Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-07-19
Biłgoraj: zimowe utrzymanie dróg powiatowych płożonych na terenie powiatu biłgorajskiego w sezonach zimowych 2016/2017 i 2017/2018.
Numer ogłoszenia: 143611 - 2016; data zamieszczenia: 19.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
| V | zamówienia publicznego |
| zawarcia umowy ramowej | |
| ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Biłgoraju , ul. gen. Sikorskiego 3, 23-400 Biłgoraj, woj. lubelskie, tel. 84 6867079, faks 84 6881820.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdpbilgoraj.bip24.eu
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zimowe utrzymanie dróg powiatowych płożonych na terenie powiatu biłgorajskiego w sezonach zimowych 2016/2017 i 2017/2018..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg powiatowych płożonych na terenie powiatu biłgorajskiego w sezonach zimowych 2016/2017 i 2017/2018. Usługi polegać będą na: - mechanicznym udrażnianiu, oczyszczaniu (śnieg, błoto pośniegowe, lód) ulic, parkingów i dróg powiatowych, - usuwaniu śniegu i lodu oraz zwalczaniu śliskości nawierzchni dróg powiatowych. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Zamówienie składa się z dwudziestu zadań. Zadania w Obwodzie Drogowym Nr 1 Biłgoraj. (teren działania OD Nr 1 - miasto Biłgoraj, gm. Biłgoraj, Aleksandrów, Józefów, Tereszpol) Zad. 1 nośnik pługopiaskarki z piaskarką i pługiem średnim bocznym - całość oferenta (samochód o ładowności 8-10 ton, dwie osie, moc silnika min 160 KW) do odśnieżania i likwidacji śliskości na terenie miasta Biłgoraj - 4 500 km; Zad. 2 nośnik pługopiaskarki z piaskarką i pługiem średnim bocznym - całość oferenta (samochód o ładowności 8 - 16 ton, trzy osie, moc silnika min.250 KM) - 9 000 km; Zad. 3 nośnik pługopiaskarki z piaskarką i pługiem średnim bocznym - całość oferenta (samochód o ładowności 8 - 16 ton, trzy osie, moc silnika min. 250 KM ) - 7 000 km Zad. 4 nośnik pługa średniego bocznego (pług zamawiającego) -samochód o ładowności 8-16 ton, trzy osie, moc silnika min. 250 KM - 4 000 km; Zad. 5 nośnik pługa średniego bocznego (pług zamawiającego) -samochód o ładowności 8-16 ton, trzy osie, moc silnika min. 250 KM - 4 000 km; Zad. 6 Ładowarka o poj. łyżki 3 - 3,5 m3- 200 godz.; Zadania w Obwodzie Drogowym Nr 2 Tarnogród. ((teren działania OD Nr 2 -gm. Księżpol, Łukowa, Obsza, Tarnogród, Biszcza, Potok Górny). Zad. 7 nośnik pługopiaskarki z piaskarką i pługiem średnim bocznym całość oferenta (samochód o ładowności 10-16 ton, trzy osie, moc silnika min.300 KM) - praca - 7 000 km, - dyżur - 60 godz. Zad. 8 nośnik pługopiaskarki z piaskarką i pługiem średnim bocznym całość oferenta (samochód o ładowności 10-16 ton, trzy osie, moc silnika min.300 KM) - praca - 7 000 km, - dyżur - 60 godz. Zad.9 nośnik pługopiaskarki (pługopiaskarka zamawiającego)- samochód o ładowności 10-16 ton, trzy osie, moc silnika min.300 KM - praca - 7 000 km, - dyżur - 60 godz. Zad. 10 nośnik pługa średniego boczny + czołowy (pługi zamawiającego) - samochód o ładowności 10-16 ton, trzy osie, moc silnika min.300 KM - praca - 5 000 km, - dyżur - 60 godz. Zad. 11 koparko- ład. o poj. łyżki 0,25-0,40m3 - praca - 200 godz, - dyżur - 60 godz. Zad. 12 równiarka - 160 godz; Zad. 13 koparko - ładowarka o poj. łyżki 1 - 1,5 m3 - 160 godz; Zad. 14 ładowarka o poj. łyżki od 3 do 3,5 m3 - 160 godz; Zadania w Obwodzie Drogowym Nr 3 Teodorówka. (teren działania OD Nr 3- gm. Turobin, Goraj, Frampol) Zad. 15 nośnik pługopiaskarki (pługopiaskarka zamawiającego) - samochód o ładowności 10-16 ton, trzy osie z przednim napędem, moc silnika min.300 KM - praca - 9 000 km, - dyżur - 100 godz. Zad. 16 nośnik pługopiaskarki z piaskarką , pługiem bocznym średnim i pługiem czołowym - całość oferenta (samochód o ładowności 10-16 ton, trzy osie z przednim napędem, moc silnika min.300 KM) - praca - 9 000 km, - dyżur - 100 godz, Zad. 17 nośnik pługa średniego czołowego (pług zamawiającego) - samochód o ładowności 10-16 ton, trzy osie z przednim napędem, moc silnika min. 300 KM- 5 000 km; Zad. 18 koparko-ładowarka o poj. łyżki 0,25-1,50 m3 - praca - 360 godz, - dyżur - 100 godz. Zad. 19 równiarka - 160 godz; Zad. 20 ładowarka o poj. łyżki 3 - 3,5 m3 - 160 godz..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 20.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.05.2018.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Potencjał techniczny Wykonawca musi wykazać się dysponowaniem odpowiednim potencjałem technicznym, niezbędnym do realizacji zamówienia tj.: - musi dysponować środkami transportu i jednostkami sprzętowymi, na które składa swoja ofertę; - musi dysponować sprzętem (pługi, piaskarki) na które składa swoją ofertę. Uwaga: Jeżeli wykonawca nie dysponuje sprzętem (pługi, piaskarki) wraz z ofertą złoży zobowiązanie do zakupu w terminie do 30.09.2016r. takiego sprzętu. Jeżeli wykonawca składa ofertę na dwa lub więcej zadań winien dysponować różnymi środkami transportu i jednostkami sprzętowymi w ramach poszczególnych zadań.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 2. W sytuacji, gdy wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 3. Jeżeli wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, zamawiający w celu oceny czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda dokumentów (wystawionych i podpisanych przez te podmioty) dotyczących w szczególności: a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu w wykonywaniu zamówienia, - propozycja zobowiązania załącznik nr 7. 4. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia Zamawiający wymaga przedłożenia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów dotyczących tego podmiotu, w zakresie wymaganym dla Wykonawcy, określonych w pkt. 6.2.1 (wg załącznika nr 8) oraz w pkt. 6.2.2 i 6.2.3 (wg załącznika nr 6). 5. Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów złożonych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. 6. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - termin płatności rachunku/faktury VAT - 5
IV.2.2)
| przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany. Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Prawa zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty polegających na: - zmianie wynagrodzenia w przypadku gdy zmianie ulegną stawki podatku VAT.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www,zdpbilgoraj.bip24.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Biłgoraju, ul. Gen. Sikorskiego 3, 23-400 Biłgoraj, pok. nr 7..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.08.2016 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Biłgoraju, ul. Gen. Sikorskiego 3, 23-400 Biłgoraj, pok. nr 2 sekretariat..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BIŁGORAJA
- "Dostawa urządzeń sieciowych (UTM i access point) wraz z instalacją, konfiguracją i modernizacją zabezpieczeń brzegowych sieci LAN w ramach konkursu grantowego Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa agregatów prądotwórczych
- Przebudowa budynku handlowo-usługowego w ramach realizacji zadania pn.: "Modernizacja skweru przy ul. Ogrodowej w Biłgoraju"
więcej: przetargi w Biłgoraju »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie czystości i porządku na terenie miasta i Gminy Łochów
- Kompleksowa usługa sprzątania i utrzymywania w czystości budynku wraz z terenem przyległym do budynku Sądu Rejonowego w Brodnicy
- Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Sulików w okresie od stycznia do marca 2025 roku
- UTRZYMANIE PORZĄDKU I CZYSTOŚCI W INFRASTRUKTURZE KOMUNALNEJ NA TERENIE GMINY CIĘŻKOWICE W ROKU 2026
- Świadczenie usług sprzątania i utrzymania całodziennej czystości dla Sądu Rejonowego w Wadowicach, a także utrzymania czystości i odśnieżania terenu przylegającego do budynku Sądu (tereny zewnętrzne)
- Usługi utrzymania zieleni oraz sprzątania placu i terenów wokół budynku biurowego Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Radomiu - w roku 2026
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





