eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszczdostawa betonowych materiałów drogowych



Ogłoszenie z dnia 2007-02-26

POZYCJA 14407

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Bydgoszcz: dostawa betonowych materiałów drogowych Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Zarząd Dróg Wojewódzkich, do kontaktów: Martyna Szczuraszek, ul. Fordońska 6, 85-085 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. (052) 370-57-17, fax (052) 370-57-16, e-mail: zamowienia@zdw-bydgoszcz.com.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.zdw-bydgoszcz.com.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa betonowych materiałów drogowych. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : teren województwa kujawsko - pomorskiego. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie obejmuje materiał: -kostka betonowa szara gr. 6 cm -kostka betonowa kolorowa gr. 6 cm -kostka betonowa szara gr. 8 cm -krawężnik drogowy 12 x 25 cm -krawężnik drogowy 15 x 30 cm -krawężnik wjazdowy 15 x 30 cm -obrzeża betonowe 6 x 20 cm -obrzeża betonowe 20 x 6 cm -obrzeża betonowe 20 x 8 cm -obrzeża betonowe 25 x 8 cm -obrzeża betonowe 30 x 8 cm 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.20.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zamówienie obejmuje materiał: -kostka betonowa szara gr. 6 cm -kostka betonowa kolorowa gr. 6 cm -kostka betonowa szara gr. 8 cm -krawężnik drogowy 12 x 25 cm -krawężnik drogowy 15 x 30 cm -krawężnik wjazdowy 15 x 30 cm -obrzeża betonowe 6 x 20 cm -obrzeża betonowe 20 x 6 cm -obrzeża betonowe 20 x 8 cm -obrzeża betonowe 25 x 8 cm -obrzeża betonowe 30 x 8 cm 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.10.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: nie dotyczy 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Warunki podmiotowe i przedmiotowe udziału w postępowaniu: 1 Wykonawca składający ofertę nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Prawa Zamówień Publicznych W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę /konsorcjum/ warunki powyższe musi spełniać każdy z Wykonawców składających wspólną ofertę. 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający niżej podane warunki: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy posiadający w pełni sterowaną komputerowo linię produkcyjną, pozwalającą na produkcję wyrobów wibroprasowanych. 3. Doświadczenie: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy dysponujący doświadczeniem rozumianym jako zrealizowanie w ciągu ostatnich 3 lat co najmniej: -dostaw prefabrykatów betonowych na kwotę nie mniejszą niż średnio w każdym roku 600.000 zł Wykonawcy składający wspólną ofertę warunek określony w pkcie 3. winni spełniać łącznie 4.Sytuacja ekonomiczna i finansowa: O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy, których średni obrót w ciągu ostatnich 3 lat tj. w roku 2004, 2005 i 2006 wynosił nie mniej niż 1.000.000 złotych. Podmioty składające wspólną ofertę warunek określony w pkcie 4. muszą spełniać łącznie. 5. Ubezpieczenie: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z realizacją przedmiotowego zamówienia. Wymaga się ubezpieczenia na wartość minimum 150.000 zł Podmioty składające wspólną ofertę warunek określony w pkcie 5 muszą spełniać w zakresie ubezpieczenia wszyscy wykonawcy składający ofertę 6. Jakość materiałów: O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy, posiadający dokument określający, że produkty będące przedmiotem dostawy odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym. Są dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie, posiadają dokumenty zgodności z obowiązującymi normami bądź aprobata techniczną wydaną przez uprawniony podmiot (np. ITB, IBDiM ) Podmioty składające wspólną ofertę warunek określony w pkcie 6. muszą spełniać wszyscy wykonawcy składający ofertę 7. Gwarancja: Wykonawca musi udzielić gwarancji na wykonane elementy betonowe na okres 5 lat. Okres gwarancji liczony jest od daty ostatniej dostawy materiałów. 8. Zakres realizacji zamówienia. O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy, będący producentami wszystkich elementów betonowych, zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego. Zamawiający nie dopuszcza podwykonawców. Podmioty składające wspólną ofertę warunek określony w pkcie 8. muszą spełniać wszyscy wykonawcy składający ofertę. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków ogólnych wymaganych od wykonawców Na potwierdzenie spełnienia warunków, o których mowa w pkcie I Wykonawcy winni przedstawić następujące dokumenty: 1.Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i spełnia wymagania art. 22 ust 1 Prawa Zamówień Publicznych (Załącznik nr 1 do formularza oferty) 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Aktualną informację z Krajowego Rejestry Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 Prawa Zamówień Publicznych, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 4.Aktualną informację z Krajowego Rejestry Karnego w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt 9 Prawa Zamówień Publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 5.Zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. 6.Zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS-u lub KRUS potwierdzające, że Wykonawca nie zalega ze składkami na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. 7.Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że poprzez odpowiednie odniesienie dokładnie oznaczone produkty będące przedmiotem dostawy odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym. 8.W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę, poza dokumentami wymienionymi w pkcie 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, które to dokumenty winien złożyć każdy z wykonawców składających ofertę wspólną, winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. 9.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej , zamiast dokumentów, o których mowa w pkcie 2, 4, 5, 6,7 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że : Nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkcie 3 i 9, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. II. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków szczegółowych wymaganych od wykonawców Na potwierdzenie spełnienia warunków szczegółowych zawartych w pkcie 6 zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą następujących dokumentów 1.Wykaz wyposażenia technicznego zakładu produkcji prefabrykatów betonowych - Załącznik nr 2. 2.Potwierdzenie doświadczenia w realizacji zamówień z zakresu dostaw prefabrykatów betonowych - Załącznik nr 3 -wykaz dostaw wykonanych w ostatnich 3 latach przez Wykonawcę z podaniem wartości tych dostaw, wskazaniem Zamawiającego oraz potwierdzeniem należytej staranności. Dokumenty potwierdzające należytą staranność winny być załączone na dostawy na kwotę nie mniejszą niż 600.000,00 zł 3. Potwierdzenie sytuacji ekonomicznej i finansowej - Załącznik nr 4 4. Potwierdzenie ubezpieczenia - załączyć aktualną polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca posiada aktualne ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z realizacją przedmiotowego zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 150.000,00 zł. 5. Potwierdzenie jakości materiałów - załączyć dokument określający, że produkty będące przedmiotem dostawy odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym (np. aktualna aprobata techniczna). Załączyć wzór wydawanej deklaracji zgodności z PN lub aprobatę techniczną. W celu potwierdzenia spełnienia warunków szczegółowych wymaganych od wykonawców składających ofertę wspólną, dokumenty opisane w pkcie 1.do 3 winien przedłożyć ten spośród składających ofertę wspólną, w stosunku do którego niniejsza instrukcja wymaga spełnienia warunku. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdw-bydgoszcz.com.pl. Opłata: 10 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.03.2007 godzina 09:45. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 12.03.2007, godzina 10:00, pokój nr 6 Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy ul. Fordońska 6.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 22.02.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.