To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-05-20
Kraków: Dostawa do siedziby Instytutu Nafty i Gazu w Krakowie materiałów promocyjnych oznakowanych logotypami - 6 zadań. Postępowanie powtórzone
Numer ogłoszenia: 143791 - 2011; data zamieszczenia: 20.05.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 129033 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Nafty i Gazu, ul. Lubicz 25A, 31-503 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4210033 w. 246, faks 012 4210050.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut badawczy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa do siedziby Instytutu Nafty i Gazu w Krakowie materiałów promocyjnych oznakowanych logotypami - 6 zadań. Postępowanie powtórzone.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy do siedziby Instytutu Nafty i Gazu w Krakowie (ul. Łukasiewicza 1 w Krakowie) materiałów promocyjnych oznakowanych logo w podziale na 6 zadań. Każdy Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość zadań. Znak - logo Zamawiającego znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ. Szczegółowy opis poszczególnych zadań znajduje się w SIWZ.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00 - Materiały reklamowe 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.23.45.00 - Pamięci do przechowywania danych 30.19.97.92 - Kalendarze 18.93.90.00 - Torby podręczne 37.52.00.00 - Zabawki .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 2
Nazwa: Zadanie nr 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.05.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SŁODKIE UPOMINKI, Ryszard Garmada, ul. Bellony 18, 04-481 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 42000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6365,25
Oferta z najniższą ceną: 6365,25 / Oferta z najwyższą ceną: 6365,25
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Zadanie nr 3
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.05.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
STUDIO REKLAMY I POLIGRAFII FOREST SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
STUDIO REKLAMY I POLIGRAFII FOREST SP. Z O.O.
- Studio Reklamy i Poligrafii FOREST Sp. z o.o., ul. Sosnowa 10, 86-061 Brzoza, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 42000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 10424,25
Oferta z najniższą ceną: 10424,25 / Oferta z najwyższą ceną: 14354,10
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Budowa instalacji wodociągowo-kanalizacyjnej do budynku dyspozytorni pętli Pleszów
- Dostawa części komputerowych i urządzeń peryferyjnych dla jednostek AGH
- Obsługa Zamawiającego w zakresie sukcesywnej rezerwacji i sprzedaży miejsc hotelowych realizowanych na terenie Polski oraz poza jej granicami w latach 2025-2026
- "Spawacz TIG - kurs spawania blach i rur spoinami pachwinowymi metodą TIG (141) stali zwykłej i nierdzewnej" wraz z egzaminem
- Dostawy radiofarmaceutyków i odczynników
- Remont sal laboratoryjnych i wykładowych nr 13, 102, 118, 119,218 i 218b w pawilonie A-1 AGH w Krakowie - DE-dzp.272-468/25
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wsparcie edukacji szkolnej i przedszkolnej na terenie MOF Biłgoraja - Gmina Miasto Biłgoraj
- Zakup i dostawa artykułów biurowych, papieru kserograficznego i materiałów eksploatacyjnych na potrzeby Pomorskiego Oddziału Regionalnego ARiMR w 2025 roku
- Dostawa artykułów biurowych
- Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa artykułów biurowych
- Usługa polegająca na organizacji wydarzenia pod nazwą Made in Wroclaw
więcej: Torby podręczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.