eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Wykonanie usługi przeprowadzenia badaniaewaluacja projektu oraz ewaluacja produktu finalnego w ramach projektu innowacyjnego testującego realizowanego w Partnerstwie pnMAM DZIECKO-PRACUJĘ. Analiza, testowanie oraz wdrożenie innowacyjnych rozwiązań wspomagających godzenie życia zawodowego i prywatnego w Wielkopolsce, opartych na idei flexicurity.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-04-11

Poznań: Wykonanie usługi przeprowadzenia badania: ewaluacja projektu oraz ewaluacja produktu finalnego w ramach projektu innowacyjnego testującego realizowanego w Partnerstwie pn: MAM DZIECKO-PRACUJĘ. Analiza, testowanie oraz wdrożenie innowacyjnych rozwiązań wspomagających godzenie życia zawodowego i prywatnego w Wielkopolsce, opartych na idei flexicurity.
Numer ogłoszenia: 143296 - 2013; data zamieszczenia: 11.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu , al. Niepodległości 10, 61-875 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8569000, 8569500, faks 061 8543988.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ue.poznan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usługi przeprowadzenia badania: ewaluacja projektu oraz ewaluacja produktu finalnego w ramach projektu innowacyjnego testującego realizowanego w Partnerstwie pn: MAM DZIECKO-PRACUJĘ. Analiza, testowanie oraz wdrożenie innowacyjnych rozwiązań wspomagających godzenie życia zawodowego i prywatnego w Wielkopolsce, opartych na idei flexicurity..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi przeprowadzenia badania: ewaluacja projektu oraz ewaluacja produktu finalnego w ramach projektu innowacyjnego testującego realizowanego w Partnerstwie pn: MAM DZIECKO-PRACUJĘ. Analiza, testowanie oraz wdrożenie innowacyjnych rozwiązań wspomagających godzenie życia zawodowego i prywatnego w Wielkopolsce, opartych na idei flexicurity. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 9 do SIWZ.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73.11.00.00 - Usługi badawcze .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Udokumentowane doświadczenie w realizacji podobnych zamówień - ocena spełniania warunku nastąpi poprzez wykazanie przez Wykonawcę, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch usług polegających na przeprowadzeniu badań ewaluacyjnych oraz co najmniej jednej usługi polegającej na ewaluacji projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach POKL, o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto każda - z wyłączeniem audytu, z podaniem ich wartości, przedmiotu, terminu realizacji zamówienia wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane w żądanej kwocie i należycie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena spełniania warunku nastąpi poprzez wykazanie przez Wykonawcę, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej czterema osobami (zespołem badawczym), które wykonywać będą osobiście zamówienie, w tym: a)kierownikiem badania, który: -posiada wyższe wykształcenie na poziomie magisterskim ekonomiczne lub w zakresie nauk społecznych -w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert kierował co najmniej 3 projektami ewaluacyjnymi, które dotyczyły problematyki społecznej; wartość każdego z projektów / usług wynosiła co najmniej 40 000 zł brutto (w przypadku, gdy wartość umowy została określona w walucie innej niż złoty przeliczenie nastąpi wg średniego kursu złotego ogłoszonego przez Prezesa NBP i obowiązującego w dniu ogłoszenia przetargu w Biuletynie Zamówień Publicznych) oraz -ma udokumentowane doświadczenie w ewaluacji co najmniej 1 projektu innowacyjnego testującego w ramach POKL; doświadczenie to może dotyczyć projektu opisanego w punkcie powyżej. b)ekspertem ds. badań ilościowych, który: -posiada wyższe wykształcenie na poziomie magisterskim ekonomiczne lub w zakresie nauk społecznych -w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert uczestniczył w co najmniej 3 projektach / usługach badawczych, które dotyczyły problematyki społecznej, w których był odpowiedzialny za realizację badań techniką CATI; wartość każdego z projektów / usług wynosiła co najmniej 40 000 zł brutto (w przypadku, gdy wartość umowy została określona w walucie innej niż złoty przeliczenie nastąpi wg średniego kursu złotego ogłoszonego przez Prezesa NBP i obowiązującego w dniu ogłoszenia przetargu w Biuletynie Zamówień Publicznych) oraz -w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert był autorem lub współautorem minimum 2 raportów (tj. dokumentów lub opracowań, opisujących rezultaty badań i analiz, przygotowanego dla podmiotu zlecającego badanie) z badań, w których była wykorzystana technika CATI; raporty te mogą dotyczyć badań opisanych w punkcie powyżej. c)ekspertem ds. badań jakościowych, który: -posiada wyższe wykształcenie na poziomie magisterskim ekonomiczne lub w zakresie nauk społecznych -w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert uczestniczył w co najmniej 3 projektach usługach badawczych, które dotyczyły problematyki społeczno-gospodarczej, w których był odpowiedzialny za prowadzenie wywiadów osobistych (IDI) oraz moderowanie zogniskowanych wywiadów grupowych (FGI) oraz interpretację danych pochodzących z badań jakościowych; wartość każdego z projektów usług wynosiła co najmniej 40 000 zł brutto (w przypadku, gdy wartość umowy została określona w walucie innej niż złoty przeliczenie nastąpi wg średniego kursu złotego ogłoszonego przez Prezesa NBP i obowiązującego w dniu ogłoszenia przetargu w Biuletynie Zamówień Publicznych) oraz -w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert był autorem lub współautorem minimum 2 raportów (tj. dokumentów lub opracowań, opisujących rezultaty badań i analiz, przygotowanego dla podmiotu zlecającego badanie) z badań, w których były wykorzystywane jakościowe techniki badań terenowych (np. indywidualne wywiady pogłębione, zogniskowane wywiady grupowe, itp.); raporty te mogą dotyczyć badań opisanych w punkcie powyżej. d)ekspertem merytorycznym, który: -posiada wyższe wykształcenie na poziomie magisterskim psychologiczne, ekonomiczne lub w zakresie nauk społecznych -w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert brał udział w realizacji co najmniej 2 projektów, które dotyczyły problematyki funkcjonowania matki i/lub ojca z dzieckiem do lat 3, przy czym co najmniej jeden projekt dotyczył problematyki rynku pracy, -w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert był autorem lub współautorem minimum 2 raportów (tj. dokumentów lub opracowań) dotyczących problematyki funkcjonowania matki i/lub ojca z dzieckiem do lat 3; raporty te mogą dotyczyć projektów opisanych w punkcie powyżej. Zamawiający nie dopuszcza, aby ta sama osoba mogła pełnić dwie lub więcej funkcji. Osoby wymienione powyżej mogą zostać zastąpione w trakcie realizacji umowy wyłącznie osobami o nie niższych kwalifikacjach i doświadczeniu, po wcześniejszym przedstawieniu Zamawiającemu pisemnej informacji o proponowanej zmianie wraz z wyjaśnieniem przyczyn proponowanej zmiany oraz po wyrażeniu pisemnej zgody przez Zamawiającego.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Wypełniony i podpisany formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ. 2.Podpisany przez Wykonawcę szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 9 do SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

a)aktualizację danych Wykonawcy poprzez zmianę nazwy firmy, zmianę adresu siedziby, zmianę formy prawnej Wykonawcy, itp., b)zmianę terminów realizacji przedmiotu zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego, w szczególności w przypadku okoliczności wystąpienia siły wyższej lub z powodu działania osób trzecich, które to przyczyny każda ze Stron musi udokumentować; c)zmniejszenie zakresu przedmiotu zamówienia oraz związane z tym zmniejszenie wartości umowy, wynikające z przyczyn niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy, które to przyczyny każda ze Stron musi udokumentować, d)zmniejszenie zakresu prac i zmniejszenie wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku opisanym w § 5 ust. 6; e)zmianę osób wykonujących Zadanie lub recenzentów materiałów stanowiących Opis produktu finalnego (wraz z załącznikami) przygotowywanych na potrzeby walidacji produktu pod warunkiem wcześniejszego przedstawienia Zamawiającemu przez Wykonawcę pisemnej informacji o proponowanej zmianie wraz z wyjaśnieniem oraz zapewnienia przez Wykonawcę nowego/-ych członka/-ów i/lub recenzenta/-ów, który/-rzy będą posiadać doświadczenie i kwalifikacje zawodowe co najmniej takie jak wymagane w SIWZ, f)możliwość wprowadzenia korekt do zaakceptowanego harmonogramu oraz metodologii w trakcie realizacji zamówienia w sposób uzgodniony z Zamawiającym w przypadkach uzasadnionych potrzebami projektu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.ue.poznan.pl/uczelnia/uczelnia-dla-firm/zamowienia-publiczne/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu61-875 Poznań, al. Niepodległości 10 budynek B pokój 107.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.04.2013 godzina 08:00, miejsce: Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu 61-875 Poznań, al. Niepodległości 10 w Kancelarii, bud. B pok. 016.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: przetarg w ramach projektu innowacyjnego testującego realizowanego w Partnerstwie pn: MAM DZIECKO-PRACUJĘ. Analiza, testowanie oraz wdrożenie innowacyjnych rozwiązań wspomagających godzenie życia zawodowego i prywatnego w Wielkopolsce, opartych na idei flexicurity, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach EFS (POKL08.01.01-30-010/11).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.