Ogłoszenie z dnia 2008-06-27
Strzelce Opolskie: Zakup artykułów spożywczych wraz z dostawą dla Domu Pomocy Społecznej w Strzelcach Op. z filią w Szymiszowie i filią w Leśnicy ul. Strażacka 8
Numer ogłoszenia: 143363 - 2008; data zamieszczenia: 27.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Strzelcach Opolskich z Filią w Szymiszowie i Filią w Leśnicy, ul. Strażacka 8, 47-100 Strzelce Opolskie, woj. opolskie, tel. 077 4613480, fax 077 4613480.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dps.strzelceopolskie.cyb.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup artykułów spożywczych wraz z dostawą dla Domu Pomocy Społecznej w Strzelcach Op. z filią w Szymiszowie i filią w Leśnicy ul. Strażacka 8.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Strzelcach Op. z filią w Szymiszowie i filią w Leśnicy ul. Strażacka 8 w niżej podanym asortymencie: 1.baton czekoladowy 38g -250szt 2. biszkopty 150g -460p. 3. chrzan 170g - 110szt 4. chrzan 200g - 110szt 5. cukier- 3000kg 6. cukier puder 500g-40szt 7. cukier waniliowy 200szt 8. cukierki czekoladowe 42kg 9. cynamon 15g - 40szt 10. czosnek mielony - 500szt 11. dżem 300g - 750szt 12. fasola jaś 500g -400szt 13. groch połówki 400g - 100szt 14. groszek konserwowy 400g - 46szt 15. herbata granulowana 80g-800szt 16.herbata granulowana 100g - 800szt 17. herbata miętowa 49g - 30szt 18. herbata owocowa 50g - 40szt 19. kakao 100g - 100szt 20. kapusta czerwona 900g- 150szt 21. kasza jęczmienna 120kg 22. kasza manna błysk. 0,5 kg - 400p. 23. kasza gryczana 400g - 150g 24. kasza jęczmienna 0,5 kg - 80szt 25. kawa inka zbożowa 150g - 110szt 26. kminek 20g -40szt 27. koncent. pom. 30% 200g - 500szt 28. koncentrat buraczany 380g - 20szt 29. kukurydza konser. 400g - 48 szt 30. kwasek cytrynowy 20g - 400szt 31. liść laurowy 7g - 80szt 32. maggi 1l - 130l 33. majeranek 15g - 350szt 34. majonez 250g - 120szt 35.mak 400g - 20szt 36.marmolada 250g - 14szt 37. mąka pszenna - 900kg 38. mąka ziemniaczana - 140 kg 39. migdały 100g - 8szt 40. miód naturalny 250g -10szt 41. miód sztuczny 250g - 10szt 42. musztarda 900g - 60szt 43. musztarda 200g - 170szt 44. napój gazowany 1,5l - 160szt 45. ocet butelka 0,5l - 95but. 46. ogórek konserwowy 900g - 50szt 47. olej 1l - 500l 48. orzechy 70g - 10 szt 49. pasztet drobiowy 130g - 500szt 50. pasztet drobiowy 200g -700 szt 51. pieprz mielony 50g - 500szt 52. płatki owsiane 500g - 250 szt proszek do pieczenia 18g - 100szt 54. przyprawa do piernika 20g - 20szt 55. rodzynki 100g - 30sztryż 1kg - 700kg 57. sałatka z selera 300g - 14 szt 58. soda oczyszczona 30g - 60szt 59. sok banan, jabłko, marchew, malina, brzoskwinia 0,33l - 1000szt 60. sok owocowy 450g - 240szt 61.sól - 400kg 62. suchary 300g - 250szt 63. wiórki koksowe 100g - 40szt 64. woda gazowana 1,5l - 240szt 65. woda nie gazowana 1,5l - 240szt 66. ziele angielskie 15g - 80szt
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.00.00.00 - Produkty spożywcze i napoje Kod CPV wg słownika 2008: 15.00.00.00 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu moga wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1. spełniają warunkiwynikające z art. 22 ust. 1 ustawy, tzn. a. posiadaja uprawnienia do wykonywaniaokreślonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładaja obowiazek posiadania takich uprawnień, b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolymi do wykonania zamówienia, c. znajdują sie w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d. nie podlegają wykluczeniu z postepowania o udzielenie zamówienia. 2. w przypadku, gdy o udzielenie zamówienia ubiega sie konsorcjum, wówczas wymaga się , aby żaden z jego członków nie podlegał wykluczeniu z postępowania na podstawie art .24 ust. 1 i 2 ustawy, a członkowie łąćznie spełniali warunki określone w pkt. 1 rozdziału 5, 4. Wykonawca zobowiązuje sie dostarczyć asortyment umowy własnym transportem do Filii DPS w Szymiszowie ul. Strzelecka 2 - magazyn - dostawa około trzy razy w miesiącu, - dostawca zapewnia dobrą jakość artykułów spożywczych, - gwarancja towarów zgodna z datą na opakowaniach, - magazynier obecny przy odbirze przedmiotu umowy lub inna osoba ją zastępująca - ważenie towaru, - dostawca gwarantuje niezmienną cenę przedmiotu zamówienia w okresie obowiązywania umowy, - zamawiający zastrzega sobie możliwośc nie zreaizowania umowy w całości, - zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia ilości zamówionego asortymentu do 20% wartości umowy. Sprawdzenie spełniaania warunków j.w. odbywać się będzie poprzez badanie treści dokumentów załączonych w treści oferty oraz innych koniecznych czynności zmierzajacych do zbadania poprawności i wiarygodności złożonej oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w rozdziale 5 niniejszej specyfikacji Wykonawcy muszą przedstawić następujące dokumenty: a. formularz oferty wg załączonego wzor OFERTA - załącznik nr 1, b. dane dotyczące wiarygodności prawnej, ekonomicznej i technicznej wykonawcy: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postepowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - załącznik nr 2 - przedkłada Wykonawca, c. oświadczenie Wykonawcy złożone na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3 d. wypełniony i podpisany wzór umowy - wypenić w miejscach przeznaczonych dla wykonawcy - załącznik nr 4
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dps.strzelceopolskie.cyb.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej w Strzelcach Op. ul. Strażacka 8 47-100 Strzelce Op. budynek Administracji - zamówienia publiczne..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.07.2008 godzina 09:30, miejsce: Dom Pomocy Społecznej 47-100 Strzelce Op. ul. Strażacka 8 budynek administracji - dział kadr i administracji, I piętro..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z STRZELEC OPOLSKICH
- OPS.ZP.252.1.2.2025
- Wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn.: "Utworzenie i wsparcie funkcjonowania branżowego centrum umiejętności w dziedzinie ekonomia i rachunkowość (...)
- Obsługa systemu przyzywowego , alarmowo-pożarowego oraz administrowanie nieruchomością w części dotyczącej mieszkań treningowych i wspomaganych w Strzelcach Opolskich ul. kard. Wyszyńskiego 10.
- "Zakup wraz z dostawą sprzętu IT dla Starostwa Powiatowego w Strzelcach Opolskich i jednostek podległych w ramach projektu pn."Zwiększenie cyfryzacji oraz podniesienie poziomu (...)" - Część II"
- realizacja zadania pn.: Zamiatanie nawierzchni dróg powiatowych Powiatu Strzeleckiego w ilości 136 206 m2 i chodników w ilości 7 674 m2 Przedmiot...
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy artykułów spożywczych
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym im. Waldemara Kikolskiego w Białymstoku
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Przedszkola nr 3 w Mikołowie w roku szkolnym 2025/2026
- Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych dla Zespołu Szkół Technicznych w Leżajsku
- Zakup i dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Zespole Szkół Ogólnokształcących im. prof. Stanisława Bąka w Grębowie
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Przedszkola nr 11 w Mikołowie w roku szkolnym 2025/2026
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.