eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Dostawa, instalacja i uruchomienie przewoźnego urządzenia do poboru próbek gleb, gruntów, złóż odpadów



Ogłoszenie z dnia 2007-08-17

Katowice: Dostawa, instalacja i uruchomienie przewoźnego urządzenia do poboru próbek gleb, gruntów, złóż odpadów
Numer ogłoszenia: 143962 - 2007; data zamieszczenia: 17.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Ekologii Terenów Uprzemysłowionych, ul. Kossutha 6, 40-844 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2546031 w. 249, 2504164, fax 032 2541717.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ietu.katowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka badawczo-rozwojowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa, instalacja i uruchomienie przewoźnego urządzenia do poboru próbek gleb, gruntów, złóż odpadów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa, instalacja i uruchomienie fabrycznie nowego przewoźnego urządzenia do poboru próbek gleb, gruntów, złóż odpadów dla Instytutu Ekologii Terenów Uprzemysłowionych w Katowicach. Opis minimalnych wymagań i parametrów technicznych urządzenia oraz jego akcesoriów zawarty jest w Specyfikacji technicznej (Załącznik nr 1.1 SIWZ).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.52.13.00 - Sprzęt wiertniczy Kod CPV wg słownika 2008: 43.13.00.00 - Sprzęt wiertniczy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 56.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie przewiduje się.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art. 22 ustawy PZP, o udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: 1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4 nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24 ustawy PZP. 2. Zamawiający ustala następujące warunki dotyczące przedmiotu zamówienia jakie musi spełniać Wykonawca ubiegający się o u dzielenie zamówienia: 2.1 Zamawiający wymaga potwierdzenia że oferowane urządzenie spełnia wymagania opisane w rozdziale II. SIWZ oraz w Załączniku nr 1.1 SIWZ. Wykonawca, który oferuje rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego w Załączniku nr 1.1. do SIWZ, jest zobowiązany wykazać, że oferowana przez niego dostawa spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. 2.2 Zamawiający wymaga potwierdzenia gwarancji na dostawę urządzenia na okres minimum 12 miesięcy od daty ostatecznego odbioru i wystawienia faktury. 2.3. Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało wykonane w pełnym rzeczowym zakresie określonym w SIWZ w terminie do 8 tygodni od daty zawarcia umowy a należność za przedmiot zamówienia była uregulowana w terminie do 21 dni od dnia ostatecznego odbioru urządzeń. 2.4 Zamawiający wymaga aby Wykonawca potwierdził gotowość zawarcia umowy w przypadku wyboru jego oferty. Ocena spełnienia ww. warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły: (spełnia - nie spełnia) na podstawie załączonych oświadczeń i dokumentów. Ocena spełnienia warunków w.w punktach 2.1-2.4 zostanie dokonana na podstawie załączonych dokumentów: wypełnionego Formularza Oferty i Specyfikacji Technicznej (stanowiących Załącznik nr 1 i nr 1.1. SIWZ) oraz Uzupełnionego Wzoru Umowy (stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ). Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie odrzuceniem jego oferty. Zaleca się aby do specyfikacji technicznej przedmiotu zamówienia Wykonawca dołączył fotografie lub opisy (ewentualne prospekty, foldery lub inne materiały zawierające parametry techniczne oferowanego przedmiotu zamówienia) - w języku polskim lub angielskim (ze szczególnym uwzględnieniem rozwiązań równoważnych).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.OFERTA (Załącznik nr 1, Specyfikacja techniczna - Załącznik nr 1.1). Oświadczenia i dokumenty: 2. Oświadczenie Wykonawcy, że posiada niezbędny potencjał finansowy, kadrowy, techniczny oraz doświadczenie niezbędne do realizacji zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy PZP(Załącznik nr 2. OŚWIADCZENIE WYKONAWCY). 3. Uzupełniony Wzór Umowy, parafowany na każdej stronie przez osoby uprawnione (Załącznik nr 3. Wzór umowy wraz z załącznikiem). 4. Oryginał lub kserokopia, poświadczona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Oryginał lub kserokopia, poświadczona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, aktualnego zaświadczenia z Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia o uzyskaniu przewidzianego prawem zwolnienia, odroczenia lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu - datowane nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.Oryginał lub kserokopia, poświadczona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, aktualnego zaświadczenia z ZUS o nie zaleganiu ze składkami na ubezpieczenie społeczne, lub zaświadczenia o uzyskaniu przewidzianego prawem zwolnienia, odroczenia lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu - datowane nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku gdy Wykonawca jako załącznik do oferty, dołączy kopię jakiegoś dokumentu, kopia ta powinna być poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę/osoby uprawnione do podpisania oferty (czytelny podpis upoważnionego przedstawiciela lub imienna pieczątka z parafą) z dopiskiem za zgodność z oryginałem W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie (dotyczy spółki cywilnej lub konsorcjum) dokumenty o których mowa ww punktach 4-6 muszą być złożone przez każdego wykonawcę. Oświadczenie, oraz wypełniony wzór umowy, o których mowa w ww. punktach 1-2 Wykonawcy składają wspólnie. Wspólnicy spółki cywilnej/konsorcjum zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty. W przypadku wyboru przez Zamawiającego oferty złożonej przez konsorcjum, Wykonawcy tworzący konsorcjum zobowiązani będą, najpóźniej przed podpisaniem umowy na wykonanie zamówienia, do przedłożenia umowy konsorcjum. Uwaga dla wykonawców zagranicznych Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, dokumenty o których w/w punktach 4-6, należy zastąpić dokumentem lub dokumentami, wystawionymi w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzając, że : a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokumenty, o których mowa w pkt a) i b) powyżej powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt c) powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ietu.katowice.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Ekologii Terenów Uprzemysłowionych, ul. Kossutha 6, 40-844 Katowice, Sekretariat (I piętro).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.09.2007 godzina 11:00, miejsce: Instytut Ekologii Terenów Uprzemysłowionych, ul. Kossutha 6, 40-844 Katowice, Sekretariat (I piętro).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Niniejsze zamówienie publiczne będzie dofinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach umowy zawartej pomiędzy Głównym Instytutem Górnictwa a Instytutem Ekologii Terenów Uprzemysłowionych w dniu 24.08.2006 r., w wykonaniu umowy nr WKP_1/1.4.3/2/2005/61/180/365/2006/U-tytuł projektu: Wyposażenie Centralnego Laboratorium Środowiskowego, realizowanego w ramach Sektorowego Programu Operacyjnego Wzrost Konkurencyjności Przedsiębiorstw lata 2004-2006 Priorytet 1. Rozwój Przedsiębiorczości i Wzrost Innowacyjności poprzez wzmocnienie instytucji otoczenia biznesu. Działanie 1.4 wzmocnienie współpracy między sferą badawczo-rozwojową a gospodarką, zawartej w dniu 11.08.2006 pomiędzy Ministrem Nauki i Szkolnictwa Wyższego a Głównym Instytutem Górnictwa będącym koordynatorem projektu.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.