eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Konserwacja systemów i instalacji, w które wyposażony jest obiekt Centrum Sportowo-Rekreacyjnego UW przy ul. Banacha 2a i Stawki 5/7w Warszawie, wraz z gotowością do usunięcia skutków awarii

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-31

Warszawa: Konserwacja systemów i instalacji, w które wyposażony jest obiekt Centrum Sportowo-Rekreacyjnego UW przy ul. Banacha 2a i Stawki 5/7w Warszawie, wraz z gotowością do usunięcia skutków awarii
Numer ogłoszenia: 143175 - 2009; data zamieszczenia: 31.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Warszawski , ul. Krakowskie Przedmieście 26/28, 00-927 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5520360, faks 022 5522507.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uw.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja systemów i instalacji, w które wyposażony jest obiekt Centrum Sportowo-Rekreacyjnego UW przy ul. Banacha 2a i Stawki 5/7w Warszawie, wraz z gotowością do usunięcia skutków awarii.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest konserwacja systemów i instalacji, w które wyposażony jest obiekt Centrum Sportowo-Rekreacyjnego UW przy ul. Banacha 2a i Stawki 5/7w Warszawie, wraz z gotowością do usunięcia skutków awarii. 2.Zakres zamówienia objętego przetargiem (jest podzielony) obejmuje 5 części: CZĘŚĆ I Usługa konserwacji Systemu SAP, w który wyposażony jest obiekt Centrum Sportowo-Rekreacyjnego UW przy ul. Banacha 2a w Warszawie, CZĘŚĆ II Usługa konserwacji instalacji elektrycznych, w które wyposażony jest obiekt Centrum Sportowo-Rekreacyjnego UW przy ul. Banacha 2a w Warszawie, CZĘŚĆ III Usługa konserwacji instalacji ogrzewania gazowego, w które wyposażony jest obiekt Centrum Sportowo-Rekreacyjnego UW przy ul. Banacha w Warszawie wraz z gotowością do usunięcia skutków awarii, CZĘŚĆ IV Usługa konserwacji instalacji centralnego ogrzewania, zimnej i ciepłej wody oraz wod-kan,w które wyposażony jest obiekt Centrum Sportowo-Rekreacyjnego UW przy ul. Banacha w Warszawie wraz z gotowością do usunięcia skutków awarii, CZĘŚĆ V 1. Usługa konserwacji instalacji wentylacyjnej i klimatyzacyjnej, w które wyposażony jest obiekt Centrum Sportowo-Rekreacyjnego UW przy ul. Banacha w Warszawie wraz z gotowością do usunięcia skutków awarii, 2. Usługa konserwacji instalacji wentylacyjnej zaplecza sali sportowej w budynku Wydziału Psychologii przy ul. Stawki 5/7 w Warszawie wraz z gotowością do usunięcia skutków awarii. 3.Zgodnie z wytycznymi SEP prace kontrolno-pomiarowe (badania okresowe) nie mogą być wykonywane przez bezpośrednio eksploatację. 4.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, na każdą część oddzielnie. W związku z tym, każdą część (pięć części) należy tratować jako oddzielny przedmiot zamówienia (oddzielne zamówienia), wszelkie zapisy dotyczące oferty należy rozumieć jako oferty częściowej. 5.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert przewidujących odmienny sposób wykonania zamówienia (oferta wariantowa). 6.Zaleca się dokonanie wizji lokalnej w miejscu realizacji przedmiotu zamówienia w celu uzyskania niezbędnych informacji dla poprawnego i kompletnego przygotowania oferty. Termin wizji lokalnej należy ustalić telefonicznie z nw. osobami: -Jan Mroczkowski tel. (0 22) 55 40 865 w godzinach 10.00-14.00. -Artur Konopka tel. (0 22) 55 40 865 w godzinach 10.00-14.00..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.00.00.00 - 74.00.00.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy - dotyczy części: od I do V. 2.Ocena spełnienia warunków określonych w art. 22 Ustawy oraz warunków szczegółowych określonych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń - dotyczy części: I-V. 3.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki - dotyczy części: I-V: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania działalności/czynności będącej przedmiotem zamówienia i nie podlegają wykluczeniu z postępowania - dotyczy części: I -V. a) posiadają zezwolenie na wykonywanie działalności, polegającej na obrocie, instalowaniu oraz obsłudze izotopowych czujek dymu wydane przez Prezesa Państwowej Agencji Atomistyki na podstawie art. 5 ust. 3 w związku z art. 4 ust. 1 ustawy z dnia 29 listopada 2000 r. - Prawo atomowe (Dz. U z 2004 r., Nr 161, poz. 1689, Nr 173, poz. 1808 z 2005 r., Nr 163, poz. 1362) - dotyczy tylko Wykonawców składających ofertę na część I, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy?konania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - dotyczy części: I - V. Część I- V Wykonawca wykaże, że wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zmówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 usługi odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia (odpowiednie do danej części zamówienia). b) Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Część II: Wykonawca zapewni wykonanie przedmiotu zamówienia przez osoby spełniające poniższe wymogi - minimum dwóch pracowników, w tym: minimum jeden pracownik posiadający: uprawnienia budowlane odpowiednie do przedmiotu zamówienia, tj.: uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie, sieci i instalacji elektrycznych, świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku dozoru o napięciu do 1 kV + pomiary ochronne do 1 kV, -minimum jeden pracownik posiadający świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji o napięciu do 1 kV + pomiary ochronne do 1 kV. Część III: Wykonawca zapewni wykonanie przedmiotu zamówienia przez osoby spełniające poniższe wymogi - minimum dwóch pracowników, w tym: minimum jeden pracownik posiadający: uprawnienia budowlane odpowiednie do przedmiotu zamówienia, tj.: uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności inżynieryjno-instalacyjne w zakresie instalacji i sieci gazowych, świadectwo kwalifikacyjne Stowarzyszenia Polskich Energetyków, uprawniające do zajmowania się dozorem urządzeń, instalacji i sieci gazowych o ciśnieniu min. 5 kPa, - minimum jeden monter posiadający świadectwo kwalifikacyjne, uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci gazowych o ciśnieniu min. 5 kPa, Część IV Wykonawca zapewni wykonanie przedmiotu zamówienia przez osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności inżynieryjno-instalacyjnej w zakresie instalacji sanitarnych. Część V -Wykonawca zapewni wykonanie przedmiotu zamówienia przez osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności inżynieryjno-instalacyjnej w zakresie instalacji wentylacyjnej i klimatyzacyjnej. 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - dotyczy części od I do V 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania. 3. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków wymaganych od wykonawców nastąpi na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawców i oparty będzie na zasadzie TAK/NIE (spełnia / nie spełnia). 4.Wykonawca potwierdzi spełnienie warunków wymaganych oświadczeniami i dokumentami. 5. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego zostaną wykluczeni wykonawcy, z przyczyn określonych w art. 24 Ustawy. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu, każdy z wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty - wypełnione i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy: 1)oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca składa jeden formularz niezależnie od ilości części, na które składa ofertę. Do oświadczenia wykonawca zobowiązany jest dołączyć następujące dokumenty (Wykonawca składa jeden komplet załączników - dokumentów niezależnie od tego na ile części składa ofertę): a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b)pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy oraz do podpisywania umów (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych); pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy (podpisy i pieczęcie oryginalne) lub mieć postać aktu notarialnego, albo notarialnie potwierdzonej kopii oraz posiadać termin ważności, z którego wynika, że jest obowiązujące dla niniejszego postępowania i zapis z którego wynika, że dotyczy niniejszego postępowania, c)w przypadku Wykonawców składających ofertę na część I - zezwolenie na wykonywanie działalności polegającej na obrocie, instalowaniu oraz obsłudze izotopowych czujek dymu wydane przez Prezesa Państwowej Agencji Atomistyki na podstawie art. 5 ust. 3 w związku z art. 4 ust. 1 ustawy z dnia 29 listopada 2000 r. - Prawo atomowe (Dz. U z 2004 r., Nr 161, poz. 1689, Nr 173, poz. 1808 z 2005 r., Nr 163, poz. 1362), 4) części II i III - oświadczenie dotyczące kadry przeznaczonej do realizacji przedmiotu zamówienia. a) część II oświadczenie wraz z załącznikami dotyczy wyłącznie wykonawców składających ofertę na część II. Dla osób wykazanych Wykonawca zobowiązany jest dołączyć następujące dokumenty: 1.minimum jeden pracownik posiadający: 1)uprawnienia budowlane odpowiednie do przedmiotu zamówienia, tj.: uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie, sieci i instalacji elektrycznych, 2)świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku dozoru o napięciu do 1 kV , 3)aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, wraz z kopią ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w przypadku zawarcia odrębnej umowy ubezpieczeniowej, 2.minimum jeden pracownik posiadający świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji o napięciu do 1 kV + pomiary. b)część III - Oświadczenie wraz z załącznikami dotyczy wyłącznie wykonawców składających ofertę na część III. Dla osób wykazanych Wykonawca zobowiązany jest dołączyć następujące dokumenty: 1.minimum jeden pracownik posiadający: 1)uprawnienia budowlane odpowiednie do przedmio zamówienia, tj.: uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności inżynieryjno-instalacyjne w zakresie i sieci gazowych, 2)świadectwo kwalifikacyjne Stowarzyszenia Polskich Energetyków, uprawniające do zajmowania się dozorem urządzeń, instalacji i sieci gazowych o ciśnieniu min. 5 kPa, 3)aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, wraz z kopią ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w przypadku zawarcia odrębnej umowy ubezpieczeniowej: 2.minimum jeden monter posiadający świadectwo kwalifikacyjne Stowarzyszenia Polskich Energetyków, uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci gazowych o ciśnieniu min. 5 kPa, c) część IV- Oświadczenie wraz z załącznikami dotyczy wyłącznie wykonawców składających ofertę na część IV. wykonawca zobowiązany jest dołączyć następujące dokumenty: (Wykonawca składa jeden komplet (załączników) dokumentów niezależnie od tego na ile części składa ofertę): 1)uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności inżynieryjno-instalacyjnej w zakresie instalacji sanitarnych, 2)aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, wraz z kopią ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w przypadku zawarcia odrębnej umowy ubezpieczeniowej. d) część V Oświadczenie wraz z załącznikami dotyczy wyłącznie wykonawców składających ofertę na część V. 1)uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności inżynieryjno-instalacyjnej w zakresie instalacji wentylacyjnej i klimatyzacyjnej, 2)aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, wraz z kopią ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w przypadku zawarcia odrębnej umowy ubezpieczeniowej: 5)(od części I do V) - oświadczenie - wykaz usług. Wykonawca składa odpowiednie formularze na te części, na które składa ofertę (np. składając ofertę na części: I i V, składa Formularz Nr 3 - część I i Formularz Nr 3 - część V). Wykonawca wykaże, że wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zmówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 usługi odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia (odpowiedniej części zamówienia). Należy załączyć dokumenty (np. opinie, referencje itp) potwierdzające, że usługi te zostały wykonane z należytą starannością. 6)informacja o zakresie zamówienia, który wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom (wykonawca wykonujący zamówienie wyłącznie siłami własnymi nie dołącza do oferty informacji). Jeżeli wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom określony zakres zamówienia - musi to wykazać na. 7)Zaleca się, aby Wykonawca dołączył zaakceptowany/e wstępnie (podpisany/e) przez osoby/osobę uprawnione do reprezentowania wykonawcy, wzór/y umowy/umów. 8)Zaleca się, aby Wykonawca sporządził szczegółowe zestawienie (spis) wszystkich dostarczanych oświadczeń i dokumentów i dołączył ten spis do oferty, 2.Dokumenty, których aktualność (dzień wystawienia) nie została określona szczegółowo muszą być ważne (aktualne) na dzień składania ofert..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uw.edu.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: UNIWERSYTET WARSZAWSKI Dział Zamówień Publicznych, pokój nr 33 ul. Krakowskie Przedmieście 26/28, 00-927 Warszawa Cena brutto: 30 PLN.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.09.2009 godzina 10:00, miejsce: UNIWERSYTET WARSZAWSKI Dział Zamówień Publicznych, pokój nr 33 ul. Krakowskie Przedmieście 26/28, 00-927 Warszawa.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Osobą odpowiedzialną za kontakt z wykonawcami jest Paulina Chudzicka, Dział Zamówień Publicznych, tel. 0-22 55-20-831, fax: 0-22 55-22-507..

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: System ALARMOWY POŻARU.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa konserwacji Systemu SAP, w który wyposażony jest obiekt Centrum Sportowo-Rekreacyjnego UW przy ul. Banacha 2a w Warszawie.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.00.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: INSTALACJE ELEKTRYCZNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa konserwacji instalacji elektrycznych, w które wyposażony jest obiekt Centrum Sportowo-Rekreacyjnego UW przy ul. Banacha 2a w Warszawie.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.00.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: INSTALACJE GAZOWE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa konserwacji instalacji ogrzewania gazowego, w które wyposażony jest obiekt Centrum Sportowo-Rekreacyjnego UW przy ul. Banacha w Warszawie wraz z gotowością do usunięcia skutków awarii.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.00.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: INSTALACJE co, zw, cw oraz wod-kan.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa konserwacji instalacji centralnego ogrzewania, zimnej i ciepłej wody oraz wod-kan, w które wyposażony jest obiekt Centrum Sportowo-Rekreacyjnego UW przy ul. Banacha w Warszawie wraz z gotowością do usunięcia skutków awarii.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.00.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: WENTYLACJE MECHANICZNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Usługa konserwacji instalacji wentylacyjnej i klimatyzacyjnej, w które wyposażony jest obiekt Centrum Sportowo-Rekreacyjnego UW przy ul. Banacha w Warszawie wraz z gotowością do usunięcia skutków awarii, 2. Usługa konserwacji instalacji wentylacyjnej zaplecza sali sportowej w budynku Wydziału Psychologii przy ul. Stawki 5/7 w Warszawie wraz z gotowością do usunięcia skutków awarii.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.00.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.