drogi w miejscowości Oleśnica - Wilków - Fułki
- Wykonanie robót budowlanych obejmujących dostosowanie pomieszczeń dla potrzeb utworzenia Centrum Badania Metabolizmu Człowieka i Profilaktyki Chorób Metabolicznych w formule zaprojektuj i wybuduj
- Rozbudowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Zduny, Jackowice wraz z budową pompowni ścieków sanitarnych, gmina Zduny.
- Remont pomieszczenia higieniczno-sanitarnego w Domu Pomocy Społecznej "Dom Kombatanta" w Szczecinie przy ul. Kruczej 17 - dostosowanie do potrzeb osób niepełnosprawnych
więcej: Zestawy prądnicowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.