To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-07-15
Lublin: Dostawa glukometrów i ciśnieniomierzy dla pielęgniarek uczestniczących w kursach kwalifikacyjnych i szkoleniach specjalizacyjnych w ramach Komponentu III Programu: Poprawa jakości usług świadczonych w domach pomocy społecznej i placówkach opiekuńczo-wychowawczych obszaru tematycznego Ochrona Zdrowia Szwajcarsko - Polskiego Programu Współpracy [DSP.WW.2311.18.2013]
Numer ogłoszenia: 143003 - 2013; data zamieszczenia: 15.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 211702 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej, ul. Tomasza Zana 38, 20-601 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 528 76 50, faks 81 528 76 30.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa glukometrów i ciśnieniomierzy dla pielęgniarek uczestniczących w kursach kwalifikacyjnych i szkoleniach specjalizacyjnych w ramach Komponentu III Programu: Poprawa jakości usług świadczonych w domach pomocy społecznej i placówkach opiekuńczo-wychowawczych obszaru tematycznego Ochrona Zdrowia Szwajcarsko - Polskiego Programu Współpracy [DSP.WW.2311.18.2013].
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa: Glukometrów zgodnie z parametrami określonymi w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Ilość: minimalna 91 szt. Zamawiający zastrzega sobie rozszerzenie dostawy o 30 szt. Ciśnieniomierzy zgodnie z parametrami określonymi w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Ilość: minimalna 91 szt. Zamawiający zastrzega sobie rozszerzenie dostawy o 30 szt.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.07.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MEDISQUAD Sp. z o. o., ul. Lubartowska 56, 20-094 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 67222,22 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 11351,35
Oferta z najniższą ceną: 11351,35 / Oferta z najwyższą ceną: 39403,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Organizacja wycieczki do Paryża z przelotem dla pracowników Urzędu Statystycznego w Lublinie
- Rewitalizacja zabytkowej rezydencji dworkowej Harasiewiczówki z początku XIX wieku w Muzeum Wsi Lubelskiej w Lublinie"
- ADAPTACJA POMIESZCZEŃ NA SERWEROWNIĘ W BUDYNKU NR 90 NA POTRZEBY 1 WSZKZP SPZOZ W LUBLINIE FILIA W EŁKU
- dostawa zestawu do dynamicznej nawigacji stomatologicznej oraz licencji zabiegowych
- Świadczenie usług szkoleniowych z zakresu nauki języka polskiego jako obcego na poziomie A1 i A2 (powtórzone)
- Roboty budowlane polegające na remoncie budynku nr 727 (Bojanów) w kompleksie wojskowym w m. Nowa Dęba
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i materiałów medycznych jednorazowego użytku.
- dostawa zestawu do dynamicznej nawigacji stomatologicznej oraz licencji zabiegowych
- Sukcesywne dostawy akcesoriów do ssaków na potrzeby Szpitali Pomorskich Sp. z o. o.
- Dostawy elementów systemu próżniowego pobierania krwi, DZP.261.12.2025
- Dostawa sprzętu i wyposażenia medycznego w ramach Projektu grantowego nr FENX.06.01-IP.03-0001/23 pn. "Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)"- na podstawie Umowy nr 06OW/7444/I/2024
- Dostawa sprzętu i wyposażenia medycznego w ramach Projektu nr FENX.06.01-IP.03-0001/23 pn. "Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)", na podstawie umowy nr 06OW/9036/I/2024
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.