eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › Remont budynku nr 1 zlokalizowanego na terenie JW. 4934 Łężyce w kompleksie 7906.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-27

Gdynia: Remont budynku nr 1 zlokalizowanego na terenie JW. 4934 Łężyce w kompleksie 7906.
Numer ogłoszenia: 143425 - 2008; data zamieszczenia: 27.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury, ul. Jana z Kolna 8b, 81-912 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6266154, fax (058) 620 71 44.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynku nr 1 zlokalizowanego na terenie JW. 4934 Łężyce w kompleksie 7906..

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont budynku nr 1 zlokalizowanego na terenie JW. 4934 Łężyce w kompleksie 7906 I część zamówienia : Roboty budowlano - remontowe. II część zamówienia : Wykonanie instalacji SSWiN , KD i CCTV i sygnalizacji pożaru SAP. Wartość zamówienia poniżej progów Unijnych.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne Oryginalny kod CPV: 45.44.20.00 - Nakładanie powierzchni kryjących Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.20.00 - Nakładanie powierzchni kryjących Oryginalny kod CPV: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Oryginalny kod CPV: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.26.25.00 - Roboty murarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe Oryginalny kod CPV: 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych Oryginalny kod CPV: 45.33.10.00 - Instalacje cieplne, wentylacyjne i konfekcjonowania powietrza Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.31.20.00 - Instalowanie systemów alarmowych i anten Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.20.00 - Instalowanie systemów alarmowych i anten Oryginalny kod CPV: 45.31.22.00 - Instalowanie alarmów włamaniowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.22.00 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.06.2009.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Na caółość zamowienia wadium w kwocie : 5.330,00 zł I część zamówienia wadium 4.900,00 zł. Na II część zamówienia wadium 430,00 zł..

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a)nie podlegają wykluczeniu na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, b)spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, c)dokonają wizji lokalnej terenu budowy, który jest przedmiotem niniejszego zamówienia, e)dysponują osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi odpowiednimi do przedmiotu zamówienia, f) posiadają pion ochrony tj.: kancelarię tajną zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 18.10.2005r, w sprawie organizacji i funkcjonowania kancelarii tajnych Dz. U. Dz. U. 2005.208.1741 , pełnomicnika ds. ochrony informacji niejawnych, kierownika kancelarii, którzy posiadają poświadczenia bezpieczeństwa dopuszczających do pracy na materiałach niejawnych oznaczonych klauzulą poufne wraz z zaświadczeniem o przeszkoleniu w zakresie informacji niejawnych , g)dysponują kierownikiem budowy, kierownikiem robót elektrycznych z uprawnieniami, którzy posiadają poświadczenia bezpieczeństwa dopuszczających do pracy na materiałach niejawnych oznaczonych klauzulą poufne wraz z zaświadczeniem o przeszkoleniu w zakresie informacji niejawnych , h)dysponują geodetą z uprawnieniami, który posiada poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do pracy na materiałach niejawnych oznaczonych klauzulą poufne , wraz z zaświadczeniem o przeszkoleniu w zakresie informacji niejawnych , i)dot: II części zamówienia: posiadają ważną koncesję wydana przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności w zakresie ochrony osób i mienia, j)dot: II części zamówienia: zatrudniają instalatorów - minimum 1 - posiadających licencję pracowników zabezpieczenia technicznego I stopnia , a także posiadają poświadczenia bezpieczeństwa dopuszczających do pracy na materiałach niejawnych oznaczonych klauzulą poufne wraz z zaświadczeniem o przeszkoleniu w zakresie informacji niejawnych, k) posiadają własne środki finansowe w wysokości minimum 300.000,00 zł. l) wykonali w okresie ostatnich pięciu lat co najmniej dwie roboty o zakresie i wartości minimum 50% złożonej oferty, Zamawiający oceniać będzie spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie zlozonych dokumentow metodą spełnia nie spełnia.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Potwierdzeniem spełniania w/w warunków jest przedstawienie następujących dokumentów: 1.oświadczenie o spełnieniu warunków określanych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej Specyfikacji, 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4. aktualne zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego o nie zaleganiu z podatkiem lub, że Wykonawca uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert, 5. aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o nie zaleganiu ze składkami na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub, że Wykonawca uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości płatniczych, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert; 6. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4 -8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (informację składają wszystkie podmioty składające ofertę), 7 aktualna informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 8. oświadczenie że Wykonawca zapoznał się z terenem budowy, 9. oświadczenie o posiadaniu kancelarii tajnej, 10. wykaz stanu osobowego kadry inżynieryjno-technicznej, która będzie wykonywać zamówienie lub będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z kserokopią odpowiednich uprawnień budowlanych. Do wykazu należy załączyć również aktualne zaświadczenia, że osoby te są członkami Izby Inżynierów Budownictwa i posiadają wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej - minimum jedna osoba z uprawnieniami budowlanymi w każdej ze specjalności, 11.poświadczoną za zgodność z oryginałem kserokopię poświadczenia bezpieczeństwa upoważniającego do pracy na materiałach niejawnych oznaczonych klauzulą poufn wraz z zaświadczeniem o odbytym przeszkoleniu w zakresie informacji niejawnych dla: pełnomocnika , kierownika kancelarii, geodety i kierownika budowy, kierownika robót elektrycznych wraz z zaświadczeniem o przeszkoleniu w zakresie ochrony informacji niejawnych, 12. dot. II części zamówienia : kserokopię ważnej koncesji wydanej przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności w zakresie ochrony osób i mienia, 13. dot. II części zamówienia : kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem: poświadczenia bezpieczeństwa upoważniającego do pracy na materiałach niejawnych oznaczonych klauzulą poufn wraz z zaświadczeniem o odbytym przeszkoleniu w zakresie informacji niejawnych oraz licencji I stopnia pracownika ochrony dla instalatorów systemów alarmowych, 14. zaświadczenie z banku o wielkości posiadanych środków lub możliwości zaciągnięcia kredytu do wysokości min. 300.000,00 zł, 15. wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat co najmniej 2 robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. Wykaz wykonać wg załącznika nr 3 do SIWZ załączając protokoły odbioru końcowego robót zawierające dane dotyczące: zakresu robót, wartości, terminów realizacji, potwierdzenie należytego wykonania robót- poświadczone przez uprzednio zamawiającego lub inne dokumenty potwierdzające spełnienie tych wymogów, 16. w przypadku, gdy ofertę składa Konsorcjum należy wskazać pełnomocnika do reprezentowania wykonawców -Konsorcjum - w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzigdynia.mil.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rejonowy ZarządInfrastruktury w Gdyni, ul. Jana z Kolna 8 b, 81 -912 Gdynia, pok. 112 , I piętro..

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Rejonowy ZarządInfrastruktury w Gdyni, ul. Jana z Kolna 8 b, 81 -912 Gdynia, pok. 203, , II piętro..

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

    CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont budynku nr 1 w Łężycach - roboty remontowe..

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont budynku nr 1 w Łężycach - roboty remontowe Wartość zamówienia poniżej progów Unijnych..
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.33.00.00-9, 45.44.20.00-7, 45.32.10.00-3, 45.11.12.00-0, 45.26.50.00-6, 45.23.10.00-5, 45.33.10.00-6, 45.31.00.00-3.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2009.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont budynku nr 1 w Łężycach - wykonanie instalacji SSWiN , KD i CCTV i sygnalizacji pozaru SAP..

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont budynku nr 1 w Łężycach - wykonanie instalacji SSWiN , KD i CCTV i sygnalizacji pożaru SAP..
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.21.00-8, 45.31.22.00-9.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2009.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.