eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźBudowa Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej Nr 5 w Łodzi, ul. Przybyszewskiego 60a



Ogłoszenie z dnia 2008-06-27

Łódź: Budowa Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej Nr 5 w Łodzi, ul. Przybyszewskiego 60a
Numer ogłoszenia: 143742 - 2008; data zamieszczenia: 27.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Łodzi, ul. Zgierska 47, 91-446 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6163000, 6163019, fax 042 6163063.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kmpsplodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej Nr 5 w Łodzi, ul. Przybyszewskiego 60a.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa strażnicy Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej Nr 5 Państwowej Straży Pożarnej w Łodzi, ul. Przybyszewskiego 60a. Zakres robót obejmuje budowę (pod klucz) obiektu strażnicy Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej Nr 5 Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Łodzi, ul. Przybyszewskiego 60a wraz z modernizacją przyłączy i sieci wewnętrznych, wykonanie utwardzonego placu manewrowego stanowiącego jednocześnie wyjazd na ul. Przybyszewskiego wraz z sygnalizacją świetlną dla wyjazdów alarmowych, na podstawie: - projektu budowlanego i wykonawczego, - specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, - przedmiaru robót, - informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.61.21 - Obiekty straży pożarnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.61.21 - Roboty budowlane w zakresie obiektów straży pożarnej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 01.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1.Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium. Zamawiający określa wadium na kwotę 110.000,00 zł (słownie: sto dziesięć tysięcy złotych). Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, wskazanego w punkcie XI SIWZ..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy. 2. Opis sposobu dokonania oceny wyżej wymienionych warunków: Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia lub nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w pkt VI niniejszej specyfikacji. a) W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia musi wykazać, że: w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 roboty budowlane odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Za roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia Zamawiający uznaje budowę budynku użyteczności publicznej w rozumieniu § 3 pkt 6 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie.( Dz. U Nr 75 poz. 690 ) o kubaturze nie mniejszej niż 10.000,00 m3 i wartości minimum 5.000.000,00 zł brutto, zapewni kierowanie prowadzonymi robotami przez osoby posiadające uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz.U. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.), tj. kierownika budowy z uprawnieniami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, kierownika robót z uprawnieniami w specjalności drogowej, co najmniej w ograniczonym zakresie, kierownika robót z uprawnieniami w specjalności instalacyjnej sanitarnej bez ograniczeń kierownika robót z uprawnieniami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń b) W celu potwierdzenia spełniania warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia wykonawca musi: posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż cena oferty, posiadać polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż 1.000.000,00 zł,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu za podstawie art. 24 ustawy, zamawiający żąda załączenia następujących dokumentów: a) oświadczenia potwierdzające spełnienie wszystkich warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy pozwalające na ubieganie się o udzielenie zamówienia oraz nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, wg Załącznika Nr 4 b) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. W celu potwierdzenia że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, zamawiający żąda: a) wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 budynków użyteczności publicznej o kubaturze nie mniejszej niż 10.000,00 m3 i wartości minimum 5.000.000,00 zł brutto każdy, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, zgodnie z Załącznikiem Nr 7 b) dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia tj. dokument stwierdzający posiadanie właściwych uprawnień do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, drogowej co najmniej w ograniczonym zakresie, instalacyjnej sanitarnej bez ograniczeń, instalacyjnej elektrycznej bez ograniczeń wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności tych osób do właściwej izby samorządu zawodowego 3. W celu potwierdzenia spełniania warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda: a) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, na kwotę nie mniejszą niż cena oferty, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, b) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż 1.000.000,00 zł, 4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów: a) o których mowa w pkt VI ppkt 1 a), b), d) - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, b) o których mowa w pkt VI ppkt 1 c)- składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy. 5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt VI ppkt 1 a), b), c), d), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania 6. Dodatkowe wymagania odnoszące się do wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (nie dotyczy podwykonawców): a) wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i podpisania umowy, b) do oferty muszą zostać dołączone dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu dotyczące wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie, wymienione w pkt VI ppkt 1, c) wszyscy partnerzy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia będą ponosić solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy zgodnie z jej postanowieniami, d) przed podpisaniem umowy wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia muszą przekazać Zamawiającemu kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem umowy regulującej współpracę tych wykonawców, e) przy ocenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wielkości stanowiące o spełnieniu warunków będą zsumowane.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kmpsplodz.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Łodzi, ul. Zgierska 47, 91-446 Łódź, pok. 210.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.07.2008 godzina 12:00, miejsce: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Łodzi, ul. Zgierska 47, 91-446 Łódź, sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.