eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Dostawa mikroskopu odwróconego z kamerą cyfrową, oprogramowaniem i mikroskopu stereoskopowego dla potrzeb Katedry Rozrodu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z podziałem na dwie części - sprawa RAP.272.59.2012

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-05-08

Wrocław: Dostawa mikroskopu odwróconego z kamerą cyfrową, oprogramowaniem i mikroskopu stereoskopowego dla potrzeb Katedry Rozrodu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z podziałem na dwie części - sprawa RAP.272.59.2012
Numer ogłoszenia: 144194 - 2012; data zamieszczenia: 08.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu , ul. C.K. Norwida 25/27, 50-375 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3283576, 3205496, faks 071 3283576.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.up.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mikroskopu odwróconego z kamerą cyfrową, oprogramowaniem i mikroskopu stereoskopowego dla potrzeb Katedry Rozrodu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z podziałem na dwie części - sprawa RAP.272.59.2012.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa mikroskopu odwróconego z kamerą cyfrową, oprogramowaniem i mikroskopu stereoskopowego dla potrzeb Katedry Rozrodu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z podziałem na dwie części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 i 3a do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.51.00.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 56.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dzialalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania szczególnych upawnien. Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli: a) W zakresie pkt 1.2- posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca wykaże wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 dostawy polegającej na dostawie sprzętu optycznego oraz załączy dokument, potwierdzający, że dostawy zostały wykonane należycie: 1) w przypadku części 1 Wykonawca obowiązany jest wykazać wykonanie dostawy sprzętu optycznego o wartości nie mniejszej niż 25.000 zł, 2) w przypadku części 2 Wykonawca obowiązany jest wykazać wykonanie dostawy sprzętu optycznego o wartości nie mniejszej niż 3.000 zł, Jeżeli załączony wykaz wykonanych dostaw będzie potwierdzać wartość tych dostaw w walucie innej niż PLN, Wykonawca powinien dokonać przeliczenia na PLN według średniego kursu NBP z dnia, w którym ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych. W przypadku gdy w przedstawionym wykazie wskazane zostaną przez Wykonawcę wartości w walucie innej niż PLN, Zamawiający dokona przeliczenia na PLN według kursu średniego NBP z dnia, w którym ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie ustanawia warunków szczególnych w tym zakresie, nie dokonuje opisu oceny tego warunku. Wykonawca powinien złożyć stosowne oświadczenia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie ustanawia warunków szczególnych w tym zakresie, nie dokonuje opisu oceny tego warunku. Wykonawca powinien złożyć stosowne oświadczenia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie ustanawia warunków szczególnych w tym zakresie, nie dokonuje opisu oceny tego warunku. Wykonawca powinien złożyć stosowne oświadczenia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony i podpisany formularz ofertowy wg załącznika nr 1 do SIWZ. Ewentualne pełnomocnictwo. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca składa w ofercie: Wymagane parametry techniczne produktów - zawierający ich typ, nazwę, producenta oraz parametry techniczne, załącznik nr 3 do SIWZ dla części 1 i załącznik nr 3a do SIWZ dla części 2 Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Dokumenty te Wykonawcy, składający ofertę wspólnie, składają wspólnie. Pisemne zobowiązanie musi być złożone w ofercie w oryginale. W przypadku gdy Wykonawca dla potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu dotyczącego posiadania wiedzy i doświadczenia, o którym mowa w pkt Roz. IV ust. 2 lit. a SIWZ powołuje się na doświadczenie podmiotu trzeciego i przedstawia posiadane przez ten podmiot referencje, wymagany jest udział tego podmiotu w realizacji zamówienia (co do zasady jako podwykonawcy). W takim przypadku w ofercie należy przedstawić oświadczenie lub inny dokument tego podmiotu z którego wynika, że będzie on brał udział w realizacji zamówienia. Dokumenty te Wykonawcy, składający ofertę wspólnie, składają wspólnie. W przypadku, gdy Wykonawca w ofercie powołał się na doświadczenie podmiotu trzeciego przy wykazaniu spełnienia warunku doświadczenia i podmiot ten uczestniczy w realizacji zamówienia jako podwykonawca, niedopuszczalna jest zmiana tego podwykonawcy na etapie realizacji zamówienia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy, Zamawiający dopuszcza wprowadzenie istotnych zmian do umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy oraz określa warunki tych zmian poprzez dopuszczenie możliwości zmian umowy w formie pisemnego aneksu dotyczącego w szczególności: a) dopuszcza się przedłużenie terminu realizacji zamówienia w następujących sytuacjach: - z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy oraz w przypadku wystąpienia sił wyższych, - z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego związanych z udostępnieniem niezbędnych pomieszczeń, b) inne zmiany: - jeżeli nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, zmiana przepisów prawa podatkowego w tym stawki VAT, Ustawowa zmiana stawki podatku VAT: Wynagrodzenie należne Wykonawcy podlega automatycznej waloryzacji odpowiednio o kwotę podatku VAT wynikającą ze stawki tego podatku obowiązującej w chwili powstania obowiązku podatkowego. W takim przypadku wysokość wynagrodzenia należnego Wykonawcy ustalana jest każdorazowo z uwzględnieniem aktualnej stawki podatku VAT obowiązującej na dzień wystawienia faktury (powstania obowiązku podatkowego). W takiej sytuacji nie jest wymagane sporządzenie aneksu do umowy. c) warunki dokonywania zmian: - inicjowanie zmian na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego, - uzasadnienie zmiany prawidłową realizacją przedmiotu umowy, - forma pisemna pod rygorem nieważności w formie aneksu do umowy, chyba że umowa stanowi inaczej. 2. Zmiana umowy z naruszeniem ust. 1 podlega unieważnieniu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.up.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu, ul. C.K. Norwida 25/27, 50-375 Wrocław pok.32.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.05.2012 godzina 11:00, miejsce: Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu, ul. C.K. Norwida 25/27, 50-375 Wrocław pok.32.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wykonawca zgodnie z art. 38 ust. 1 ustawy PZP może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia wpłynął do zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia wpłynął po upływie terminu składania wniosku, o którym mowa powyżej, lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania. Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku, o którym mowa powyżej. Pytanie należy skierować na piśmie na adres: Biuro Zamówień Publicznych i Umów Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu, ul. Mikulicza-Radeckiego 6, 50-345 Wrocław z dopiskiem: Dostawa mikroskopu odwróconego z kamerą cyfrową, oprogramowaniem i mikroskopu stereoskopowego dla potrzeb Katedry Rozrodu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu, cześć RAP.272.59.2012 lub faxem na numer: (071) 320 53 86. Zamawiający przekaże Wykonawcy faxem odpowiedzi na zadane przez niego pytania, nie ujawniając ich źródła oraz zamieści je na stronie internetowej: www.up.wroc.pl (zakładka: przetargi). Wykonawcy mają obowiązek stałego śledzenia ww. strony internetowej Zamawiającego. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść SIWZ. Dokonana zmiana zostanie umieszczona na stronie internetowej zamawiającego www.up.wroc.pl (zakładka: przetargi) i jest wiążąca dla Wykonawców. BZPiU jest czynne od poniedziałku do piątku od 7:30-15.30. W przypadku, gdy Wykonawca otrzymał SIWZ w wersji papierowej, odpowiedzi na pytania oraz wszelkie informacje dotyczące zmiany treści SIWZ zostaną mu przesłane faxem i pocztą. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa: w rozdziale V pkt 9.4 SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, o których mowa w pkt. 11 lit. a SIWZ powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 11 lit. a SIWZ zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument taki powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Pozostałe dokumenty, o których mowa w rozdziale V pkt. 9 SIWZ Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa w formie i treści w nim określonej. Dokumenty mają być składane w formie oryginałów lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez pełnomocnego przedstawiciela Wykonawcy. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. W zakresie nieuregulowanym niniejszą Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia mają zastosowanie przepisy rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.2009r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich Zamawiający może żądać od Wykonawcy oraz form w jakich dokumenty te mogą być składane..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawa mikroskopu odwróconego z kamerą cyfrową, oprogramowaniem dla potrzeb Katedry Rozrodu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa mikroskopu odwróconego z kamerą cyfrową, oprogramowaniem dla potrzeb Katedry Rozrodu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.51.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Parametry Techniczne - 50

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawa mikroskopu stereoskopowego dla potrzeb Katedry Rozrodu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa mikroskopu stereoskopowego dla potrzeb Katedry Rozrodu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3a do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.51.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.