Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-01-21
Gdynia: Remont wynikowy i konserwacja mechanizxmów okrętowych wymienianych metoda agregatową
Numer ogłoszenia: 14334 - 2008; data zamieszczenia: 21.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centralna Składnica Marynarki Wojennej, ul. kontradm. X. Czernickiego 124, 81-904 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6267933, fax 058 6267650.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mw.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont wynikowy i konserwacja mechanizxmów okrętowych wymienianych metoda agregatową.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont wynikowy i konserwacja mechanizxmów okrętowych wymienianych metoda agregatową zgodnie z SIWZ
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.24.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji i inne usługi dotyczące sprzętu morskiego i innego Kod CPV wg słownika 2008: 50.24.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji i inne usługi dotyczące sprzętu morskiego i innego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 10.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości będącej sumą wadium dla poszczególnych grup w zależności od zainteresowania Wykonawcy wg zestawienia jn. -grupa A - 6000 zł; -grupa B - 6000 zł; -grupa C - 10000 zł; -grupa D - 1000 zł; -grupa E - 1000 zł; -grupa F - 1500 zł; -grupa G - 1300 zł; -grupa H - 2000 zł; -grupa I - 200 zł; -grupa J - 1000 zł;.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu mogą wziąć udział oferenci nie wykluczeni na podstawie art. 24 spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 Pzp oraz warunki dodatkowe takie jak : 1.1.Prowadzą działalność gospodarczą w zakresie przedmiotu zamówienia (potwierdzoną wpisem do rejestru); 1.2.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.3.Spełniają wymagania określone w SIWZ. Zamawiający będzie oceniał spełnienie wymaganych warunków udziału w postępowaniu oraz wybierze najkorzystniej-szą ofertę wg ustalonych kryteriów i zasad na podstawie złożonych z ofertami dokumentów i informacji zawartych w ofertach.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, wymagane jest złożenie nastę-pujących oświadczeń i dokumentów: Szczegółowe dane dotyczące jw. ujęto w SIWZ na stronie internetowej www.mw.mil.pl 1.Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 U Pzp wg wzoru - załącznik nr 2 do siwz; 2.Oświadczenie, że Wykonawcy znane są zasady nadzorowania przez przedstawicieli Rejonowego Przedstawiciel-stwa Wojskowego realizacji umowy i zobowiązuje się on do spełnienia ich w zakresie niezbędnych potrzeb wy-nikających z realizowanych przez niego zadań. 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawio-ny nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4.Zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem po-datków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości płatniczych, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 mie-siące przed upływem terminu składania oferty. 5.Aktualne zaświadczenie ZUS potwierdzające, że oferent nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdro-wotne lub społeczne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6.Aktualna informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 i 9 Pzp, wysta-wiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7.Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej przedmiot zamówienia. Okres ubezpie-czenia musi obejmować termin zakończenia wykonania zamówienia. Wartość polisy musi być adekwatna do wartości powierzonego wykonawcy sprzętu wojskowego. 8.Certyfikat systemu jakości zgodnie z normami międzynarodowymi serii ISO 9000 lub natowskimi publikacjami standaryzacyjnymi AQAP. 9.W celu potwierdzenia przez Wykonawcę warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dyspono-wania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy przedstawić: -ilość prac remontowych mechanizmów będących przedmiotem specyfikacji oraz konserwacyjnych wykona-nych w okresie ostatnich dwóch lat; -opis wyposażenia warsztatowego w zakresie możliwości wykonania remontów, odbioru jakościowego, ha-mowni i konserwacji urządzeń; -wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na te-mat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności 10.Wykaz osób uprawnionych do reprezentowania oferenta oraz sposób reprezentacji o ile nie wynika to z załączo-nego rejestru (upoważnienie do reprezentowania oferenta w zakresie prowadzonego postępowania - o ile takie zostało wystawione); 11.Umowę lub pełnomocnictwo regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie; Informacja dla wykonawców, którzy mają siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumen-tów, o których mowa wyżej: a)pkt 3, 4, 5 - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamiesz-kania, potwierdzające odpowiednio, że: -nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; -nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, -nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; b)pkt 6 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo za-mieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-9 ustawy. c)Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie zło-żone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodo-wego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Informacja o formie w jakiej należy składać dokumenty. 1.Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu należy przedstawić w formie załącz-ników do oferty. 2.Dokumenty o których mowa wyżej, należy przedstawić w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (osobę uprawnioną), z zastrzeżeniem, że w przypadku kopii należy udostępnić, na każde żądanie zamawiającego, oryginały dokumentów do wglądu. 3.Jeżeli Wykonawca nie wykaże się spełnieniem warunków o których mowa wyżej lub gdy zamawiający nie uzna złożonych dokumentów za spełniające te warunki (z zachowaniem postanowień art. 25 i art. 26 Pzp), Wyko-nawca zostanie wykluczony z postępowania o zamówienie publiczne, a złożona oferta nie będzie podlegała szczegółowej ocenie merytorycznej. Informacja dla wykonawców, którzy będą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 1.Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. 2.Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przed-miotowego zamówienia publicznego. Należy przedłożyć pełnomocnictwo wraz z ofertą. 3.Wszelka korespondencja oraz rozliczenie dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. Wykonawcy wspól-nie ubiegający się o zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zobowiązani są przed pod-pisaniem umowy zawrzeć konsorcjum w formie cywilno-prawnego porozumienia. 4.W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia każdy z nich musi spełnić wa-runki i załączyć odpowiednie dokumenty takie jak pojedynczy wykonawca w zakresie wynikającym z art.22 ust.1 pkt.1 i 4 ustawy, to znaczy posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli przepisy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień i nie mogą podlegać wykluczeniu z postępowa-nia o udzielenie zamówienia publicznego. 5.Warunki określone w art.22 ust.1 pkt.2 i 3 ustawy, takie jak np. posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, znajdowanie się w sytuacji ekonomiczno-finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Wykonawcy ci mogą spełniać łącznie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mw.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: CENTRALNA SKŁADNICA MARYNARKI WOJENNEJ kontradm. X. Czernickiego 124 81-904 GDYNIA tel./fax. (0-58)6267933.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.03.2008 godzina 10:00, miejsce: CENTRALNA SKŁADNICA MARYNARKI WOJENNEJ kontradm. X. Czernickiego 124 81-904 GDYNIA kancelaria, pok. nr 10.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Silnik WOLA 71H6 - 2 szt..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont i konserwacjua zgodnie z SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.24.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Silnik WOLA 71H6 - 2 szt..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont i konserwacjua zgodnie z SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.24.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Silnik WOLA 39H12 - 2 szt..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont i konserwacjua zgodnie z SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.24.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zespól napędowy DELIFIN 2 - 1 szt..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont i konserwacjua zgodnie z SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.24.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zespól napędowy REKIN - 1 szt..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont i konserwacjua zgodnie z SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.24.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Silnik SW 400 - 2 szt..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont i konserwacjua zgodnie z SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.24.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Silnik SW 266 - 2 szt..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont i konserwacjua zgodnie z SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.24.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Spprężarka powietrza K2-150 - 6 szt..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont i konserwacjua zgodnie z SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.24.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Sprężarka powietrza S2W25 - 1 szt..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont i konserwacjua zgodnie z SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.24.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Sprężarka powietrza BIBS K 14v002 - 1 SZT..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont i konserwacjua zgodnie z SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.24.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Dostawa elektronarzędzi do magazynu Służby Techniczno- Okrętowej Komendy Portu Wojennego Gdynia
- PEŁNIENIE FUNKCJI INŻYNIERA KONTRAKTU WRAZ Z KOMPLEKSOWYM NADZOREM INWESTORSKIM W RAMACH INWESTYCJI PN.: "ROZBUDOWA GDYŃSKIEGO CENTRUM ONKOLOGII W SZPITALU MORSKIM IM. PCK W GDYNI" ..."
- Opracowanie aktualizacji projektu planu ochrony obszaru Natura 2000 Zatoka Pucka PLB220005 w ramach zadania "Opracowanie projektów planów ochrony".
- REMONT ZALANYCH POMIESZCZEŃ W BUDYNKU NR 312 - GDYNIA OKSYWIE
- ŚWIADCZENIE USŁUGI W ZAKRESIE ODBIORU I WYWOZU ODPADÓW KOMUNALNYCH ZE SZPITALI POMORSKICH SP. Z O.O.
- Dostawa znakowanych gadżetów na Europejską Noc Naukowców
więcej: przetargi w Gdyni »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.