Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-05-12
Tuchów: Renowacja i konserwacja zabytkowego kościoła p.w. Nawiedzenia Najświętszej Maryi Panny w Tuchowie, zadanie 1 - Osuszenie zawilgoconych murów kościoła
Numer ogłoszenia: 144192 - 2009; data zamieszczenia: 12.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zgromadzenie Najświętszego Odkupiciela Dom Zakonny w Tuchowie , ul. Wysoka 1, 33-170 Tuchów, woj. małopolskie, tel. 0-14 632 72 06, faks 0-14 632 72 07.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.redemptor.pl/aktualnosci.php
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Kościelna osoba prawna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Renowacja i konserwacja zabytkowego kościoła p.w. Nawiedzenia Najświętszej Maryi Panny w Tuchowie, zadanie 1 - Osuszenie zawilgoconych murów kościoła.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Zamówieniem są roboty budowlano-montażowe obejmujące m.in. : - wykonanie przepony przeciwwilgociowej metodą iniekcji ciśnieniowej - odgrzybianie ścian - wykonanie tynków renowacyjnych - malowanie ścian farbą silikatową - okładziny ścian zewnętrznych z piaskowca 2.Zamówienie należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową którą dysponuje zamawiający opracowaną przez inż. Jana Marszałka. Prace prowadzone będą pod nadzorem konserwatorskim - Kościół p.w. Nawiedzenia Najświętszej Maryi Panny w Tuchowie jest wpisany do Rejestru Zabytków Województwa Małopolskiego - rej. zab. Ks.A-189=A-56(Tar). 3.Do specyfikacji załączono dokumentację projektową , specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót. Zamawiający nie ponosi żadnych dodatkowych kosztów wynikających z niepełnego zapoznania się przez wykonawcę z dokumentacją projektową. 4.Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia zakresu rzeczowego zadania planowanego do wykonania. Ponadto zastrzega sobie prawo podziału zadania na etapy i wydłużenia okresu ich realizacji stosownie do terminów uruchamiania zaplanowanych środków finansowych. Z tytułu ograniczenia zakresu umowy lub zmiany terminu wykonania, wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia odszkodowawcze względem zamawiającego.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.26.26.50 - Roboty w zakresie okładania 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1.Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 10.000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, wpłacone przelewem na rachunek bankowy zamawiającego , b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej , z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3.Wadium w formie pieniężnej musi wpłynąć na rachunek zamawiającego w Banku Ochrony Środowiska o/Tarnów nr 11 1540 1203 2053 4280 4187 0005 z dopiskiem: WADIUM W PRZETARGU NA OSUSZENIE ZAWILGOCONYCH MURÓW KOŚCIOŁA przed upływem terminu składania ofert. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego czyli uważane będzie za skutecznie wniesione jeżeli w dniu i w godzinie upływu terminu składania ofert wpłata znajdować się będzie na koncie Zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej, załącznikiem do oferty może być kopia lub kserokopia wpłaty wadium, poświadczona za zgodność z oryginałem. 4. Wadium wnoszone w formach określonych w punktach 2b - 2e należy złożyć w oryginale w ofercie. Z treści wadium powinno w sposób jednoznaczny wynikać zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do bezwarunkowego zaspokojenia zamawiającego w przypadku zaistnienia okoliczności określonych w art. 46 ust.4a i ust.5 ustawy. 5. Zamawiający zwróci lub zatrzyma wadium zgodnie z zasadami określonymi w art.46 ustawy. 6.Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 2, pkt. 2 i 3 ustawy, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez ZamawiającegoIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca nie jest wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i ust.2 ustawy. Ocena spełnienia warunku dokonywana będzie podstawie dokumentu, o którym mowa w pkt.2 Informacji o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu tj. oświadczenia wykonawcy oraz zawartości merytorycznej oferty. 2. Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Ocena spełnienia warunku dokonywana będzie podstawie dokumentów, o których mowa w pkt. 2, 3 Informacji o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu 3. Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. W tym spełnia minimalne warunki kwalifikacyjne: a) W okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: 1) wykonał co najmniej dwa zamówienia obejmujące prace konserwatorskie, prace restauratorskie lub roboty budowlane przy zabytku nieruchomym wpisanym do rejestru zabytków, 2) wykonał co najmniej dwa zamówienia obejmujące prace związane z wykonaniem w ścianach przepony przeciwwilgociowej metodą iniekcji ciśnieniowej Doświadczenie w realizacji prac opisanych w podpunkcie 2 na zabytku nieruchomym traktowane będzie także jako spełnienie warunku określonego w podpunkcie 1. Zakresy nie potwierdzone dokumentami, że roboty te zostały wykonane należycie nie będą brane pod uwagę przy ocenie spełniania warunków. b) dysponuje osobą z uprawnieniami do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie , kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz co najmniej dwuletnią udokumentowaną praktyką zawodową przy zabytkach nieruchomych. Zamawiający określając wymogi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Osoba musi mieć aktualny wpis do właściwej okręgowej izby inżynierów budownictwa. Wykonawca udokumentuje posiadanie co najmniej dwuletniej praktyki zawodowej przy zabytkach nieruchomych dla wskazanej osoby. Ocena spełnienia warunków dokonywana będzie podstawie dokumentów, o których mowa w pkt.2 , 4, 5, 7 Informacji o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu 4. Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. W tym spełnia minimalny warunek kwalifikacyjny : - posiada średni roczny obrót w wysokości 500 tys. zł w ostatnich trzech latach (2006, 2007, 2008), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy niż ostatnie trzy lata obrotowe - w tym okresie średni roczny obrót w wysokości 500 tys.zł Ocena spełnienia warunku dokonywana będzie podstawie dokumentu, o których mowa w pkt. 2 , 6 Informacji o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu 5.Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej . Ocena spełnienia warunku dokonywana będzie podstawie dokumentu określonego w pkt 8 Informacji o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oferta cenowa na wykonanie zamówienia, wg wzoru określonego w załączniku nr 1 do siwz. 2.Oświadczenie, że wykonawca spełnia wymogi określone w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 oraz z 2008 r. Nr 171, poz. 1058) oraz warunki udziału w postępowaniu, wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do siwz. 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Dane dotyczące podwykonawców wg wzoru określonego w załączniku nr 3 do siwz. 5.Dane dotyczące osoby przewidzianych do funkcji kierownika budowy wraz z kopiami właściwych uprawnień, kopią zaświadczenia o przynależności do właściwej izby zawodowej oraz pozostałe dokumenty wg załącznika nr 4 do siwz. 6.Dane finansowe sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do siwz z załączonymi częściami sprawozdania finansowego za ostatnie trzy lata obrotowe (2006,2007,2008) tj.: bilanse oraz rachunki zysków i strat za wymienione lata. W przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności za ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. 7. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - wg wzoru określonego załączniku nr 6 do siwz. 8.Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 9.Kosztorys ofertowy. 10.Harmonogram realizacji zamówienia wg załącznika nr 10 do siwz. 11.Dowód wniesienia wadium. 12.Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.redemptor.pl/aktualnosci.php.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zgromadzenie Najświętszego Odkupiciela Dom Zakonny w Tuchowie
33-170 Tuchów, ul. Wysoka 1. Koszt SIWZ w wersji papierowej wynosi 50 zł.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Zgromadzenie Najświętszego Odkupiciela Dom Zakonny w Tuchowie 33-170 Tuchów, ul.Wysoka 1, pok.156.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest finansowane ze środków Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego.
INNE PRZETARGI TUCHÓW
- "Świadczenie usług transportowych w zakresie przewozów uczniów niepełnosprawnych do szkół i placówek oraz sprawowanie opieki nad uczniami podczas przewozów w roku szkolnym 2025/2026".
- Przebudowa budynku Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego wraz z montażem platformy dla osób niepełnosprawnych
- Budowa budynku zewnętrznej pracowni elektrycznej do celów praktycznej nauki zawodu na potrzeby Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Tuchowie.
więcej: przetargi TUCHÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie żłobka w Gminie Hyżne w systemie "zaprojektuj i wybuduj"
- Wykonanie wybranych fragmentów elewacji na budynku szkoły wraz z wymianą stolarki okiennej
- Remont części pomieszczeń Szkoły Podstawowej przy ul. Dziewulskiego 41B w Toruniu na potrzeby DDP prowadzonego przez Toruńskie Centrum Usług Społecznych w ramach projektu pn. "Między nami seniorami"
- Remont oddziału przedszkolnego w ramach projektu pn: "Upowszechnienie edukacji przedszkolnej w Gminie Słupia
- Remont naprawczy części elewacji tynkowanych budynku Liceum Ogólnokształcącego im. M. Kopernika w Nowym Tomyślu
- Remont oświetlenia zewnętrznego na terenie kompleksu w m. Wyciążkowo
więcej: Roboty w zakresie okładania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.