Ogłoszenie z dnia 2007-08-17
Łódź: Frezowanie nawierzchni bitumicznych w miejscach kolein i garbów na jezdni
w ciągu dróg krajowych nr 12,14,71,72,83 na odcinkach administrowanych przez Rejon w Sieradzu
Numer ogłoszenia: 143771 - 2007; data zamieszczenia: 17.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi, ul. F.D. Roosevelta 9, 90-056 Łódź, woj. łódzkie, tel. (042) 6377536, fax (042) 6377537, 6377552.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodz.gddkia.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Frezowanie nawierzchni bitumicznych w miejscach kolein i garbów na jezdni w ciągu dróg krajowych nr 12,14,71,72,83 na odcinkach administrowanych przez Rejon w Sieradzu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: frezowanie nawierzchni bitumicznych na zimno zależnie od potrzeb w ilości łącznie 106 800 m2
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.61 - Ścieżki piesze Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.61 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie wymagane.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi, dla stanowisk, jakie zostaną im powierzone t.j. Kierownika robót z uprawnieniami ; operatorów z doświadczeniem do obsługi sprzętu przewidzianego do realizacji robót będących przedmiotem zamówienia, 2.Posiadać odpowiednie doświadczenie - wykonawca musi wykazać, że jako strona umowy, w okresie ostatnich 5 lat wykonał, co najmniej jedno zadanie, o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia +/- 30% 3.Posiadać lub mieć zapewniony dostęp do następującego sprzętu: szczotka mechaniczna,frezarka samojezdna o szerokosci frezu 1,0 m szt 1 , - frezarka samojezdna o szerokości frezu 2,0 m szt 1 , samochody samowyładowcze min. szt 3 4.Posiadać polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca posiada polisę OC, lub inny dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min.100 000 zł Zamawiajacy będzie dokonywał oceny ofert na podstawie dokumentów potwierdzajacych warunki udziału w postepowaniu stosujac zasadę :spełnia - nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 . Oferta powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia , jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu : 1.1.Wypełniony formularz oferty i ślepego kosztorysu - podpisany przez osobę umocowaną, (Oferta i ślepy kosztorys zostaną wypełnione na formularzu dostarczonym przez zamawiającego lub na przepisanym na maszynie, komputerze druku o identycznej treści z drukiem zamawiającego. Oferent w formularzu wyceny wstawi VAT właściwy dla przedmiotu usługi.) 1.2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zgodnie z aet.22 i art.44 ustawy Pzp.). 1.3. Dane dotyczące wiarygodności prawnej, ekonomicznej i finansowej oraz technicznej Wykonawcy - oryginały bądź kserokopie poświadczone za zgodność z oryginałem przez osoby umocowane ze strony Wykonawcy t. j. : (1) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że przedmiot działania Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy od daty złożenia oferty; (2).Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zwarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia. (3) Wykaz pracowników odpowiedzialnych za realizację robót, z podaniem ich doświadczenia zawodowego w przedmiocie zamówienia (4) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt. od 4 do 8 wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (5) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.9 wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . (6) Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy oraz, że spełnia wymogi określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. (7) Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio ,że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, albo zaświadczenie ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu, powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8) Posiadają kadrę z doświadczeniem (operatorzy) w zakresie przedmiotu zamówienia w tym kierownika robót z uprawnieniami (9) Wykaz ważniejszych robót zrealizowanych w okresie ubiegłych 5 lat o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia , wraz z referencjami od poprzednich zamawiających (min. 1 referencje). (10) Polisa lub inny dokument od potwierdzający , że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w szczególności w zakresie objętym zamówieniem. Oświadczenie finansowe, potwierdzone bilansem oraz rachunkiem zysków i strat za ostatni rok, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania bilansu informacji określającej obroty, zysk , zobowiązania i należności ogółem oraz oświadczenie wykonawcy , że ma dostęp lub dysponuje środkami finansowymi wystarczającymi do realizacji usługi. 1.4.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt 1, składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: a) jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, b) nie wszczęto wobec niego postępowania upadłościowego ani nie ogłoszono jego upadłości. c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę 1.5. Jeżeli załączona kserokopia któregoś z wymaganych wyżej dokumentów będzie nieczytelna lub będzie budziła wątpliwości, co do jej prawdziwości, Zamawiający może żądać przedłożenia przez Wykonawcę oryginału dokumentu lub jego notarialnie potwierdzonej kopii. W przypadku dołączania do oferty pełnomocnictwa, winno być ono opatrzone znaczkami opłaty skarbowej w obowiązującej wysokości, pod rygorem wykluczenia z postępowania. 1.6. W przypadku zastrzegania jawności jakichkolwiek dokumentów zaleca się złożenie oferty w 2 tomach: - tom I - powinien zawierać Formularz oferty i ślepego kosztorysu; dodatkowo należy w nim zamieścić informacje, które nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, - tom II - powinien zawierać dokumenty, które stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i zastrzeżenie Wykonawca w odniesieniu do tych informacji, że nie mogą być one udostępnione innym uczestnikom postępowania. Obydwa tomy powinny zawierać łącznie dokumenty określone w niniejszym rozdziale. Brak zastrzeżenia Wykonawcy w odniesieniu do informacji, o których mowa powyżej, że nie mogą być one udostępnione innym uczestnikom postępowania lub złożenie oferty w jednym tomie będzie skutkować przyjęciem przez Zamawiającego, że treść oferty, wszelkich oświadczeń i zaświadczeń składanych przez Wykonawcę jest jawna i może zostać udostępniona innym uczestnikom postępowania. 2. Każdy Wykonawca przedłoży tylko jedną ofertę na całość lub poszczególne zadania sam lub jako reprezentant spółki. Wykonawca, który przedłoży więcej niż jedną ofertę zostanie wyłączony z postępowania. 3. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: GDDKiA Oddział w Łodzi Rejon w Sieradzu 98 200 Sieradz ul.Wojska Polskiego !3 lub na stronie internetowej podanej wyzej w pkt IV.3.1 SIWZ można uzyskac nieodpłatnie.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.09.2007 godzina 10:00, miejsce: GDDKiA Oddział w Łodzi Rejon w Sieradzu ul.Wojska Polskiego 13 w sekretariacie.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawy produktów mięsno-wędliniarskich, mięsa drobiowego, podrobów wieprzowych do Aresztu Śledczego w Łodzi
- Zakup doposażenia oraz pomocy dydaktycznych dla IV Liceum Ogólnokształcącego w Łodzi, w ramach projektu pn. "Chcę i potrafię" współfinansowanego przez Unię Europejską
- Dostawa projektorów multimedialnych, monitora interaktywnego, aparatów fotograficznych z obiektywem, mikrofonu oraz zamrażarek dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
- Zakup wraz z dostawą zbiorników na paliwa płynne dla Wydziału Zarządzania Kryzysowego i Bezpieczeństwa
- Usługa eksperta ds. oceny biznesplanów w ramach projektu własnego: "Aktywizacja zawodowa osób bezrobotnych 2023 - 2029 poprzez wsparcie rozwoju przedsiębiorczości".
- Remont systemu interkomowego w oddziałach mieszkalnych B1 oraz B3 w Zakładzie Karnym nr 1 w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przygotowanie nowych terenów zielonych oraz realizacja zadań z zakresu małej retencji na terenie miasta Brok w ramach projektu "Poprawa retencji i przeciwdziałanie skutkom suszy na terenie Gminy Brok
- Budowa pergoli na terenie Cmentarza Komunalnego Wartogłowiec w Tychach - III postępowanie
- Budowa ciągu pieszo-rowerowego łączącego osiedle Motylewo z centrum miasta Piły
- Park Mostów II - Modernizacja terenu wokół budynku Miejskiego Domu Kultury w Zgorzelcu
- Dostosowanie obiektu dla potrzeb osób niepełnosprawnych i o ograniczonej możliwości poruszania się, zgodnie z wymogami TSI PRM na węźle komunikacyjnym Bydgoszcz Leśna w Bydgoszczy
- 07120 Rozbudowa ul. Ołtaszyńskiej we Wrocławiu w zakresie budowy ciągu pieszo-rowerowego - połączenie z gminą Kobierzyce
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





