eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siennica › Modernizacja boiska wielofunkcyjnego w Zespole Szkół im. H. i K. Gnoińskich w Siennicy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-27

Siennica: Modernizacja boiska wielofunkcyjnego w Zespole Szkół im. H. i K. Gnoińskich w Siennicy
Numer ogłoszenia: 143713 - 2008; data zamieszczenia: 27.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół im. H. i K. Gnoińskich, ul. Mińska 38, 05-332 Siennica, woj. mazowieckie, tel. 025 7572224, fax 025 7572224.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zssiennica.internetdsl.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: publiczna jednostka oświatowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja boiska wielofunkcyjnego w Zespole Szkół im. H. i K. Gnoińskich w Siennicy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach prac planuje się: 1. dostawę i montaż nowej nawierzchni sportowej boiska wielofunkcyjnego - trawa syntetyczna - na istniejącym boisku o nawierzchni asfaltobetonowej o wymiarach: 43,20 x 22,10 m; 2. wypełnienie zaprawą cementową z dodatkiem stabilizatora uszkodzeń i zagłębień istniejącej nawierzchni asfaltobetonowej; 3. wykonanie obrzeża boiska z krawężników betonowych o wymiarach 30 x 8 cm; 4. obsadzenie krawężników na ławie betonowej z oporem z betonu C12/15 (B20).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.32.50 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.50 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 29.08.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium: 2 000,- PLN.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: - spełniają wymogi zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, - wykonali w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej trzy roboty budowlane polegające na modernizacji, remoncie lub budowie nowych boisk z nawierzchni wykonanych z trawy syntetycznej o powierzchni powyżej 80 m2 (każde) i wartości zamówienia w chwili realizacji powyżej 100 000,- zł (każda z robót). - nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, - Do udziału w postępowaniu kwalifikowane są oferty, które nie podlegają odrzuceniu na podstawie art. 89 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: zamawiający, żąda przedłożenia nw. dokumentów: 1. z należytą starannością wypełniony i podpisany formularz oferty; wg wzoru - Załącznik Nr 3 do SIWZ, 2. z należytą starannością sporządzony i podpisany kosztorys ofertowy, 3. potwierdzenie wniesienia wadium, w postaci: gwarancji bankowej, ubezpieczeniowej lub poręczenia - oryginał dokumentu, w formie pieniądza wpłata lub przelew na konto - kopia poświadczona za zgodność z oryginałem, 4. dokumentów potwierdzających spełnienie pkt. V.4. SIWZ tj.: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem, 5. dokumentów potwierdzających spełnienie pkt. V.5. SIWZ tj.: a) wykazu pracowników, którzy będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, wg. wzoru - Załącznik nr 4 do SIWZ; b) kopii uprawnień budowlanych i dokumentów potwierdzających przynależność osób z uprawnieniami budowlanymi do Regionalnej Izby Inżynierów/Architektów, dokumenty potwierdzające uprawnienia i przynależności powinny być potwierdzone za zgodność z oryginałem 6. dokumentów potwierdzających spełnienie pkt. V.6. SIWZ tj.: a) wykazu co najmniej trzech robót budowlanych polegających na modernizacji, remoncie lub budowie nowych podłóg z parkietu w pomieszczeniach o powierzchni powyżej 200 m2 (każde pomieszczenie) i wartości zamówienia w chwili realizacji powyżej 50 000,- zł (każda z robót) wg. wzoru - Załącznik nr 5 do SIWZ, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane z należytą starannością. 7. dokumentów potwierdzających spełnienie pkt. V.7. SIWZ tj.: a) oświadczenia, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej realizację zadania oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia wg. wzoru - Załącznik nr 6, b) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; kopia podpisana za zgodność z oryginałem, c) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-9 ustawy (dla osób i podmiotu zbiorowego) wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - poświadczonej za zgodność z oryginałem. Wykonawcy prowadzący działalność w formie spółki jawnej, oprócz informacji wystawionej na każdego ze wspólników, muszą przedłoży informację z KRK (dotyczącą podmiotów zbiorowych) wystawioną na spółkę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zssiennica.internetdsl.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół im. H. i K. Gnoińskich w Siennicy ul. Mińska 38 05-332 Siennica tel./fax.: (025) 757 22 24.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.07.2008 godzina 11:00, miejsce: Zespół Szkół im. H. i K. Gnoińskich w Siennicy ul. Mińska 38 05-332 Siennica Sekretariat szkoły.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.