Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-06-02
Warszawa: Dozorowanie w dwóch obiektach Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Wola m.st. Warszawy
Numer ogłoszenia: 143687 - 2010; data zamieszczenia: 02.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Wola m.st. Warszawy , ul. Gen. J. Bema 91, 01-233 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 571 50 24, faks 022 571 50 50.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ops-wola.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dozorowanie w dwóch obiektach Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Wola m.st. Warszawy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Przedmiotem zamówienia jest dozorowanie w dwóch obiektach Zamawiającego: 1.1 w siedzibie Ośrodka przy ul. Gen. J. Bema 91 - budynek dwukondygnacyjny, wolno stojący, o powierzchni ogólnej 814,52 m2, w którym na parterze mieści się duży hol. Pomieszczenia biurowo-administarcyjne znajdują się na parterze i piętrze i wyposażone są w sprzęt biurowy i komputerowy. Budynek jest monitorowany. 1.2 w siedzibie Działu Pomocy Specjalistycznej przy ul. Karolkowej 58A - budynek jednokondygnacyjny, o powierzchni parteru 356 m2 oraz piwnica, pomieszczenia biurowo-administarcyjne wyposażone są w sprzęt biurowy i komputerowy. Budynek jest monitorowany. 2 Zakres przedmiotu zamówienia - pełnienie dyżurów: 2.1 w obiekcie przy ul. Bema 91 - we wszystkie dni tygodnia od poniedziałku do piątku po zakończeniu godzin urzędowania, w godzinach od 16:00 do 8:00 dnia następnego oraz całodobowo w dni wolne od pracy, niedziele i święta - średnio miesięcznie 567 godziny. Ogólna liczba godzin nie przekroczy 3.750 godzin. 2.2 w obiekcie przy ul. Karolkowej 58A - od poniedziałku do czwartku, w czasie popołudniowych zajęć grupowych, przez 3 godziny w poniedziałki, środy i czwartki, od 16:00 do 19:00, we wtorki przez 4 godziny, od 16:00 - 20:00. W czasie wakacji i w czasie ferii dyżury będą pełnione tylko we wtorki, średnio (bez okresu wakacji) miesięcznie 55 godz. Ogólna liczba godzin nie przekroczy 250 godzin. 3 Zamawiający przewiduje pełnienie dyżurów w inne niż wskazane dni i godziny, po wcześniejszym uzgodnieniu z Wykonawcą, w ramach przewidzianej liczby godzin. Ogólna liczba godzin w skali całego zamówienia wynosi 4.000 godz. Zamawiający zastrzega, że liczba godzin może być mniejsza w granicach 10%, w zależności od faktycznych potrzeb Zamawiającego..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- 1 dozorowanie w dwóch obiektach Zamawiającego: 1.1 w siedzibie Ośrodka przy ul. Gen. J. Bema 91 - budynek dwukondygnacyjny, wolno stojący, o powierzchni ogólnej 814,52 m2, w którym na parterze mieści się duży hol. Pomieszczenia biurowo-administarcyjne znajdują się na parterze i piętrze i wyposażone są w sprzęt biurowy i komputerowy. Budynek jest monitorowany. 1.2 w siedzibie Działu Pomocy Specjalistycznej przy ul. Karolkowej 58A - budynek jednokondygnacyjny, o powierzchni parteru 356 m2 oraz piwnica, pomieszczenia biurowo-administarcyjne wyposażone są w sprzęt biurowy i komputerowy. Budynek jest monitorowany. 2 Zakres przedmiotu zamówienia - pełnienie dyżurów: 2.1 w obiekcie przy ul. Bema 91 - we wszystkie dni tygodnia od poniedziałku do piątku po zakończeniu godzin urzędowania, w godzinach od 16:00 do 8:00 dnia następnego oraz całodobowo w dni wolne od pracy, niedziele i święta - średnio miesięcznie 567 godziny. 2.2 w obiekcie przy ul. Karolkowej 58A - od poniedziałku do czwartku, w czasie popołudniowych zajęć grupowych, przez 3 godziny w poniedziałki, środy i czwartki, od 16:00 do 19:00, we wtorki przez 4 godziny, od 16:00 - 20:00. W czasie wakacji i w czasie ferii dyżury będą pełnione tylko we wtorki, średnio (bez okresu wakacji) miesięcznie 55 godz. - w ramach 50 % zamówienia podstawowego
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.34.11.40 - Usługi dozorowania 98.34.11.20 - Usługi portierskie .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 17.01.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował i/lub realizuje zamówienie/a odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. co najmniej 3 zamówienia dla 3 różnych zamawiających w zakresie dozorowania lub ochrony, w sumie w co najmniej 3 obiektach o powierzchni nie mniejszej niż 300 m2, każdy, przez co najmniej pół roku, oraz udokumentuje należyte wykonanie tych zamówień
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami do wykonania zamówienia przeszkolonymi w zakresie pełnionych obowiązków, sprawnymi fizycznie i psychicznie, niekaranymi
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, polega na zasobach innych podmiotów - składa pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, a jeżeli podmioty te będą brały udział w postępowaniu - składa oświadczenie dotyczące udziału podwykonawców. 2. jeżeli osoba (osoby) podpisująca ofertę (reprezentująca Wykonawcę lub Wykonawców występujących wspólnie) działa na podstawie pełnomocnictwa, pełnomocnictwo to w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem odpowiednio przez mocodawcę lub notariusza musi zostać dołączone do oferty
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ops-wola.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Wola
Miasta Stołecznego Warszawy
Ul. Gen. J. Bema 91
01-233 Warszawa.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.06.2010 godzina 11:00, miejsce: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Wola Miasta Stołecznego Warszawy Ul. Gen. J. Bema 91 01-233 Warszawa, pok. 13, I piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: otwarcie ofert: 11.06.2010r. godz. 11:30, sala konferencyjna Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Wola Miasta Stołecznego Warszawy Ul. Gen. J. Bema 91 01-233 Warszawa.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Roboty utrzymaniowe w obrębie stopnia w km 8+620 rzeki Białej w m. Bielsko - Biała
- Wykonanie remontu konserwatorskiego murków oporowych wraz z elementami małej architektury (dwie rzeźby niedźwiedzi) na Rynku Nowego Miasta w Warszawie.
- Ubezpieczenie Centrum Medycznego "Żelazna" sp. z o. o. BZK 29 05 2025
- Dostosowanie pomieszczenia w celu utworzenia "Strefy Smaku" w Wojskowym Instytucie Medycznym - Państwowym Instytucie Badawczym
- Dostawa wody mineralnej
- Zatrudnienie w ramach umowy cywilnoprawnej lekarza do Klinicznego Oddziału chorób wewnętrznych i endokrynologii w Szpitalu Wolskim Sp.zo.o. - II
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa ochrony całodobowej wraz z usługą portierską obiektów i mienia Instytutu Fizyki Plazmy i Laserowej Mikrosyntezy im. S. Kaliskiego w Warszawie
- Kompleksowa usługa sprzątania wraz z obsługą portierską, szatniarską i bieżącym utrzymaniem gospodarczo - technicznym budynku Auli Koncertowej "Florianka"
więcej: Usługi portierskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.