Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-08-31
Kraków: Przetarg nieograniczony NIER-15/09/ZP na wykonanie robót budowlanych związanych z modernizacją systemu grzewczego ZOZ MSWiA w Krakowie przy ul. Kronikarza Galla 25
Numer ogłoszenia: 143799 - 2009; data zamieszczenia: 31.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Krakowie , ul. Kronikarza Galla 25, 30-053 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6151721, faks 012 6151705.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz-mswia.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony NIER-15/09/ZP na wykonanie robót budowlanych związanych z modernizacją systemu grzewczego ZOZ MSWiA w Krakowie przy ul. Kronikarza Galla 25.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi wykonanie robót budowlanych pn.:Modernizacja systemu grzewczego Zakładu Opieki Zdrowotnej MSWiA w Krakowie przy ul. Kronikarza Galla, w zakresie określonym szczegółowo w załącznikach do niniejszej SIWZ. Zamówienie dzieli się na 2 części. Zakres zamówienia dla części I obejmuje wykonanie robót budowlanych związanych z termomodernizacją budynków ZOZ MSWiA w Krakowie następujących zadań: 1.Ocieplenie stropodachów granulatem wełny mineralnej metodą pneumatyczną, 2.Ocieplenie ścian zewnętrznych metodą lekką - mokrą, 3.Przebudowa dachu w budynku Szpitala wraz z zabezpieczeniem przeciwpożarowym. stropodachów. Zakres zamówienia dla części II obejmuje wykonanie robót budowlanych związanych z termomodernizacją budynków ZOZ MSWiA w Krakowie następujących zadań: 1.Zakup i montaż instalacji solarnych z kolektorami słonecznymi, naczyniami przeponowymi, armaturą, orurowaniem i automatyką sterującą, 2.Modernizacja wewnętrznej instalacji c.o. w budynkach oraz wyposażenie instalacji w armaturę regulującą, 3.Montaż zakupionych przez Zamawiającego kotłów gazowych wraz z urządzeniami technologicznymi oraz prace budowlane w kotłowni. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA NIE OBEJMUJE WYMIANY STOLARKI OKIENNEJ I DRZWIOWEJ UJĘTEJ W PROJEKCIE..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.30.00.00 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa 09.33.11.00 - Kolektory słoneczne do produkcji ciepła 45.26.20.00 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe 45.26.21.00 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 44.16.20.00 - Instalacje rurowe 44.62.00.00 - Grzejniki centralnego ogrzewania i kotły grzewcze, i ich części 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający ustala wysokość wadium: Część I - 26000.00 zł; Część II - 27000.00 złIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, czyli: a) Wykonawca w celu potwierdzenia, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, a także dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia przedstawi wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. b) Wykonawca musi dysponować min jednym, pracownikiem posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności zgodnej z przedmiotem zamówienia. Wykaz należy przygotować według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. c) Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganych uprawnień tj. decyzji o nadaniu wymaganych uprawnień oraz aktualne zaświadczenie o wpisie do właściwej Izby Zawodowej. W przypadku, gdy uprawnienia/wykształcenie uzyskane nie obejmuje branży zgodnej z przedmiotem zamówienia wraz z uprawnieniami należy przedstawić stanowisko właściwej Izby, co do zakwalifikowania posiadanego wykształcenia jako odpowiedniego lub pokrewnego dla specjalności zgodnej z przedmiotem zamówienia (zgodnie z §29 Rozporządzenia ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 roku w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie - Dz. U. Nr 83 poz. 578). d) Wykonawca przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. a wykonawca wykazał osoby, którymi będzie dysponował e) Wykonawca wykaże, że wykonał w ciągu ostatnich pięciu lat co najmniej 3 budów lub przebudowy budynków użyteczności publicznej wraz z instalacjami elektrycznymi, odpowiadające swoim rodzajem, złożonością i wartością pracom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty i miejsca wykonania oraz odbiorców z załączeniem dokumentów potwierdzających, że prace te zostały wykonane z należytą starannością., przedstawi referencje od min. trzech Zamawiających o prawidłowo wykonanych pracach stanowiących przedmiot zamówienia. f) Wykonawca przedstawi wykaz wykonanych robót budowlanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali przynajmniej 3 zadań polegających na wykonaniu instalacji kolektorów słonecznych o powierzchni absorpcyjnej nie mniejszej niż 100 m2, w tym co najmniej 1 instalacje w obiektach użyteczności publicznej spełniających powyższe kryteria. Każde zadanie powinno być wykonane za kwotę nie mniejszą niż 400 000,00 brutto zł. /dotyczy tylko części 2 zamówienia/ 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.: a) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w banku lub spółdzielczej kasie oszczędnościowo-kredytowej, w którym posiadają rachunek, w wysokości 50 wartości brutto oferty; b) przedstawią polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca ubezpieczony jest od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w związku z wykonywanym przedmiotem zamówienia, na minimalną sumę gwarancyjną odpowiadającą 50% zaoferowanej cenie wg składanej oferty przetargowej, na okres obejmujący co najmniej okres wykonania niniejszego zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Ponadto Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykonujący zamówienie w części finansowanej przez EKOFUNDUSZ korzystał z dostawców lub wykonawców z krajów Unii Europejskiej lub Stanów Zjednoczonych, Szwajcarii i Norwegii..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Dla udokumentowania spełnienia wymaganych warunków w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz uznania formalnej poprawności, oferta musi zawierać następujące dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę: 1) oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) oświadczenie, że oferent zapoznał się z warunkami zamówienia i przyjmuje je bez zastrzeżeń; 4)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległ podatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5) wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania niemniej niż 3 oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; 6) wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności; 6a) pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 6, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; 7) decyzji o nadaniu wymaganych uprawnień oraz aktualne zaświadczenie o wpisie do właściwej Izby Zawodowej. W przypadku, gdy uprawnienia/wykształcenie uzyskane nie obejmuje branży zgodnej z przedmiotem zamówienia wraz z uprawnieniami należy przedstawić stanowisko właściwej Izby, co do zakwalifikowania posiadanego wykształcenia jako odpowiedniego lub pokrewnego dla specjalności zgodnej z przedmiotem zamówienia (zgodnie z §29 Rozporządzenia ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 roku w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie - Dz. U. Nr 83 poz. 578). 8) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy minimum na kwotę 50% wartości oferty brutto, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem składania ofert; 9) polisy a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 50% wartość brutto oferty dla każdej z części zamówienia..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoz-mswia.krakow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZOZ MSWiA w Krakowie, ul. Kronikarza Galla 25, 30 - 053 Kraków.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria ZOZ MSWiA w Krakowie, ul. Kronikarza Galla 25.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Część I jest współfinasowana przez: Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej oraz Departament Zdrowia MSWiA. Część II jest współfinasowana przez: EKOFUNDUSZ, Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej oraz Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia dla części I obejmuje wykonanie robót budowlanych związanych z termomodernizacją budynków ZOZ MSWiA w Krakowie następujących zadań: 1.Ocieplenie stropodachów granulatem wełny mineralnej metodą pneumatyczną, 2.Ocieplenie ścian zewnętrznych metodą lekką - mokrą, 3.Przebudowa dachu w budynku Szpitala wraz z zabezpieczeniem przeciwpożarowym. stropodachów..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.20.00-1, 45.26.21.00-2, 45.26.25.00-6, 45.32.00.00-6, 45.33.00.00-9, 45.44.21.00-8, 45.41.00.00-4, 45.40.00.00-1, 45.21.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia dla części II obejmuje wykonanie robót budowlanych związanych z termomodernizacją budynków ZOZ MSWiA w Krakowie następujących zadań: 1.Zakup i montaż instalacji solarnych z kolektorami słonecznymi, naczyniami przeponowymi, armaturą, orurowaniem i automatyką sterującą, 2.Modernizacja wewnętrznej instalacji c.o. w budynkach oraz wyposażenie instalacji w armaturę regulującą, 3.Montaż zakupionych przez Zamawiającego kotłów gazowych wraz z urządzeniami technologicznymi oraz prace budowlane w kotłowni..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.30.00.00-2, 09.33.11.00-9, 45.26.25.00-6, 45.33.00.00-9, 45.44.21.00-8, 45.41.00.00-4, 45.40.00.00-1, 45.21.00.00-2, 45.31.00.00-3, 45.16.20.00-3, 44.62.00.00-2, 45.23.10.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Termomodernizacja budynku użytkowego przy al. Jana Pawła II 15 w Krakowie - etap I wymiana witryn
- dostawa wraz z montażem i uruchomieniem - zadanie pn. "Elektroniczne zabezpieczenie pasa ochronnego w Oddziale Zewnętrznym w Krakowie Nowej Hucie".
- 63/2025 Remont polegający na konserwacji i wymianie stolarki witrynowej w lokalach użytkowych na parterze w budynkach mieszkalnych przy ul. Szpitalnej 11 / św. Tomasz 22, 24 i 26 w Krakowie.
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie wykonania remontu pokoi oraz wykonania systemu nagłośnienia w Domu Studenckim Stary Żaczek, Al. 3 Maja 5 Kraków.
- Modernizacja instalacji oświetlenia zewnętrznego terenu zielonego i parkingów wokół budynków przy ul. Przyzby 1, 3, 5, 7, 9, 11 oraz ul. Magnolii 6, 8, 10 w Krakowie
- Prace remontowe w budynku AMKP przy ul. św. Tomasza 43 31-027 KRAKÓW
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZWIĘKSZENIE ROLI KULTURY I TURYSTYKI W ROZWOJU SUBREGIONALNYM POPRZEZ UTWORZENIE KALETAŃSKIEGO CENTRUM ŻELAZNEGO SZLAKU
- Wykonanie prac adaptacyjnych pomieszczeń edukacyjnych w Szkołach Podstawowych z terenu Gminy Przywidz
- Adaptacja pomieszczeń w budynku B w ZS w Jugowie na oddział przedszkolny
- Modernizacja energetyczna budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w m. Trzebina
- Wymiana naświetleń w hali sportowej wraz z robotami towarzyszącymi
- Modernizacja farmy fotowoltaicznej nr inw. 669/1348 do nowych warunków przyłączeniowych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.