Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-08-17
Białystok: Rozbudowa systemu monitoringu wizyjnego na terenie miasta Białegostoku
Numer ogłoszenia: 143658 - 2007; data zamieszczenia: 17.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Białegostoku, ul. Słonimska 1, 15-950 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 8786000, fax 085 8786265, 8786775.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialystok.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa systemu monitoringu wizyjnego na terenie miasta Białegostoku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje wykonanie prac mających na celu rozbudowę istniejącego systemu monitoringu wizyjnego miasta zgodnie z Programem funkcjonalno użytkowym (zał nr 6) w następującym zakresie: a)montaż 37 kompletnych punktów kamerowych na terenie miasta Białegostoku, tj. punkt wyposażony w kamerę wysięgnik, zasilanie łącznie z UPS, osprzęt transmisyjny itp. oraz winny być podłączone do stanowiska obserwacyjnego w Komendzie Miejskiej Policji w Białymstoku przy ul. gen. J. Bema 4 . Szczegółową lokalizację należy uzgodnić z Komendą Miejską Policji i Inwestorem. b)montowane kamery winne być produkowane w przedsiębiorstwie posiadającym system zarządzania jakością ISO 9001 lub równoważny, pochodzić z bieżącej produkcji z oficjalnego kanału dystrybucyjnego na Polskę oraz posiadać parametry zgodnie z zapisami Programu funkcjonalno - użytkowego, c)Wykonawca wykona w trzech egzemplarzach projekt budowlany na każdy punkt kamerowy oddzielnie w zakresie robót kablowych i innych oraz uzyska wszelkie niezbędne uzgodnienia i pozwolenia oraz decyzję pozwolenie na budowę, d)Wykonawca wykona dokumentację powykonawczą w trzech egzemplarzach, zawierającą teczki: projekt techniczny, elektryczny, instrukcje obsługi urządzeń, zasady BHP korzystania z urządzeń, e)Wykonawca przeszkoli osoby, przewidziane do pracy na instalowanym sprzęcie, f)Wykonawca wykona linie zasilające i sygnałowe do ww. punktów kamerowych, g)Wykonawca uzyska wszystkie niezbędne uzgodnienia w zakresie przedmiotu zamówienia, h)wszystkie elementy winne być w pełni kompatybilne z urządzeniami monitoringu wizyjnego funkcjonującymi obecnie, i)prace w pasie drogowym muszą być wykonane zgodnie z zasadami bezpieczeństwa ruchu drogowego i odpowiednimi przepisami w tym względzie.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.31.62.10 - Instalowanie sprzętu monitorowania ruchu drogowego Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.62.10 - Instalowanie urządzeń kontroli ruchu drogowego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.03.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 10 000.00 PLN Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić PRZELEWEM na rachunek bankowy w Banku KREDYT BANK S.A. II Oddział w Białymstoku, rach. nr 07 1500 1344 1213 4004 9891 0000.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a/ zrealizowali, z należytą starannością, w ostatnich 5 latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, zamówienia na prace z zakresu monitoringu wizyjnego lub telewizji przemysłowej i cyfrowego przesyłu danych na łączną kwotę 500.000,- zł - w tym co najmniej 1 zamówienie o wartości min. 300.000,- zł , 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22, ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych i o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 (wg załącznika nr 2 do SIWZ), 3) zaświadczenie od właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), 4) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio ,że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że Wykonawca uzyskał przewidzianą prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); 5) wykaz zamówień zrealizowanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat, przed dniem wszczęcia postępowania o zamówienie publiczne, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, prac z zakresu monitoringu wizyjnego lub telewizji przemysłowej i cyfrowego przesyłu danych na łączna kwotę 500.000,- zł - w tym co najmniej 1 zamówienie o wartości min. 300.000,- zł , zawierający zakres, wartość, termin i miejsce realizacji (wg załącznika nr 3 do SIWZ), potwierdzony dokumentami stwierdzającymi, iż prace zostały wykonane z należytą starannością; 6) wykaz podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, (nazwa i adres podwykonawcy, zakres prac przewidywanych do powierzenia wg załącznika nr 4 do SIWZ).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.bialystok.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Departament Dróg i Transportu Urzędu Miejskiego w Białymstoku ul.Składowa 11 pok.206.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.09.2007 godzina 08:45, miejsce: Departament Dróg i Transportu Urzędu Miejskiego w Białymstoku ul.Składowa 11 pok.205.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Zakup osprzętu do samochodu ciężarowego powyżej 3,5 tony
- Zakup i dostawa goniometru na potrzeby WE w ramach projektu PB 5.0 - ZK-DZP.262.76.2025
- Budowa instalacji oświetlenia terenu oraz kanalizacji kablowej przy ul. Węglowej 8 w Białymstoku.
- DOSTAWA 2 SZT. SAMOCHODÓW OSOBOWYCH SEGMENTU C TYPU KOMBI Z NAPĘDEM HYBRYDOWYM
- Dostawa urządzenia do badania odporności mieszanek mineralno-asfaltowych na deformacje trwałe wraz z wyposażeniem dodatkowym dla Wydz. Technologii-Laboratorium Drogowego Oddz. GDDKiA w Białymstoku
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej Nr 49 z Oddziałami Integracyjnymi im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego - Prymasa Tysiąclecia w Białymstoku
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa drogi publicznej nr 490011S ("Astrów") w sołectwie Jasienica, Gmina Jasienica wraz z rozbudową obiektu mostowego LNI35
- BUDOWA AUTOSTRADY A4 Polska,ODCINEK:KLESZCZÓW-SOŚNICA-REALIZACJA ELEMENTÓW BEZPIECZEŃSTWA RUCHU NA AUTOST.A4 NA ODCINKU WROCŁAW (BIELANY)-NOGOWCZYCE KONTRAKT:FS 2000/PL/16/P/PT/001-04b - stacje monitoringu ruch,meteorologiczne i znaki zmiennej treści.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.